fbpx

בשמים: שבעה ניחוחות חדשים לנשים וגברים

אם נתעלם לרגע מהקורונה (ורק לרגע, מבטיחה) – אנחנו נמצאים בשיא העונה של השקות הבשמים. סביב פסח בארץ יש הייפ מטורף על כל נושא הבישום, וכמעט כל חברה גדולה משיקה בושם חדש, ואני כאן לדווח על הניחוחות.

אל שולחן המערכת הגיעו שבעה בשמים חדשים לנשים וגברים. הבשמים הפעם שונים מאוד מהבשמים שאני בוחרת לעצמי באופן אישי, אבל יש לי תחושה שהם ידברו ללא מעט מכן (וגם לגברים שבחבורה). אם אתן מעדיפות בשמי נישה, או בשמים קלילים-פרשיים וחמצמצים, אני מזמינה אתכן לעקוב אחרי עדכונים של האוסף האישי שלי, שמתקיימים כעת בסטוריז בעמוד האינסטגרם שלי.

בשמים מומלצים לנשים וגברים

BVLGARI Rose Goldea Blossom Delight

הניחוח החדש של בולגרי נפתח בפרץ פרחוני מתקתק, בו בולטים תווים של שושנים, עלי סיגליות ופלפל ורוד. בבסיס הניחוח שושנת דמשק, מוסק לבן וענבר והתוצאה היא בושם מתוק-פרחוני, עם אווריריות מסוימת. בעבורי הוא בקטגוריה של מתוק-לא-ילדותי והוא יתאים לחובבות בשמים פרחוניים-מתוקים עם דגש על ורדים. 100 מ”ל, 449 ש”ח.

בשמים מומלצים לנשים וגברים rose goldea bvlgari

YSL Mon Paris INTENSÉMENT

אם אתן מכירות את סדרת מון פריז של איב סאן לורן אתן וודאי יודעות שמדובר בבושם מתוק ועמוק. לתחושתי בגרסא החדשה יש רמזים של שוקולד ודומיננטיות של פטל, למרות שהשוקולד כנראה רק בדמיוני. הבושם נפתח במתיקות פירותית שמבוססת על ניחוח של טארט קרם דה קסיס, וכמובן אותו פטל מובהק. בלב הבושם תמציות ורדים – ורד דמשק ו-ורד סנטיפוליה. בבסיס הבושם פטצ’ולי, מושק וקשמיר כשהתוצאה היא ניחוח מתוק ועמוק, רך, חמים וחושני מאוד. 90 מ”ל, 419 ש”ח.

בשמים מומלצים לנשים וגברים mon paris

בשמים מומלצים לנשים וגברים mon paris

Giorgio Armani Si Passione Intense

זה כנראה הניחוח המתוחכם ביותר בחבורה בעיני, כזה שמתנער ממתיקות ילדותית ומציג תערובת מתוקה, עשירה, זהובה ומעניינת. וכשמו כן הוא – אינטנסיבי. נקטר דומדמנית שחורה משתלב עם לב פרחוני עוצמתי של יסמין ותווי ורד. תווי הבסיס הם ארז ומוסק לבן, עם נגיעות תמצית פטצ’ולי ו-וניל. מקור הוניל במדגסקר, והוא פרי שיתוף פעולה בין המותג לעמותה מקומית, במטרה לשמר את המקור האתי של מרכיבי המפתח ולתמוך כלכלית בקהילות חקלאיות. 100 מ”ל, 369 ש”ח.

בשמים מומלצים לנשים וגברים si armani

Flower By Kenzo Poppy Bouquet

הבושם האייקוני זכור לי כנקי ופודרתי, וכעת, עשרים שנים מאוחר יותר, הוא מגיע בגרסא פרחונית, מתוקה ושונה לחלוטין לתחושתי מהבושם המקורי. כך שגם אם יש לכן אהבה לבושם המקורי, או זכרון ברור ממנו, כאן מדובר בבושם שונה לחלוטין. תמצאו בו תווים של אגס נאשי יפני, ורד בולגרי, יסמין וגרדניה, עם בסיס מעניין של עץ שקד. 50 מ”ל, 369 ש”ח, 100 מ”ל, 494 ש”ח.

בשמים מומלצים לנשים וגברים flower by kenzo

Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo

זה ניחוח גברי ‘קלאסי’ לתחושתי, כזה שיתאים להרבה גברים שאוהבים בושם נוכח ואלגנטי. הוא מבוסס על תמציות מנדרינה ירוקה וברגמוט ותווים ימיים. בלב הבושם רוזמרין, לבנדר, ברוש ולנטיס. תווי הבסיס מבוססים על פצ’ולי עצי ומוסק, עם  מליחות מינרלית ענברית. גם כאן, בדומה לוניל בבושם SI הנשי, הפטצ’ולי והמנדרינה הירוקה מגיעים מגואטמלה וברזיל, כחלק מתכנית המעורבות והתמיכה הכלכלית של ארמני בחקלאות מקומית של המרכיבים. 125 מ”ל, 399 ש”ח.

בשמים מומלצים לנשים וגברים acqua do gio

El Ganso After Game, El Ganso Friday Edition

ההפתעה של הפוסט מגיעה דווקא ממותג ספרדי גברי שלא הכרתי. הספרדים ידועים באהבת החיים הטובים, ההומור והקלילות ואלה מתבטאים היטב בבשמים של המותג. קולקציית בשמי הגברים של המותג כוללת ארבעה בשמים המסמלים ארבעה חברים בעלי אישיות שונה, ואני אוהבת את הסיפור שמאחורי הבשמים.

After Game הוא ניחוח חמצמץ-רענן, עצי-הדרי ומתאים למי שאוהב בישום קל ואוורירי ששומר על רעננות. הוא נפתח עם תווים של מנדרינה ירוקה, ג’ינג’ר ובזיליקום, ומתערבל עם לב של נענע ותה ירוק כשבבסיסו ווטיבר ומוסק. ניחוח מוצלח מאוד בעיני.

Friday Edition הוא המנצח של החבורה, וזה שהתקבל בידיים פתוחות על ידי אודי, בן זוגי. הוא חמים ומזמין, רך ומלטף, יוצא דופן ולא מתלהם. הל, אניס, לוונדר, מרווה ונענע מתערבלים בחן ובתחכום, כבבסיס הבושם תווים עץ הקשמיר וזרעי הטונקה. שונה בנוף ומאוד מוצלח. 125 מ”ל, 249 ש”ח.

בשמים מומלצים לנשים וגברים el ganso

בשמים מומלצים לנשים וגברים el ganso

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

  1. סקירה מושלמת. אפשר ממש להרגיש את הריחות. בהחלט עשית לי חשק לרחרח את הבשמים הללו.

    1. כיף לשמוע! אני מאוד אוהבת לתאר ניחוחות. זה ממש מוחשי עבורי 🙂 שמחה שזה עובר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: