fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של ורד הורן

את ורד הורן אני מכירה כבר שנים, ומאז ומתמיד אהבתי את הסטייל השמח שלה. אני לא חושבת שיש פריט שהיא תלבש שלא יגרור גל של שאלות ‘מאיפה’, ואני אוהבת את העובדה שהיא משלבת באלגנטיות בין פריטי מעצבים למציאות אקססוריז מרשימות במחירים מצחיקים. אפשר לתאר את הארון של ורד כחלומה הרטוב של כל חובבת אופנה, והוא לגמרי נראה כאילו נלקח מסצנה ב’סקס והעיר הגדולה’.

בארון של ורד הורן

מי את ורד הורן?

אני ורד הורן, בת 43 (ומרגישה כמו בת 23), נשואה ואימא לשלושה. אני גרה במושב תל עדשים שבצפון הארץ, סטייליסטית, מרצה לסטיילינג בשנקר ויוצרת תוכן. למדתי משפטים ועבדתי כעו”ד מספר שנים אבל האהבה לאופנה, שמלווה אותי מהיום שאני זוכרת את עצמי, הביאה אותי “לחשב מסלול מחדש” ולפני כשש שנים עשיתי הסבה מקצועית לתחום האופנה. למדתי סטיילינג בשנקר ותוך כדי הלימודים פתחתי בלוג אופנה, התחלתי לכתוב ולצלם אופנה לרשתות החברתיות ומאז אני שם. הבלוג שלי נקרא VeredStyle ולצערי הוא כבר לא פעיל בשל חוסר זמן. נכון לעכשיו אני פעילה בעיקר באינסטגרם תחת אותו שם. כשנתיים אחרי שסיימתי את הלימודים בשנקר חזרתי ללמד שם ומאז אני מרצה לסטיילינג אישי ומלמדת את כל הנושא של שיווק עצמי ברשתות החברתיות בכל הקורסים במגמת הסטיילינג. 

 

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

אני חושבת שאפשר להגדיר את הסטייל שלי כאקלקטי. אני אוהבת הרבה סגנונות אופנה ומגוונת בניהם לפי מצב הרוח. אפשר לראות אותי יום אחד בלוק קלאסי ונקי (אני אשתדל תמיד שגם בו יהיה איזשהו טוויסט או אמירה אופנתית) ויום אחרי אני אבחר בלוק מוגזם, מנצנץ ומלא נוכחות. 

אני יכולה לקבל השראה מכל דבר, זה יכול להיות אאוטפיט של שחקנית בסרט או סדרה שאני צופה בה, מישהי שראיתי ברחוב, פריט מסויים שראיתי במגזין ונתן לי השראה ללוק חדש וכמובן מהרשתות החברתיות בדגש על אינסטגרם. אני נהנית לעקוב אחרי פאשניסטות מהארץ והעולם, לקבל רעיונות ולקחת את זה “למקום שלי” עם האמירה האופנתית שלי. 

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

כסטייליסטית חלק בלתי נפרד מהעבודה שלי הוא סידור ארון ומכאן שיש לי לא מעט טיפים בנושא. הטיפים המנצחים שלי:
להשתדל לתלות כמה שיותר בגדים (למעט טישרטים וסריגים שלא נשמרים טוב בתלייה). לרוב זה קשה בשל מחסור במקום או אילוצים של ארון קיים אבל אם יש חלל מספיק גדול ובונים ארון מותאם לצרכים, מומלץ לבצע חלוקה שבה אזור התלייה גדול יותר. טיפ חשוב נוסף הוא להשתמש בקולבי קטיפה דקים. הם נמכרים ברוב הרשתות (אפילו בסופרים) הם זולים ומאוד יעילים. הקטיפה שומרת שהבגד לא “יחליק” מהקולב והעובדה שהם דקים חוסכת הרבה מקום ומאפשרת לאחסן כמות גדולה יותר של בגדים על כל סטנד.

את הבגדים, הנעליים והאקססוריז שלי אני מאחסנת בחדר ארונות שאותו אני לא חולקת עם אף אחד מבני הבית. את הארונות בחדר בנה לי נגר בהתאמה אישית לפי הצרכים שלי. ארון הנעליים נבנה בהתאם למספר הנעליים שהיו לי באותה תקופה (מאז נוספו עוד כמה) ועומק המדפים בארון הותאם בדיוק למידת הנעליים שלי וגודלן.  

הארון של ורד הורן

תיקי מעצבים

הארון של ורד הורן

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

הקטגוריה האהובה עליי בארון היא ללא ספק הנעליים. יש לי חיבה מוגזמת לנעליים ואני חושבת שהסיבה לכך היא בין היתר בשל היכולת שלהן לשדרג כל לוק מאוד בקלות. אפשר ללבוש ג’ינס וטישרט “ולהקפיץ” את כל הלוק בעזרת זוג נעליים מיוחדות ומעניינות. 

נעליים מעצבים

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

הפריט הכי יקר לליבי במלתחה הוא תיק CHANEL קלאסי בצבע שחור. בית האופנה שאנל הוא אחד האהובים עליי והתיק הזה היה תיק החלומות שלי במשך שנים. מאחר ומדובר בהשקעה לא קטנה בכלל הרגשתי שאני צריכה להיות “בשלה” מספיק לרכוש תיק כזה. ביום הולדת 40 שלי הבנתי שזה הזמן ובעלי והילדים קנו לי אותו בבוטיק של שאנל באמסטרדם במהלך חופשה משפחתית שעשינו לכבוד יום ההולדת העגול. 

תיק שאנל שחור קלאסי

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

אחד הפריטים הכי חרושים במלחתה שלי הוא אותו תיק שאנל שהזכרתי. הוא בגודל מדויק שמתאים גם ליום וגם לערב, כל מה שאני צריכה נכנס בו, המראה שלו קלאסי ונקי והוא מתאים להרבה מאוד לוקים שאני לובשת. אני תמיד אומרת לבעלי שהחזרנו את ההשקעה עם כמה שאני משתמשת בו.

יש לי בארון הרבה פריטים שאני כבר לא לובשת או נועלת וקשה לי מאוד להיפרד מהם. באופן כללי אני טיפוס אגרן שמתקשה לזרוק דברים אבל כשזה נוגע לבגדים שלי זה הרבה יותר חמור. 

סניקרס לבנות

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

האתרים האהובים עליי לרכישות אונליין הם אסוס וזארה בעיקר. אני לובשת המון זארה ומאז שפתחו את האונליין בארץ אני כמעט ולא קונה בחנויות שלהם. חווית הקנייה באתר הרבה יותר מהנה מבחינתי. אתר נוסף שאני אוהבת לשוטט בו ומדי פעם גם מזמינה הוא אתר למותגי יוקרה יד שניה והוא נקרא The RealReal. באתר מוצעים פריטי מעצבים יד שניה במחירים טובים, ליד כל פריט מצוין המצב שבו הוא נמכר ותמונות כמובן. הפריטים מתחלפים די מהר וכל הזמן יש פריטים חדשים. מעת לעת יש הנחות על פריטים מסוימים ואם עוקבים מדי יום אפשר למצוא מציאות שוות. 

אקססוריז מגניבים

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לרכישה נכונה אונליין הוא למדוד את עצמך לפני שאת מזמינה משהו. את היקף החזה, הכתפיים, המותניים והירכיים ולבדוק תמיד את טבלת המידות של הפריט שאת רוצה להזמין. בחירת המידה צריכה להיעשות תמיד בהשוואה לנתונים האישיים שלך (אלה שמדדת). המידה יכולה להשתנות מאתר לאתר ולהיות שונה לחלוטין מהמידה שאת רגילה לרכוש בארץ. תתעלמי מהמידה הקבועה שלך ותבחרי את המידה שתואמת את הנתונים שלך וככה תימנעי כמעט לחלוטין מטעויות. (ומילה ממני – ורד הורן היא סטייליסטית מוערכת, אז קחו ברצינות את עצת המדידות).

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

אחת המעצבות הישראליות האהובות עליי היא שחר אבנט. יש לה קו מאוד ייחודי ומלא נוכחות והיא משתמשת בסוגי בדים ואלמנטים שאני מאוד אוהבת כמו טול, משחקי אורכים ושקיפויות, בדים מבריקים וכו,.. העיצובים שלה לא שגרתיים וזה מה שמרגש אותי. 

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

שלושה פריטים שהם מאסט בכל ארון לדעתי הם ג’ינס בצבע דנים קלאסי בגזרה מחמיאה (כל אחת והגזרה שטובה למבנה הגוף שלה). בלייזר שחור שיהפוך כל לוק שלך למכובד ומרשים יותר בימים שיש לך פגישה חשובה בעבודה, ראיון עבודה וכו’. הפריט השלישי הוא שמלה קלאסית בגזרה מחמיאה שיכולה להתאים גם ליום וגם לערב בשינויי אקססוריז. אני לא מדברת בהכרח על “השמלה השחורה הקטנה” במובן הקלאסי של הביטוי. היא יכולה להיות בכל צבע או גזרה אבל שתהיה אותה שמלה שאני יכולה לשלוף מהארון בכל שעה של היום והיא תמיד תראה טוב בשילוב עם האקססוריז הנכונים. ואם אפשר להוסיף פריט רביעי לא פחות חשוב הוא יהיה סט של תחתונים וחזייה בצבע גוף בלי קישוטים תחרות ומלמלות. כאלה שיאספו הכל במקום שלא יראו אותם מתחת לבגדים ויהוו בסיס מצוין לכל מה שנלבש מעליהם. הלבשה תחתונה לא נכונה יכולה לחרב את הלוק המוצלח והשיקי ביותר. 

ג'ינס בגזרה מתרחבת

ורד הורן, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

מותג הבישום האהוב עליי הוא KORRES. זהו מותג טיפוח יווני שפחות מוכר בארץ. אני אוהבת חלק גדול מהמוצרים שלהם ובעיקר את הבשמים. מגוון הריחות די רחב ואני באופן אישי מתחברת יותר לניחוחות המתקתקים עדינים של המותג. בכל חופשה ביוון אני מצטיידת בסטוק של כמה בשמים.  

בשמים מומלצים

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

שני מוצרי טיפוח שעושים בשבילי את העבודה כבר שנים הם ה– DOUBLE SERUM של המותג CLARINS שמתאים מאוד לעור שלי. יש לי סוג עור יבש והמוצר הזה מעניק לו הרבה זוהר וחיות וגורם לעור להרגיש רך ונעים. המוצר השני הוא קרם לחות עם הגנה SPF50 של קליניק. למרות ההגנה הגבוהה שלו, שמאוד חשובה לי, הוא מרגיש מאוד קליל, נספג מהר, אין לו ריח לא נעים שאופייני למקדם הגנה והוא שומר על עור הפנים מהשמש. 

קלרינס דאבל סרום

קרם הגנה קליניק

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

מוצר האיפור שאני שומרת לו אמונים כבר מספר שנים הוא ה-Intensive Skin Serum Foundation של בובי בראון. יש לו מקדם הגנה גבוה SPF40  והגימור שלו חי וקורן בדיוק כמו שאני אוהבת. הוא מתאים מאוד לעור היבש והבוגר שלי, הוא לא נראה כבד ועשוי מדי על הפנים ואני לא מצליחה למצוא לו תחליף. ניסיתי כמה וכמה מייק אפים אחרים ואני תמיד חוזרת אליו. 

מייקאפ סרום בובי בראון

רוצות עוד מורד? מוזמנות לעקוב אחריה כאן.

ורד הורן

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: