fbpx

המלצות לסופ״ש בברצלונה • אוכל וקניות

זה התחיל ב-2007 בשבוע אינטנסיבי עם שתי חברותיי הטובות מהתיכון, והמשיך ב-2010 עם שלושה חודשים של מגורים בעיר היפה. מאז עברו כמעט שש שנים ולבי רק ביקש לחזור אליה. ברצלונה, ברצלונה. יש לעיר הזו שפע של אטרקיות להציע, מפארקים יפהפיים, מבנים עוצרי נשימה ומוזיאונים מרתקים, אבל הפעם הכנתי המלצות לסופ”ש בברצלונה שמתרכזות באוכל וקניות, שני דברים שאני באופן אישי מאוד אוהבת, ועוד יותר אוהבת לחלוק.

המלצות לסופ"ש בברצלונה

אני חושבת שסוף השבוע בברצלונה הוא זה שהכי חיכיתי לו בכל תקופת עבודתי כדיילת אוויר. שנתיים שלמות שאני מבקשת להגיע ליעד האהוב הזה בכל חודש, אך כמוני עוד עשרות אם לא מאות דיילים, ובכל פעם נופל הפור על בעל או בעלת מזל אחרים. עד שסוף סוף הגיע תורי. אני מאמינה שיש לכל אחד את המקום הזה בחו”ל ששבה את לבו בצורה טוטאלית ולא מתפשרת, וכזו היא ברצלונה עבורי, שמצליחה לכשף אותי בכל פעם מחדש.

לינה בברצלונה

כחלק מעבודתי כדיילת אוויר, הלינה במדינת היעד מסופקת לי על ידי המעביד. אבל לאלו מבינינו שלא בחרו בתחום שלי, הבחירה במקום לינה עלולה לעתים להיות מבלבלת. ההיצע עצום, המחירים משתנים מאתר לאתר ולפעמים דיל שראיתם אתמול כבר איננו רלוונטי היום. כשאני יוצאת לחופש אני בדרך כלל נעזרת בהמלצות של חברים על מקומות לינה, אולם תמיד קצת חוששת שמא פספסתי איזה דיל משתלם במיוחד באתר שאולי לא הכרתי או לא ביקרתי בו בזמן. לאחרונה הכרתי את אתר HOTELSCOMBINED שמטרתו פתירת אותו חשש, על ידי ריכוז והשוואת מחירים בין אתרי תיירות, ולבסוף הגשת המחיר המשתלם ביותר למשתמש.

האתר שכתוב בעברית ידידותי למשתמש וקל לניווט, מאפשר סינון מדויק על ידי מגוון רחב של קטגוריות כגון סוג האירוח (מלון, דירה, דירות נופש, ואפילו סירה!), סוג השירותים שהמקום מציע (מטבחון, אינטרנט אלחוטי חדר כושר וכו’), טווח מחיר ואיזור. שימו לב שהאתר מתמקד בהשוואת מחירים בלבד, לכן לא ניתן להזמין מלון דרך האתר. לאחר מציאת הדיל האטרקטיבי ביותר עבורכם תוכלו לעבור ישירות מ-HOTELSCOMBINED לאתר הרלוונטי דרך קישור ייעודי להשלמת ההזמנה. המלצה שלי – קבעו את רף המחיר הגבוה ביותר שאתם מוכנים לשלם והכניסו אותו לקטגוריית החיפוש, ביחד עם השכונה המועדפת עליכם, על מנת למצוא מקומות לינה שמתאימים לתקציב ולאופי שלכם. EL BARI GOTHIC לדוגמא, היא שכונה מרכזית וקולית, שרחובותיה מלאים בברים קטנים וחנויות בוטיק, ומציעה מלונות עם חדרים ב-200 יורו לשלושה לילות במרץ, ועל כן תתאים במיוחד לצעירים. WWW.HOTELSCOMBINED.CO.IL
 
המלצות לסופ"ש בברצלונה

 

טבעות כסף

קניות – המלצות לסופ”ש בברצלונה

הסיילים אומנם התחילו כבר באמצע דצמבר, אבל בדרך ככל גם באמצע פברואר אפשר למצוא עוד את שלטי הענק האדומים המכריזים REBAJAS (סייל). ובעוד במקומות אחרים בעולם מבצעי סוף עונה יכולים להיות צנועים, בברצלונה מדובר על מחירי רצפה, כמו לדוגמא מעיל שכמייה של זארה ב-20 יורו (במקום ב-90) או תיק שחור קטן מפול אנד בר שמחירו עמד על 4 יורו בלבד (במקום 16). אם הזמן שלכם בעיר קצר, אני ממליצה להיות ממוקדים ולא להתפזר לקניוני הענק שפזורים בעיר. אם אתם לא שוהים במרכז, ההמלצה שלי היא לקחת מטרו לתחנת DIAGONAL או לצעוד לשם, ומשם לרדת את PASSAIGE DE GRACIA, שאומנם מתחיל כפסאז מאוד יוקרתי (ויקר), אך עם ההגעה ל-PLAZA DE CATELUNYA מתחבר ל-AVINGUDA DEL PORTAL L’ANGEL בו תוכלו למצוא את כל המותגים השווים שיש לספרד להציע, במחירים נוחים לכל כיס. אני ממליצה להתרכז ברשתות הספרדיות מנגו, זארה ופול אנד בר, להן חנויות ענק כמעט בכל פינה, עם מבחר עצום של פריטים שכנראה לא יגיעו לארץ. הלבשה תחתונה ובגדי פנאי/בית אפשר למצוא ב-INTIMISSIMI ו-TEZENIS, תיקים מיוחדים ואקססוריז יוצאי דופן ב-PARFOIS ואיפור איך לא ב-KIKO. יש משהו מאוד מהנה בהליכה על פסאז פתוח שמאפשר לחוות את העיר. אפשר ללכת לאיבוד בסמטאות הקטנות ולהינות מהשמש ומהאנרגיה של העיר.
המלצות לסופ"ש בברצלונה

 

המלצות לסופ"ש בברצלונה

 

מסעדות מומלצות בברצלונה


אוכל בברצלונה

העיר הזו עשירה ויוצאת דופן בכל הנוגע לאוכל. תוכלו למצוא מה שתרצו מתי שתרצו וסביר להניח שזה יהיה טעים. שימו לב להתרחק מרחובות ראשיים כגון ה-RAMBLA המפורסמת, שאומנם נעימה להליכה אבל המסעדתות בה הן לרוב מלכודות תיירים לא ממש מספקות. אני מבטיחה שיהיה לכם הרבה מאוד זמן לאכול אוכל ספרדי, לכן אם אתם כמוני חובבי המטבח האסייתי והחלטתם להתחיל את המסלול בתחנת DIAGONAL כמו שהמלצתי, אני מצרפת לכן תחנות עצירה טעימות ומהנות. טרם מסע הקניות כדאי למלא מצברים ולאכול מרק עם אטריות אודון ב-YOI YOI UDON שנמצא על רחוב DIAGONAL. ארוחה עסקית ב-10 יורו כוללת מרק אטריות אודון לבחירתכם ושתייה (בירה או מים). המלצה שלי – נסו את בירת הלימון המצוינת! AV. DIAGONAL 383, BARCELONA, SPAIN.
מרק אטריות אסייאתי

 

המלצות לסופ"ש בברצלונה

 

המלצות לסופ"ש בברצלונה

אם חשקה נפשכם בכוס קפה איכותית אחרי האוכל, הקפה של נספרסו מפורסם בכל העולם ולא בכדי. בחנות הגדולה והמרשימה שנמצאת על PASSAIGE DE GRACIA תוכלו למצוא מבחר קפסולות וכלים יפהפיים במחירים נמוכים יותר מאלה של הארץ. אם אתם בעלי התמכרות אמיתית לקפה וחברים במועדון הלקוחות של נספרסו (התמזל מזלי וחברתי היא כזו) וודאי תשמחו לגלות שבתוך החנויות ניתן למצוא מעין ‘בית קפה’, בו ניתן לטעום כל אחד מטעמי הקפה המצוינים של המותג ללא עלות. אני בחרתי בקפה בניחוח קרמל שקינח לי את הארוחה בצורה נהדרת. אם בכל זאת מתחשק לכם משהו מתוק, תוכלו לבהות בחלונות הראווה המפתים הפזורים בסמוך לחנות, ולבחור את אחד הקינוחים המפתים שרק מחכים למלא את החלל בבטן כזו או אחרת. PASSAIGE DE GRACIA 55, BARCELONA, SPAIN.

קפסולות נספרסו

 

קפסולות נספרסו

 

מסעדות מומלצות בברצלונה

 

מסעדות מומלצות בברצלונה

 

אומנם הזהרתי אתכן ממסעדות הממוקמות על רחובות ראשיים, אבל על TAXPELA קיבלתי המלצה ממקומית חביבה ולא התאכזבתי. היא מסוג המקומות שלאו דווקא תמצאו במדריכים אחרים של המלצות לסופ”ש בברצלונה, אבל זה בדיוק החן שלה. המקום מציע טאפאסים קטנים וטעימים במחירים נוחים (כ-2 יורו לטאפאס), שמתאימים בדיוק בכדי למלא מצברים ולגרות את החך כשמרגישים קצת עייפים ועוד לא הגיע הזמן לארוחת ערב רצינית. למסעדה מספר סניפים, אבל ההמלצה שלי על הסניף שבסוף PASSAIGE DE GRACIA. תשבו על הבר, תזמינו שני טאפאסים, תתענגו על הטעם ותמשיכו הלאה במסע הקניות והאוכל. PASSAIGE DE GRACIA 8-10, BARCELONA, SPAIN.

מסעדות מומלצות בברצלונה
מ-PASSAIGE DE GRACIA המשיכו בקו ישר ותתחברו עם רחוב AVINGUDA DEL PORTAL L’ANGEL בו כל החנויות שהבטחתי לכם בתחילת הפוסט. עם ידיכם כבר עמוסות ומתחשק לכם לחוות את אחת השכונות המרתקות שיש לברצלונה להציע, תוכלו להיפרד מהשופינג במזלג שבסוף הרחוב, ולפנות שמאלה אל רחבה ענקית במרכזה כנסייה גותית עוצרת נשימה. המשיכו ברחובות הקטנים עד שתגיעו לתחנת מטרו JAUME I ומשם חצו את הכביש לרחוב שנקרא CAREER DE PRINCESA. האיזור בו אתם נמצאים נקרא EL BORN, שכונה צעירה, אקלקטית, אמנותית וכיפית במיוחד. בשלב זה הריחות והצבעים ברחוב וודאי כבר ישפיעו עליכם, ואמפנדס חם זו אופציה מצוינת למלא את הבטן. EMPANADAS LA FABRICA הוא מקום קטן וטעים במיוחד, שמציע אמפנדס ממולאים כל טוב. יש גם מגוון אופציות צמחוניות. PLACA DE LA LIANA 15, BARCELONA, SPAIN.
אם אתם כבר רעבים אבל בעניין של אוכל קליל, בצמוד לאמפנדס תמצאו את THE PAN’S CLUB שמציע סנדוויצ’ים, סלטים וקישים טריים וצמחוניים בכמות מכובדת ובמחיר נח. PLACA DE LIANA 16, BARCELONA, SPAIN.
מסעדות מומלצות בברצלונה

 

חיי לילה – המלצות לסופ”ש בברצלונה

חיי הלילה של ברצלונה עשירים ומרתקים. היין זול, האנשים יפים והמסיבות מהנות. שני מועדונים ששווה לבדוק אם אתם בעניין הם APOLO ו-RAZZMATAZZ המפורסמים, המציעים מסיבות המוניות והופעות חיות כמעט בכל ערב. אם אתם בעניין של יין טוב, חברה נאה וגבינות איכותיות, הייתי ממליצה להישאר ב-EL BORN ולצעוד אל CAN CISA/BAR BRUTAL – בר יינות איכותי ויפהפה, שמציע בקבוקים במחירים שמתחילים ב-10 יורו ליין מקומי ומטפסים עד לכ-40 יורו לבקבוק. המלצה שלי היא להסביר לאחת המלצריות המנוסות של המקום את סגנון היין שאתם אוהבים, וטווח המחיר אותו אתם מעוניינים לשלם ולנסות משהו מקומי שיומלץ לכם. שימו לב שברים לרוב פתוחים עד 1:00/2:00, כך שמומלץ להתחיל מוקדם (כן כן, אפשר להגיע עם השקיות מזארה, לא יסתכלו עליכם מוזר). מומלץ להזמין מקום! PRINCESA 14, BARCELONA, SPAIN.

שוק לה בוקריה ברצלונה

 

שוק לה בוקריה ברצלונה

 

שוק לה בוקריה

אי אפשר לבקר בעיר בלי לקפוץ לשוק LA BOQUERIA המפורסם, שהיווה לא מעט השראה לפרויקט שרונה מרקט שהוקם בתל אביב. השוק, שנמצא על הרמבלה, ברחוב המקביל לרחוב הקניות עליו כתבתי, מציע חוויית חושים וטעמים צבעונית במיוחד. תוכלו לרכוש את מרכולתם של סוחרים מגוונים, ולהתענג על טעמים וריחות שלא הכרתם. שימו לב לתיקים ולארנקים שלכם, במיוחד בסביבת השוק והרמבלה. אם אתם עם מעיל ותיק קטן (נשים), שימו את התיק לפני המעיל, כך שהגישה אליו תהיה מוגבלת עד בלתי אפשרית. אם אתם גברים שנוהגים לדחוף את הארנק בכיס האחורי – הימנעו מכך בכל מחיר. ברצלונה ידועה בכייסים המיומנים שלה, אז שמרו על עירנות בנוגע לחפצים שלכם. LES RAMBLES 91, BARCELONA, SPAIN.

אלה היו היום וחצי שלי בעיר, ואני מקווה שתקחו חלק מההמלצות כאן (אם לא את כולן), על מנת לחוות את ברצלונה היפה ולהינות מההיצע המדהים שיש לעיר הזו להציע. אני כמובן אשמח לשמוע על המלצות שלכם למקומות מיוחדים בעולם!

שוק לה בוקריה ברצלונה

 

שוק לה בוקריה ברצלונה

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

4 תגובות

  1. הו ברצלונה ברצלונה
    לגמרי עיר לחזור אליה
    כל מי שתוהה לאן חובה לנסוע באירופה מלבד לונדון רומא ופריז אני מציעה את ברצלונה כי למרות שהיא באירופה היא לגמרי שונה
    פוסט יפה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: