fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של טל אלבלנסי פרבר

את טל אלבלנסי פרבר, עורכת האופנה של מגזין ‘גו סטייל’ אומנם הכרתי מהרשתות החברתיות, אבל זו היתה היכרות שטחית בלבד. ואז טסנו יחד לבומביי, אני טל ונסטיה ומאז הכל היסטוריה. פצצת האנרגיה הזו לימדה אותי ששילוב של פרינט עם פרינט זה הדיבור, שצבעים עזים הם פאן לא משנה מה מצב הרוח או העונה ושגם ברחובות בומביי חייבים לדפוק הופעה, בטח ובטח אם יש מצלמה לתעד את העניין. בילינו יחד ימים אינטנסיביים של דיבור מהיר וצחוק מתגלגל, כובע מעניין שמשתנה כל יום ואנרגיה בלתי נגמרת. אם אתן בעניין של גזרות קלאסיות לצד פיסים מיוחדים, פרינטים יוצאי דופן ומיקסים מעניינים – הארון של טל הוא כזה שתשמחו לקבל הצצה אליו.

בארון של טל אלבלנסי פרבר

מי את טל אלבלנסי פרבר?

אני טל בת 45, נשואה לנמרוד ואמא של גוני (13) לני (10) ואדי (5). אני עורכת משנה ועורכת אופנה של מגזין ‘גו סטייל’ מימיו הראשונים מה שהופך אותו לילד הרביעי שלי. אל המגזין הגעתי בשנת 2004 ומאז לא עזבתי. תמיד חלמתי להיות עורכת אופנה ופתיחת המגזין הייתה כמו חלום בשבילי. לפני שהגעתי למערכת עבדתי בתור מנהלת יחסי ציבור ופרסום של חברת האופנה ‘מנגו’, בתקופה שלא היה להם זכיין בארץ, כך שזכיתי לבקר בברצלונה שם ממוקם המטה של החברה אחת לחודשיים ולהכיר את עולם האופנה המהיר מבפנים.

טל אלבלנסי פרבר משפחה

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

להגדיר את הסטייל שלי זה כמו לשאול אותי את מי מהילדים שלי אני הכי אוהבת. אני אוהבת כל כך הרבה סגנונות ומגמות שהכל תלוי במצב הרוח שלי ובתקופה. בגדול על מרבית המלתחה שלי מרחפת רוח בוהמיינית בהשראת שנות ה-70.

קיר הכובעים של טל

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

בחלומי הכל תלוי על קולבים אולי חוץ מחולצות T, ג’ינסים וטרנינגים. מי שיכולה לתלות כמה שיותר דברים שתעשה כך. רואים הכל יותר טוב והפריטים פחות מתקמטים. בפועל יש לי חדר ארונות קטן ואני משתלטת לאט לאט על שאר הארונות בבית – הם לא באמת צריכים בגדים. את הנעלים היקרות שלי אני שומרת בקופסאות.

הארון של טל

הארון של טל

אוסף הנעליים של טל

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

הכל אהוב עלי אבל הנעליים באמת הכי משמחות אותי. אני קצת מאוהבת בנעלים שלי בסמוך לקנייה וממהרת ללנעול אותם מתי שרק אפשר.

נעלי מעצבים

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

שני הדברים שיקרים לליבי הם חולצת טי הכי פשוטה של קוקה קולה שאני שרופה עליה (אל תשאלי אותי למה), עולה אולי 3 דולר אבל לעולם לא אפרד ממנה. הפריט השני הוא עליונית של נוצות יען שקיבלתי ממעצבת האופנה דייזי שלי במילאנו. לקחתי מדייזי בגדים בשבוע האופנה ולבשתי את העליונית הזו לתצוגה של מוסקינו. אנה דלה רוסו (עורכת האופנה של ווג איטליה ועורכת ווג יפן דאז), ישבה מולי עם עליונית נוצות ושאלה אותי אם אני מנסה לגנוב לה את ההצגה. דייזי אהבה איך שלבשתי את העליונית עם חליפה ועניבה ונתנה לי אותה מתנה. היא סופר יקרה ואין לי לאן באמת ללכת איתה, למרות שבפורים או בשבועות האופנה היא כן יוצאת מהארון.

דייזי שלי

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

אני לא טיפוס של בגד אחד וכל פעם תופסת סיבוב על משהו. הפריט שאני באמת חורשת עליו ולא נפרדת ממנו זה משקפי טייסים קלאסיות של רייבאן עם עדשות שקופות כתומות. כבר קשה לי לראות את עצמי בלעדיהן. ואני לא רואה את עצמי נפרדת מעליונית הנוצות של דייזי.

משקפי טייסים רייבאן

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אני לא פריקית של קניות און ליין. אני אומנם קונה אבל אני לא מאלה שכל היום מחפשות אתרים חדשים. אתרים שאני אוהבת הם זארה, the outnetmy theresa, net a porter.

תכשיטים בסגנון הודי

מגירות לאחסון אקססוריז

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

הטיפ היחיד שיש לי לקנייה באינטרנט זה לשים טוב טוב לב למידות. לצורך העניין מידה 40 איטלקית לא זהה למידה 40 צרפתית. בפועל המידות האיטלקיות תמיד קטנות יותר, ומידה 40 איטלקית היא מקבילה ל-36-38 ישראלי. (ומילה ממני – בתור עורכת אופנה, לגמרי הייתי מקשיבה לעצות של טל אלבלנסי פרבר).

 

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

יש מלא מעצבים ישראליים שאני אוהבת. אני מתה על הסטייל של יעל מניה, מבחינתי היא יכולה להלביש אותי מבוקר עד ערב. גם דודו בר אור. עידן לרוס בגזרת הגלאם סקסי. pink motel, עופרי מצא, לירון יצחקוב, parlezdevouse ואני יכולה להמשיך עוד ועוד ועוד…

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

אין מצב מבחינתי לצמצם את זה רק לשלושה! חליפה שחורה קצת אוברסייז, מעיל טרנץ’ קלאסי, שמלת פישתן קיצית, קימונו מעניין, סנדלים בכל הגוונים של חום, חצאית משי שחורה וגם לבנה, מלא ג’ינסים שיצילו אותך בכל מצב וכל מה שמנומר.

טל אלבלנסי פרבר

בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

משתמשת רק בבושם אחד – Chanel Chance הורוד הקלאסי.

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

אני סובלת מעור לא אחיד עם אדמומיות אבל אין לי קמטים אז אפסיק להתלונן… למימי לוזון יש מסיכות מעולות שמייבשות לי קצת את השמנוניות ומרגיעות את העור.

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

אני עושה גם טלוויזיה, אז כבר עברתי והכרתי מלא מייק-אפים. למרות שהתנסיתי גם ביקרים ואהובים על מאפרים, גיליתי שה-true match של לוריאל הכי מתאים לי. ויש לי גם סוד טיפוח שכל המאפרים צוחקים עלי – אני אוהבת לשים את הקונסילר ממש בסוף תהליך האיפור, אחרי שכל שאר המוצרים על הפנים. זה מה שעובד בשבילי הכי טוב.

רוצות עוד מטל? מוזמנות לעקוב אחריה כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: