fbpx

נעליים עם עקבים מתחלפים TANYA HEATH

את הפוסט הזה אני מתכננת כבר הרבה מאוד זמן, אבל קצב החיים של התקופה הצליח להמם אפילו אותי. כידוע לצד איפור וטיפוח, יש לי התמכרות ממשית ומתוקה למדי לנעליים. תנו לי אותן בכל הצורות, הצבעים והגבהים, וכמה שיותר. ולכן לא יכולתי להתעלם מנעלי העקב שבתמונה, שהן חלק מקולקציה מיוחדת במינה. ומה עושה אותה כל כך מיוחדת? העובדה שאת העקבים של הנעליים תוכלו להחליף מתי שרק תרצו. גן עדן למכורות כמוני, רק איך בדיוק זה עובד?

 

לפני שתקבלו הסברים ברורים (כולל תמונות, כמובן), בואו נדבר קצת על המותג, וגם על מי שמייבאת אותו ארצה, ליטל. הרעיון שעומד מאחורי הנעליים פשוט ואפילו הגיוני. כמה פעמים יצא לכן להגיע לעבודה או כל מקום אחר, ומשם להמשיך ישירות לאירוע רשמי או חתונה? לצד החלפת האאוטפיט המתבקשת, גם לנעליים צריך למצוא פתרון. ועלינו בדיוק חשבה טניה היט, המעצבת הצרפתייה שמאחורי המותג. נשים עסוקות, שלא מתפשרות על נוחות וסטייל, ולא מפחדות להתנסות ולהעיז.

ליטל פנתה אליי וסיפרה לי את סיפורה האישי, ואת אמונתה במותג ובמה שהוא מייצג. ליטל היא אחות מוסמכת שעבדה במקצוע במשך שלוש שנים (מתוכן שנה וחצי עבדה באפריקה בפגייה), אבל הרגישה שמשהו חסר. אהבתה לאופנה הובילה אותה לחפש משהו מעניין ושונה שישבה את ליבה. ואז היא מצאה, השקיעה את כל כולה ובכוחות עצמה והתחילה לייבא את המותג ארצה. יש משהו מעצים בנשים שחושבות על פתרונות לנשים, וכאלה שמשרתים את הצרכים שלנו ושלנו בלבד, ואהבתי את האג’נדה של ליטל ואת האמונה המלאה שלה במותג. חשבתי שכמו שהנושא עניין אותי, הוא וודאי יעניין אתכן, הקוראות.

הקונספט מדליק: בוחרים נעל בסיס (יש מגוון רחב, מסנדלים, דרך נעלי עקב קלאסיות כמו בתמונה ועד מגפיים במגוון סגנונות) ואז בוחרים כל עקב שרק מתחשק להשלים את המראה. כל העקבים מתאימים לכל הנעליים, וניתן להחליף ולערבב ביניהם. התהליך עצמו קל למדי ולוקח כמה שניות. בתוך הנעל מסומן בבירור מקום בו נמצא כפתור לחיץ. לחיצה חזקה עליו משחררת את העקב. לאחר מכן מרכיבים את העקב הנבחר על הנעל על להישמע קליק וזהו, אתן מוכנות.

בחרתי בדגם Valerie בצבע שחור קלאסי, עם חיתוך מעניין בצד כף הרגל, ושפיץ אלגנטי שמתאים להכל. רציתי עקבים קיציים וצבעוניים ובחרתי עקבים בצבע צהוב לימון מרענן בגובה נמוך, ועל מנת לשדרג את הנעליים ולהפוך אותן למסמר הערב, בחרתי עקבים מנצנצים גבוהים. הנעליים נוחות בשני הגבהים, והמידות נאמנות למציאות, כשתוכלו למצוא גם מידות חצי שזה תמיד יתרון. ההשקעה הראשונית בנעליים לא זולה, מדובר על קצת יותר מ-1,000 ש”ח לנעל הבסיס וכ-120-150 ש”ח לזוג עקבים בבמוצע, אך מדובר בהשקעה לטווח ארוך בנעל איכותית ואלגנטית, כשכל פעם שתרצו לגוון, תוכלו לרכוש זוג עקבים חדש. את הנעליים תוכלו לרכוש באתר החברה כאן בארץ.

צילום | Instyle Studio

צולם במלון Lily&Bloom

 

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: