fbpx

מעצבות תכשיטים ישראליות שאתן חייבות להכיר

אין כמו לתמוך בעשייה המקומית ובנשים מוכשרות שהן חלק ממנה, שכולן, כמו רובנו, נפגעות מהמצב. אספתי לכן רשימה מדויקת של מעצבות תכשיטים מוכשרות ונגישות שאני מאוד אוהבת, כדי לשמח את הלב, הצוואר והתנוך במשהו מנצנץ ומרומם נפש. אם אתן מחפשות מעצבות תכשיטים ישראליות ותכשיטי כסף, מבטיחה לכן שתמצאו דברים שווים מאוד אצל כל אחת ואחת מהן, ויעידו על כך אינספור השאלות שאני מקבלת על אוסף התכשיטים שלי.

גם אם לא ממש עכשיו כי המצב הכלכלי הזוי ובזבזתן יותר מדי על הסייל של אסוס, אני מאוד ממליצה לגשת לעמודי האינסטגרם המרגשים של הבנות ולשמור לכן אוצרות לעתיד. יש כרגע הנחות מעולות וגם קוד הנחה בלעדי לקוראות הבלוג. אז למה שרק אני אהנה מכל הנצנוץ והטוב הזה?

5 מעצבות תכשיטים נגישות שאתן חייבות להכירDANA WAGNER JEWELRY

אל המותג של דנה וגנר נחשפתי איך לא – באינסטגרם. מודעה מטורגטת היטב הגיעה לקהל היעד (אני!) והוקסמתי מיד. שילוב מעניין בין רוך ועדינות ואלמנטים פראיים יותר הופכים את התכשיטים לכאלה שאני אוהבת במיוחד. דנה הקימה את המותג לפני כשנתיים לאחר חיפושים רבים אחרי התכשיט המושלם – תכשיט המשלב בתוכו אלמנטים קלאסים ואלמנטים מודרנים. ההשראה ליצירות הוא ממיתולוגיות, יצירות אמנות, חומרים ועיצובים מתרבויות עתיקות כמו כלי חרס ואבנים המשמשות את האדם לקישוט במשך מאות שנים. 15% הנחה באתר כרגע ומשלוח עם שליח עד הבית בחינם.

לאתר הבית של Dana Wagner

לעמוד האינסטגרם של Dana Wagner

Dana Wagner Jewelry

SPARKLES

את המותג של גל שנקרא SPARKLES הכרתי לגמרי במקרה, דרך ידיד שסיפר לה עלי ולי עליה וכך נוצר הקשר (ואיזה כיף שזה קרה!). גל מספרת שהמותג נולד מתוך אהבה וגעגוע לעשור בו הכל היה צבעוני יותר, מוגזם ובעיקר מלא בגלאם – האייטיז. התכשיטים של גל סופר אקלקטיים בעיני ותוכלו למצוא שם מגוון עיצובים שכוללים מצד אחד אבנים מנצנצות ומנגד דמויות מעוצבות של חיות כמו אריות ונחשים. ועוד עובדה חמודה: כל התכשיטים קרויים בשמם של אייקוני אייטיז. ברכישה ב-200 ש”ח ומעלה – משלוח עם שליח עד הבית בחינם.

לאתר האינטרנט של SPARKLES

לעמוד האינסטגרם של SPARKLES

Sparkles Jewelry

MOMOSARA

אל המותג של דנה שפירא נחפשתי בביקורי בבוטיק פופ אפ של מכרה מעצבת ביפו. נדלקתי מיד על עגילי הדג המיוחדים והתרשמתי מהעיצובים המיוחדים ששואבים השראה מצורות אורבניות ושבטיות. יש לתכשיטים אווירה קצת מחתרתית מצד אחד, ומנגד הם שומרים על עדינות אלגנטית מפתיעה – שילוב מעניין וייחודי עם עיצובים שחושבים גם קצת מחוץ לקופסא. הכל כמובן משולב עם נגיעות של טרנדים עולמיים. העבודה היא עם כסף, פליז מצופה זהב או זהב אמיתי.
הנחות שרצות באתר: תכשיט ראשון ב-15% הנחה, 2 תכשיטים ויותר ב-20% הנחה. משלוח חינם.

לחנות האטסי של MOMOSARA

לעמוד האינסטגרם של MOMOSARA

MOMOSARA JEWELRY

SHUZI

את מותג SHUZI הכרתי רק לאחרונה (ראיתי תכשיטים של המעצבת על קולגה, שיר שליו) והשם קפץ לי לתודעה מספר פעמים. המותג הכיפי של שרון (והוא סופר כיפי), פונה לנשים ולגברים ותוכלו למצוא בו תכשיטי כסף סטרלינג, גולדפילד, פנינים, צדפים ואבני חן, בהשראת תרבויות אקזוטיות ואוצרות ימיים. אני אוהבת את המגוון הרחב של הפריטים ובמיוחד את שרשרת האות-פנינים שהיא הכי On Trend שיש. שרון מציעה כעת שירות של שליח עד הבית בחינם, לרוכשות ב-200 ש”ח ומעלה. SHUZI מציעה כעת 15% הנחה כהטבה בלעדית לקוראות הבלוג בשימוש בקוד: SHANTILOVESHUZI

לאתר של SHUZI

SHUZI JEWELRY

OHHMYGAT

מאחורי המותג OHHMYGAT עומדת גת עיני, בלוגרית אופנה וקולגה מהממת שאני מאוד אוהבת. את מותג התכשיטים ההו כה נכון שלה היא פתחה לפני כשנתיים, מתוךאהבה לתחום וזיהוי הצורך בתכשיטים מינימליסטים נקיים וטרנדיים, שיוכלו להשתלב באופן מדויק מדויק עם כל לוק ובמחירים סופר נגישים. אני מרגישה שהתכשיטים מבטאים מאוד את הטעים האישי של גת (והוא מצוין), וכל פריט שם הוא בחירה מדויקת ומלאת מחשבה. משלוח חינם ברכישה ב-35$ ומעלה.

OHHMYGAT JEWELRY

תמיכה במעצבים מקומיים, במיוחד בתקופה כמו זו שאנחנו עוברים היא יקרה מפז. כאשר אתם רוכשים ממעצבים ישראליים אתם עוזרים להם להמשיך להרים את הראש מעל המים בתקופה הקשה הזאת, וגם מחזקים את כלכלת התעשייה המקומית. יש לכן חברות שאוהבות תכשיטים? שלחו להן את הפוסט ויחד נפיץ ונחזק את המעצבות המקומיות.

יש לכן המלצות משלכן? אשמח לשמוע עליהן בתגובות!

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

5 תגובות

  1. תודה לך! אשמח לשמוע על עוד מעצבות בכל התחומים.
    ורוצה להמליץ בעצמי על @roni_albert יש לה תכשיטים מהממים וחלק מהרווחים שלהם היא תורמת לעמותה.

  2. היי ,
    אני אשמח להמליץ על תכשיטנית מדהימה בשם כנרת שיקלר
    יד לה את המותג כנרת תכשיטים – חיבור לנשיות (ככה זה רשום בפייסבוק )

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: