fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של נסטיה ליסנסקי

אני לא חושבת שיש צורך אמיתי להציג בפני מישהו את נסטיה ליסנסקי, אבל אם איכשהו פספסתן את נסיכת הסטייל האדירה הזו – זה זמן מצוין להכיר אותה קצת יותר מקרוב. את נסטיה אני מכירה כבר המון שנים. נסטיה היא מחלוצות האינסטגרם, בילינו יחד, עבדנו יחד, טסנו יחד לחו”ל בעבר במסגרת העבודה עם מותג מילוקה אבל אין ספק שהשיא הגיע השנה, והקשר בינינו התחזק סביב הנסיעה המשותפת שלנו לבומביי. מעבר לזה שהיא אחת הבנות הכי מעוררות השראה בעיני שחיה על הפלנטה הזו, היא גם לב ענק וכל בילוי איתה הוא בסימן גוד ווייבז ופאן. נסטיה היא הגירל קראש האולטימטיבית שלי, וידעתי שאתה אני רוצה לפתוח את המדור החדש בבלוג, שנותן הצצה לארונות הכי לוהטים בסביבה.

בארון של נסטיה ליסנסקי

מי את נסטיה ליסנסקי?

בת 38, אמא לשלושה ממרכז תל אביב, בתעשיית האופנה במיליון כובעים כ-18 שנים, אינסטגרמרית מהיום הראשון של האינסטגרם, יוצרת ויועצת תוכן למותגי אופנה, ארט דירקטורית וצלמת.

נסטיה ליסנסקי והילדים

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

סטייל מגוון בכל צבעי הקשת. מג׳ייזי עד ביונסה. אוהבת מאד בגדים, צבעים, הדפסים, מעריכה מאד מקוריות ויצירתיות בלבוש. בגדול כמעט ואין דבר שאני לא אוכל ללבוש. אופנה זה כיף ושמיים הם הגבול. נראה לי שיש לי קול פנימי שמכוון אותי תמיד בלבוש ואני מאוד נאמנה לו. וכמובן אינסטגרם הוא מקור השראה אין סופי. בין אם מדובר בבלוגריות שאני אוהבת, או אפילו עמודי אומנות, קולנוע או וינטג׳. היסטוריה של האופנה תמיד מעשירה אותי.

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

ארון הבגדים שלי לצערי לא מספיק גדול ולא מספיק מסודר. בעיקר כי הוא לא מספיק גדול. בן זוגי תמיד מקטר שאנחנו גרים בתוך חדר ארונות אחד ענק. אני מעדיפה תליה על קיפול. הטיפ שלי הוא קולבי קטיפה שניתן להשיג במקסטוק. בגלל הטקסטורה בגדים לא מחליקים מהם, לא משנה מאיזה בד הם עשויים.

בארון של נסטיה ליסנסקי

בארון של נסטיה ליסנסקי

בארון של נסטיה

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

הכל! בעיקר נעליים וגם מחלקת הג׳קטים שלי מפוארת. מתה על בלייזרים. בעיניי זה הפיין טאץ׳ לכל לוק, אפילו לטרנינג.

מגפיים של גוצ'י

בלייזר מחויט

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

וואו יש מלא כאלה… בעיניי בגדים טובים זה בגדים שמספרים סיפור, לכן אני מאד אוהבת בגדי מעצבים. הם נושאים את ההיסטוריה והסיפור של בית האופנה. בניגוד לאופנה המהירה ברשתות שאין לה שום די אן איי. למשל תיק הפאקו רבן chainmail 1969, שרציתי אותו כל כך הרבה זמן עד שהחלטתי להרשות אותו לעצמי, הוא יצירת אומנות בעיניי.

 

נסטיה ליסנסקי

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

חורשת כרגע על טרנינגים של נייקי שהם שילוב של סטייל ונוחות לימים הבייתים האלה. לא יכולה להיפרד משמלה משיתוף הפעולה של HM ו-וורסצ׳ה למרות שאני יודעת שבחיים לא אכנס אליה.

שמלה אהובה נסטיה ליסנסקי

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

Net-a-Porter הוא אתר מעולה לבגדי מעצבי על, עם הממשק הנוח ביותר במחירים הכי סבירים בהשוואה לאתרים דומים.

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

הפריטים לרוב מצולמים על דוגמנית ולרוב רשומות מידותיה וגובהה. אלו פרמטרים חשובים שכדאי להסתכל עליהם בשביל לקבל אינדיקציה פלוס מינוס איך הפריט יראה עלינו.

תכשיטים מעוצבים

תיקי מעצבים

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

-אני מאד אוהבת את אתא. הפשטות המדוייקת עושה לי את זה. וגם מותג שכמובן מביא איתו את העומק ההיסטורי.

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

בלייזר שחור  – כדאי להשקיע באחד טוב ואיכותי, חוצה טרנדים. טי שירט לבנה בגזרה טובה תמיד סוגרת פינה. ג׳ינס טוב שתמיד ייתן הרגשה טובה ומחמיאה. אני אוהבת ג׳ינסים בלי לייקרה, בגזרה גבוהה שעוטפים טוב את הגוף.

נסטיה בג'ינס

בואי נדבר גם קצת על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

מאז ומתמיד השתמשתי בבושם הקלאסי של קלואה, זה ריח שאני מאוד אוהבת ותמיד גורם לי להרגיש טוב. יש לי גם שילוב שאני מאוד אוהבת של בשמי ג’ו מלון – Basil & Neroli משולב עם Jasmine & Marigold – שילוב סופר מיוחד שממש מדבר אלי.

יש לך המלצה למוצר טיפוח שעושה את העבודה?

אני מאוד אוהבת את שמן הפנים Blue Orchid של קלרינס, את מסכת הזהב המתקלפת של SO.KO ומסכות באופן כללי. אני מקבלת הרבה מוצרים להתנסות ומאוד אוהבת לנסות מוצרי טיפוח חדשים.

יש לך מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

אני בקושי מתאפרת אבל הריסים שלי ממש שקופים, אז מעגל ריסים ומסקרה הם לגמרי מאסט עבורי.

רוצות עוד נסטיה ליסנסקי?

מוזמנות לעקוב אחריה כאן.

מוצרי טיפוח נסטיה ליסנסקי

נסטיה

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: