fbpx

ארבעה טרנדים שכדאי ללבוש עכשיו • אופנה

בואו נדבר קצת על טרנדים באופנה, כי אחרי הכל אנחנו כבר ממש בתוך החורף (הידד!) ואל הטרנדים של הסתיו עליהם כבר סיפרתי לכן בעבר, מצטרפים מספר לא מבוטל של אמירות אופנתיות שכדאי לשים אליהן לב. שיטוט רנדומלי בקניון עזריאלי יכול אומנם להוביל לחיוך גדול ושקיות מלאות כל טוב, אבל איך מבדילים בין עיקר לטפל בין כל המוצרים בחנויות ובוחרים את הטרנדים שהכי כדאי לאמץ? או, אז נראה שבקניון עזריאלי תל אביב הבינו שצריך לעשות סדר בבלאגן ובימים אלה מושק מגזין טרנדים חדש (הן בדפוס והן בגרסא אינטרנטית המותאמת לנייד). במגזין תוכלו למצוא הפקות אופנה, המלצות אופנתיות וכמובן פריטים מובילים ממגוון החנויות בקניון, המתכתבים עם הטרנדיים העכשוויים מעולם האופנה. המגזין גם יציע הנחות בלעדיות על הפריטים המוצגים ומפה אינטרנטית לניווט מהיר, לחוויית משתמש מזמינה ונוחה. רשימת הטרנדים הבולטים לחורף אומנם ארוכה למדי, אבל כדאי תמיד לברור ולבחור את הטרנדים המתאימים ביותר לסגנון האישי, כך התרגום שלהם ללוק יהיה הרמוני ולא מתאמץ. בחרתי ארבעה טרנדים שמדברים אליי במיוחד, ושבעיני כדאי להתחיל ללבוש עכשיו.

שנטי גדרון, צילום: וירה חרופה


שחור זה השחור החדש
זה לא באמת מפתיע אף אחד שזה אחד הטרנדים הבולטים והאהובים עליי בכל הזמנים? העונות אומנם מתחלפות אבל הצבע השחור תמיד נשאר נכון, קלאסי ומחמיא. מה שאני הכי אוהבת בשחור זה שאני יכולה לתת לו פרשנות מתוחכמת
ומחויטת ומנגד טוויסט רוקנרולי בועט, ותמיד לשמור על מינימליזם מדויק. רוצה לקחת את הטרנד שלב אחד קדימה? נסי לשלב שכבות של שחור למראה דרמטי ובלתי נשכח. סוודר שחור בעל צווארון גולף הוא בחירה מצוינת ושימושית לעונה. צווארוני גולף אגב, גם הם בולטים מאוד בגזרת הטרנדים של העונה, כך שבעצם את מרוויחה פה שני טרנדים חזקים בלוק אחד. את הסוודר שבתמונה תוכלו למצוא בחנות זארה שבקניון.

 

עור (ולמקפידות: דמוי עור)
פריטי עור או בגימור דמוי עור משתלבים מעולה במלתחה החורפית. ג’קט דמוי עור הוא בחירה קלאסית בארצנו, שכן אפשר ללבוש אותו ביום או בלילה, עם שמלת ערב עדינה או ג’ינס משופשפים. במקום ללכת על המובן מאליו (שחור, כמובן), אפשר לבחור בג’קט בגוון אדום או אדום בורדו עמוק, שיקפיצו ברגע כל הופעה. המרסלה אגב, אותו גוון אדום עמוק ומחמיא, ממשיך איתנו גם העונה, כטרנד שבולט לא רק באופנה אלא גם באיפור ולקים של החורף הבא עלינו לטובה. את הג’קט שבתמונה תוכלו למצוא בחנות זארה שבקניון.

אצבעות עמוסות
אקנח את הפוסט עם טרנד קליל שכל אחת יכולה ליישם. אצבעות עמוסות נראות מגניב ומשדרגות כל לוק. הבחירה לגמרי חופשית, אלה יכולות להיות טבעות כסף נקיות או טבעות עמוסות באבנים, כשהכמות היא זו שמדברת והפעם כמה שיותר יותר טוב. באופן אישי אני אוהבת לשלב טבעות גדולות על שתי אצבעות ועוד שתי טבעות קטנטנות שמתלבשות על פרקי האצבעות. את הטבעות שבתמונה ניתן להשיג בחנות סטרדיווריוס שבקניון.


המונו-כרום סניקרס

אי אפשר להתכחש לזה שהסניקרס השתלטו על המלתחה של כולנו, אבל היי, זה די מובן בהתחשב בכך שמדובר בנעל נוחה וקלה שנראית מעולה גם עם ג’ינס וגם עם שמלה. העונה הטרנד שבולט במיוחד בעולם הסניקרס הוא המונו-כרום, כלומר נעל בצבע אחיד. ועם נדייק, הגוף, הסוליה, השרוכים ובעצם כל מה שרואים הוא בצבע אחד בלבד. מצד אחד הסניקרס שומרות על אופיין ועל סגנון לא מתאמץ ומנגד הצבעהאחיד מעניק לנעל לוק מהודק ובולט. רוצים ללכת עד הסוף?  סניקרס בגוון אחד בגימור קטיפה, זו הבחירה הכי מדויקת. קחו לדוגמא את הסניקרס שעיצבה ריהאנה לפומה העונה, ותודו שאי אפשר לעמוד בפניהן. את הנעליים ניתן להשיג החל מה-15.1 בחנויות רשת fix אונליין.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: