fbpx

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

היו לי לא מעט לבטים לגבי התזמון של הפוסט הזה. הוא היה מוכן כבר תקופה, מחכה לזמן המדויק לצאת לאוויר העולם – ואז הגיעה הקורונה. זה די טרף את הקלפים, כי לא ממש ידעתי לאן נושבת הרוח. וזה לא שעכשיו הכיוון בהיר וברור, אבל אני מבינה שהמצב הנוכחי הוא כזה שצריך כנראה להסתגל אליו. אל מול החדשות, המחשבות, הפחדים והחששות, יש בי רצון ויותר מזה – צורך, להמשיך ולדבר על הנושאים שמשמחים ומפרים אותי ולתמוך בעשייה ישראלית מקומית, והיום אני מספרת לכן על מותג טיפוח חדש שמלווה אותי כבר כמעט חודשיים בשימוש יומיומי – Reelie.

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

בעולם רווי מותגי קוסמטיקה, מה הופך מותג ליוצא דופן וכזה שבולט בנוף? בעבורי, עוד לפני שהרחתי, נגעתי והשתמשתי במוצר כזה או אחר, העניין והסקרנות מתחילים עבורי בנראות המוצרים ובסיפור שמאחורי המותג, וממשיך כמובן עם חווית השימוש. כששירן ולני פנתה אלי והציגה בפני את המותג ‘רילי’ – מותג טבעי ונקי מרעלים – ידעתי מיד שזה מותג שאני רוצה שעוד אנשים יכירו. יחד החלטנו לצאת לדרך עם הפוסט שלפניכן, תוצר של שיתוף פעולה והרבה מחשבה של שני הצדדים. וחכו לסוף – כי יש גם לא מעט פינוקים. 

טיפוח טבעוני ונקי מרעלים – בואו נדבר תכלס

טרנד הטיפוח והאיפור הנקי הוא כזה שכבר אי אפשר להתעלם ממנו. יותר ויותר חברות אינדי קטנות מגיעות לקדמת הבמה ברחבי העולם, עם מוצרים נקיים מחומרים מזיקים. ספורה אפילו הקדישה חטיבה שלמה למותגים הנקיים, ויש לי תחושה שהם יודעים מה הם עושים. ומה זה אומר בעצם? שאת כל המרכיבים שנחשבים פחות טובים, עלולים לגרות את העור, לסתום נקבוביות או סתם לגרום למצב רוח עגמומי – מוציאים לגמרי מהמשוואה.

אבל כשאומרים לכן קוסמטיקה טבעית מה התמונה הראשונה שעולה לכן לראש? באופן אישי עבורי זה משהו שבין משחה אפרפרה בכלי הגשה לא מזמין, למרקם או ריח שפשוט לא עושים לי את זה. אז נכון, בעולם הרמה כבר סופר גבוהה, ורוב המותגים שמתעסקים בקוסמטיקה נקייה נחשבים יקרים ואיכותיים בשוק, אבל איכשהו בארץ זה עוד לא לגמרי קרה.

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

ואז רילי נכנסו לתמונה

מאחורי המותג רילי עומד זוג (שירן ואסף), והוא נולד מצורך אמיתי של שירן להחליף את מוצרי הביוטי שהיא משתמשת בהם במוצרים טבעיים. אבל נדמה שלא רק אני מרגישה את התחושות שציינתי כלפי מוצרים טבעיים, כי גם היא התמודדה עם פער בין המצוי לרצוי – הן ברמת הביצוע והן ברמת הריחות (קמומיל וסרפד למשל, ובחיי שאני לא צריכה להוסיף). ומהצורך נולד התוצר – מותג רילי שהינו מותג טבעי ונקי מרעלים, טבעוני ולא נוסה על בעלי חיים ועם ווייב פופי כיפי וריחות לא פחות ממעולים. אחרי כמעט שלוש שנים, המון מקלחות ואינספור ביקורים במפעל, נולדו 22 מוצרים, ארבע סדרות של ניחוחות ואמא ואבא גאים.

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

לא מתפשרים על נראות ואיכות

עיצוב האריזות שומר על קו נקי ונעים – הן לבנות ועליהן כיתוב בכתב יד מעניין, מלווה בכתם צבע שמבהיר לאיזה סדרת ריחות שייכים המוצרים. למותג ארבע סדרות ניחוח, ואני מציגה אותן בסדר ההעדפה האישי שלי:

Home At Last  – ניחוח של גינה אביבית ואורנים – ללא ספק הניחוח האהוב עלי. ניחוח רענן-חמצמץ, לימוני ופרשי, קליל ואוורירי. זה ניחוח ממריץ עבורי, וניסיתי בניחוח זה את השמפו, ג’ל הרחצה וקרם הגוף – שהיו עדינים מספיק עבורי, ומנגד גם מפנקים בזמן השימוש.

Morning Shower Vibes – ניחוח פרחים לבנים ודבש – זה ניחוח שהתחברתי אליו באופן אישי, ואהבתי אותו מאוד. ללא ספק כזה שארצה לנסות עוד מוצרים ממנו בהמשך. יש בו משהו חמים הודות לדבש, ומנגד הוא גם אוורירי ופרחוני ועושה לי גוד ווייבס.

Five Star Hotel – ניחוח תפוח וליצ’י – ניחוח פירותי נעים ומאוזן. אם אני צריכה לחלק את הניחוחות לקבוצות, הניחוח הזה ו-Flirt A Little הם בקבוצה המתקתקה יותר. היתה לי ציפייה לניחוח תפוחים מתפרץ ודומיננטי, אבל בפועל מדובר בניחוח פירותי מתקתק מתון יחסית ודי אוניברסלי.

Flirt A Little – ניחוח שושנים, וניל ופלפל לבן – זה הניחוח המתוק מבין הארבעה, ועדיין הוא שומר על מתיקות מעודנת. מדובר בבחירה קלאסית עבור חובבות ניחוחות מתקתקים, ובאופן כללי ניחוח שלמרות שפחות מועדף עלי באופן אישי מבין הארבעה – בוודאות יתחבב על הרבה מאוד נשים.

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

ג’ל הרחצה – ניחוח Home At Last

הג’ל השקוף מועשר בשמן קוקוס, תמציות תה ירוק, רוזמרין וקלנדולה. אהבתי במיוחד את ההקצפה העדינה והניחוח הנעים, שקיבלו גם ציון לשבח גם מאודי בן זוגי, שלא מתפשר על סבונים. לרכישה לחצו כאן.

שמפו – ניחוח Home At Last

השמפו אינו מכיל מלחים (הידד!), יש לו ריח נעים ומרענן והוא מנקה בייסודיות את השיער ומשאיר אותו נעים ורך. את המרכך והמסכה לא ניסיתי, אבל כדאי לציין שאלה מועשרים בשמן נר הלילה לו תועלות רבות (לא רק לשיער אגב, גם לפנים). לרכישה לחצו כאן.

קרם גוף – ניחוח Home At Last

קרם הגוף של רילי לגמרי הפך לפייבוריט שלי. הוא לימוני ופרשי ונספג היטב ובמהירות בעור, בלי להותיר שכבה מרגיזה של חומר או כתמים לבנים (פרט חשוב עבור אחת כמוני שאוהבת ללבוש שחור כדרך חיים). הוא מכיל אחוז גבוה של חמאה שיאה לצד תמציות רימונים, ענבים ושמן זית, ולמרות שהמרכיבים האלה נשמעים בעלי נוכחות מעט כבדה – שמחתי לגלות שזה לא המצב כלל. לרכישה לחצו כאן.

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

סבון וקרם פנים

סבון הפנים וקרם הפנים של רילי מגיעים עם שמות מתוקים וניחוח קל ועדין שכמעט ואינו מורגש (ואני אומרת את זה לחיוב, כי אני באופן אישי פחות מתחברת למוצרים מאוד מבושמים). אגב, גם מבדיקת המרכיבים, בישום נמצא אי שם בתחתית ברשימה, בעוד שאר המרכיבים הטובים שחיפשתי – בראשה.

לסבון הפנים Fresh as a Dolphin מרקם ג’ל נעים, והוא מנקה ביסודיות את הפנים מבלי לייבש אותן. אהבתי מאוד את המרקם שלו, ואריזת המשאבה הסטרילית ראויה לציון לשבח כאן. קרם הפנים Back to High School מבוסס על פורמולה שמשלבת בין חומצה הילאורונית בריכוז של 9% ושמן זרעי ענבים, והוא מרגיש כמו זריקת מים חיונית ומרעננת לפנים. שימו לב שלרוב לא תצטרכו לחיצה מלאה על המשאבה, אלא אם כן העור שלכן מיובש ממש ואתן זקוקות ללחות יתרה. לרכישת הסבון לחצו כאן. לרכישת קרם הפנים לחצו כאן.

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

טיפוח טבעי ונקי מרעלים: Reelie, נעים להכיר

כאחת שמתנסה במוצרי קוסמטיקה על ימין ועל שמאל, שמחתי לגלות שלא רק מוצרי הגוף והשיער מכתיבים רמה גבוהה ואיכותית, אלא גם מוצרי הפנים, שלעתים לתחושתי מתפספסים קצת כשזה מגיע למרכיבים טבעיים (בין אם מדובר בריח, מרקם או איכות ספיגה). תוסיפו לאלה את המחירים הנוחים, המחשבה על כל פרט ותשומת הלב לדברים הקטנים, והתוצאה היא מותג קוסמטיקה ישראלי טבעי ומגניב, שלגמרי נכנס לשגרת הטיפוח שלי.

רוצה גם? הנחה בלעדית ופעילות פסח במיוחד בשבילכן

את המוצרים תוכלו לרכוש באתר של Reelie בלחיצה כאן, ויש גם קוד הנחה במיוחד עבורכן שיעניק לכן 20% הנחה על כל האתר! הקישו את הקוד bunny בקופה. ההטבה בתוקף עד ה-8.4.

ובעמוד האינסטגרם שלי מתקיימת כעת פעילות כיפית במיוחד בה תוכלו לזכות במארז מפנק של חמישה מוצרים לבחירתכן. לחצו כאן בשביל להשתתף! הפעילות בתוקף עד ה-6.4. הזוכה תוכרז בסטורי.

גילוי נאות – פוסט זה נוצר בשיתוף פעולה שיווקי עם מותג Reelie.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: