fbpx

מועדפי חודש אפריל • מוצרי איפור מומלצים

חודש אפריל מאחורינו, ולמרות שביליתי את רוב הזמן בבית נטולת איפור, היו בכל זאת מספר מוצרים מעניינים בהם התנסתי או אליהם חזרתי אחרי זמן מה בנפרד. הזמן בבית אפשר לי לסדר את אוסף האיפור שלי, להיפרד מפריטים שאינם בשימוש, למצוא מוצרי איפור מומלצים מהם שכחתי וליצור את נבחרת מועדפי חודש אפריל. שנתחיל?

מועדפי חודש אפריל • מוצרי איפור מומלצים

גלוס P.D.A IL Makiage

אני לא יודעת מה קרה בחודשים האחרונים, אבל פיתחתי חיבה יתרה לגלוסים. אני כידוע בחורה של אודם אדום מאט קלאסי ודומיננטי, אבל בתקופה האחרונה לא בדיוק היה לי לאן או למה להתאפר, והשפתיים שלי ביקשו רכות ולחות. אני חייבת להודות שיש לי מערכת יחסים מאוד מורכבת עם גלוסים, אפילו נמנתי אם אלה שהצהירו בעבר בקול גדול שהן שונאות את המרקם. אבל נדמה שעם כל ההתפתחויות היום בתחום הביוטי, גם הגלוסים מקבלים מרקם וברק אחר.

שני הגלוסים שהיו אצלי בשימוש תדיר החודש הם הגלוס של ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר, שהוא חלום לחותי ומהמם על השפתיים, אבל לצערי כבר לא נמכר בארץ, מה שהוביל אותי לחיפוש אחרי גלוס דומה במרקם ובאפקט. כאן נכנס לתמונה הגלוס P.D.A מסדרת Lip Service של איל מקיאג’. הוא בעל גוון טבעי ועדין שכמעט ואינו מורגש על השפתיים, אבל מדגיש אותן בדיוק בצורה הנכונה כדי שאלה ייראו עסיסיות ומלאות ברק. גם על האריזה האיכותית מגיע למותג ציון לשבח. להשיג כאן. 

גלוס איל מקיאג'

מכתים שפתיים Pink Power Matte Shaker Lancome

עוד מוצר כוכב בו השתמשתי הרבה החודש הוא המאט שייקר של לנקום בגוון  378 Pink Power. אני מאוד אוהבת את השייקרים של לנקום, ובגרסאת המאט הם מגיעים עם פיגמנט רווי ומקסים שנראה נהדר על השפתיים ובשימוש זהיר – גם על הלחיים. הגוון הורוד ניתן לטפיחה עדינה שנותנת רמז מתקתק לשפתיים, כמו גם לבנייה משמעותית יותר למי שמחפשת גוון נוכח. אני הכי אוהבת לשלב את המאט שייקרס עם אחד הגלוסים עליהם כתבתי כאן, שכן השילוב ביניהם יוצר מראה מחמיא, בובתי ועדין לשפתיים. השייקרים של לנקום כרגע במבצע בסופר פארם, והבקבוקון הזה יחזיק לכן לנצח. להשיג כאן. 

לנקום מאט ג'וסי שייקר

קונסילר Strech Concealer Glossier

יש לי יחסי אהבה שנאה עם הקונסילר הזה, אבל בתקופה הנוכחית הוא כבש אותי מחדש. כתבתי עליו בעבר, תקופה ארוכה זנחתי אותו כי הוא פשוט לא ישב עלי כמו שקיוויתי, ולאחרונה שוב חזרתי אליו אבל הפעם עם מצב עור שונה ושיר חדש בלב. זה קונסילר שממש לא מתאים לבעלות עור שמן, אבל בעלות עור יבש יאהבו אותו. צריך לקבע אותו על מנת שלא יזוז, אבל בימים בהם אני מחפשת כיסוי קליל בלבד ורק קצת להאיר את אזור העיניים, אני משתמשת בו לבדו. לצערי רכישה של מוצרי גלוסייה מחייבת שימוש בחברה חיצונית לקבלת כתובת אמריקאית, אבל אם מוציאים הזמנה גדולה מהמותג זה משתלם (ויש לא מעט מוצרים נהדרים). להשיג כאן

מועדפי חודש אפריל • מוצרי איפור מומלצים

ג’ל גבות Magique Sourcils Mor Maman

מלכת היופי לשעבר מון ממן השיקה מותג איפור הנושא את שמה, ואל פתח ביתי הגיע אחד המוצרים המוצלחים של התקופה האחרונה – ג’ל גבות מוצק בקומפקט שעונה לשם Magique Sourcils. הערכה היפה בה מגיע המוצר כוללת את המוצר עצמו, ספריי מרכך שהוא גם מיסט לפנים ושני אפליקטורים רב פעמיים (שניתן גם לרכוש בנפרד בכל חנות איפור זולה כמו וואו קוסמטיקס או ביוטיקייר). המוצר מקבע את הגבות בקלות וביעילות, לא משאיר שאריות לבנות מעיקות ובאופן כללי מקבל אצלי ציון לשבח. את המוצר אפשר להשיג באתר גילטי, ולמרות שהמחיר מעט גבוה בעיני (138 ש”ח), אני אוהבת את המוצר וככל הנראה ארכוש אותו בעתיד. להשיג כאן

ג'ל גבות מור ממן

מועדפי חודש אפריל – המציאות הגדולות

שמרתי את הטוב ביותר לסוף, ושני המוצרים עליהם אדבר זוכים בתואר הכבוד בזכות ביצועים מרשימים אבל לא פחות חשוב בימינו – מחיר ללא תחרות. מותג מייקאפ רבולושן הוא מותג איפור לונדוני נגיש וזול, שמציע מגוון רחב של מוצרים במחירים מאוד מאוד נוחים. סופר פארם הם היבואנים הרשמיים של המותג, ואני התנסתי בפלטת הסמקים בגוון Hot Spice ובפלטת הצלליות שנקראת Decadent.

פלטת סמקים רבולושן

פלטת צלליות רבולושן

שתי הפלטות מוצלחות מאוד, הגוונים רווי פיגמנט ומטשטשים בקלות. פלטת הסמקים מכילה 8 גוונים ועלותה 29 ש”ח, מה שאומר שמחיר גוון סומק אחד בפלטה הוא סביב ארבעה שקלים בלבד. פלטת הצלליות כוללת 18 גוונים חמים ויפים במיוחד ועלותה 49 ש”ח, כך שעלות צללית בודדת בפלטה היא פחות משלושה שקלים. ביחס לביצועים המרשימים של שתי הפלטות האלה – המחירים באמת מצחיקים ומתאימים לכל כיס, וקשת הגוונים המעניינת של הפלטות תסגור פינה רצינית בכל הנוגע לגווני סמקים וצלליות חמים ומחמיאים. את פלטת הסמקים אפשר להשיג כאןאת פלטת הצלליות אפשר להשיג כאן

פלטות איפור רבולושן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: