fbpx

מסכות פנים מומלצות שאפשר לרכוש בארץ

אחת השאלות שחוזרות על עצמן בתקופה הנוכחית היא בקשה להמלצות למוצרי טיפוח שאפשר לרכוש בארץ. מסכות פנים הן ללא ספק מוצר הטיפוח האהוב עלי והמפנק ביותר, והאוסף שלי מכובד בהחלט. יש לי המון המלצות למסכות פנים מומלצות שאפשר לרכוש בארץ, והפעם בחרתי להתרכז באלה שנמצאות אצלי בשימוש כעת (למרות שיש עוד הרבה מצוינות עליהן בטח ארחיב בעתיד). כדאי לזכור שלכל מסכה מטרה אחרת וכדאי להתחשב במצב העור ולהתאים את המסכות למצב הנוכחי.

מסכות פנים מומלצות שאפשר לרכוש בארץ

TONYMOLY TAKOPORE – מסכת בוץ לניקוי וטיהור העור

הברנש השחור בתמונה הוא בכלל מסכה. אל תתנו לעיצוב המצחיק לבלבל אתכן – מדובר במסכת בוץ מבעבעת (!) ורצינית למדי, שנלחמת בשחורים ומנקה את העור היטב. אני חייבת לומר שהמסכה הזו הפתיעה אותי ביג טיים ובעיקר הפכה לפייבוריטית על אודי, בן זוגי. מניחים מהחומר האפרפר על הפנים בשכבה דקה והוא מתחיל לבעבע ולהתנפח (זה נשמע מפחיד אבל זה לגמרי בטוח). לאחר ייבוש מסירים את המסכה והעור נראה זוהר ונקי. כמה? כרגע במבצע – 54.90 ש”ח באתר טונימולי או במבצע בסופר פארם – 55.90 ש”ח.

tonymoly takopore

GLAMGLOW INSTAMUD – מסכה מבעבעת לכיווץ נקבוביות וניקוי מהיר

עוד מסכת פנים מבעבעת והפעם מבית היוצר של גלאם גלואו. אני אוהבת את האינסטה-מד כי היא מאוד יעילה ומאוד מהירה. היא מיועדת לניקוי וצמצום נקבוביות ב-60 שניות והיא גם מקיימת. החומר הסגול מבעבע בעדינות, לאחר כדקה מסירים את המסכה והתוצאה עור שמרגיש סופר פרש, נקי ורענן. מעולה לשימוש לפני אירועים מיוחדים, כמו למשל להתלבש לקניות אוכל בסופר הקרוב לביתיכן. כמה? כרגע במבצע בסופר פארם – 111.70 ש”ח או ב-119.20 ש”ח באפריל.

glamglow instamud

TONYMOLY TOMATOX – מסכת עגבנייה מבהירה

הופתעתי לטובה מהביצועים של מסכת העגבנייה המבהירה של טונימולי, למרות שבאופן אישי פחות התחברתי לריח. המרקם קרמי ונעים והמסכה מכילה מיצוי מי עגבנייה, תמצית זרעי עגבנייה ותמצית לימון, שיחד עובדים להבהרת והארת העור. ואכן, אחרי השימוש העור נראה זוהר ובהיר. כמה? כרגע במבצע – 49.90 ש”ח באתר טונימולי או במבצע בסופר פארם – 48.90 ש”ח.

tonymoly tomatox

GLAMGLOW BERRYGLOW – מסכת סופר פוד מרגיעה ומלחחת

המסכה האחרונה שנכנסה לרוטציה, כשחיפשתי מסכה מרגיעה ומלחחת ביום מיובש במיוחד. מדובר במסכת שיקום והרגעה המועשרת בלחות ומכילה מרכיבי סופר-פוד כמו פירות יער ופרח היביסקוס. המרקם קרמי ודמוי יוגורט, התחושה מקררת ונעימה ולמרות שהתנסתי בעשירות ולחותיות ממנה, היא נעימה וכיפית לשימוש ואינה מכבידה על העור. כמה? כרגע במבצע – 123.70 ש”ח בסופר פארם או 132 ש”ח באפריל.

glamglow berryglow

AHAVA MINERAL MUD – מסכת לחות לגוון עור אחיד

המסכה שסוגרת את הפוסט היא גם זו שהציתה את הרעיון לפוסט. באופן כללי לאהבה יש מסכות פנים מעולות בעיני (מסכת הבוץ היא קלאסיקה עבור בעלות עור שמן/עור שזקוק לניקוי אינטנסיבי). גם המסכה הכחולה מסדרת Mineral Mud – מצוינת ומומלצת מאוד לניקוי. הנוכחית של אהבה מיועדת להענקת מראה עור אחיד וזוהר ואני משתמשת בה כשמתחשק לי פינוק, רענון וקצת גלואו. כמה? כרגע במבצע – 104 ש”ח בסופר פארם או 130 ש”ח באתר הרשמי.

ahva mineral mud brightening & hydrating

יש לכן המלצות למסכות פנים מומלצות שאפשר לרכוש בארץ?

מסכות פנים מומלצות שאפשר לרכוש בארץ

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

8 תגובות

  1. חייבת להוסיף את המסיכת מינרלים של מיכל סבון טבעי. היא מדהימה ויש בה רק מרכיבים טבעיים וטובים כמו בוץ ים המלח. עולה 35 שח

    1. נשמע מעולה! שמעתי המון על מיכל, אבל עוד לא יצא לי להתנסות במוצרים.

  2. אהבתי את ההמלצות שלך למסכות בכלל אני מעריצה אותך. המסכה השחורה של טוני מולי החימר שאודי אוהב בא לי להתנסות בה .
    השאלה שלי איך ניתן לשלב בין סוגי מסכות כגון מסכה להבהרה. מסכה לשחורים וניקוי ועוד ????

    1. מסכה כיפית! את יכולה לחלק את הפנים לחלקים, ולמרוח על כל חלק את המסכה המתאימה לו. זה נקרא מולטי מאסקינג, ולגמרי רלוונטי ומתאים.

  3. האמת שבאופן מפתיע גיליתי שהמסכות פנים של ללין ממש נעימות ויש להן ריח מעולה והפנים נעימות אחרי השימוש. ואני גם ממש אוהבת את המסכת זהב המתקפלת של so.ko וממליצה עליה 🙂

    1. באמת מפתיע! לא הכרתי את מסכות הפנים שלהן. שמעתי כל כך הרבה על המסכה המתקלפת הזו!!! חייבת לנסות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: