fbpx

קסטרו והשפנפנה ברומן חורפי

חובבת של המותג קסטרו תמיד הייתי, בייסיק איכותי עם טוויסט, גזרות שקל להתחבר אליהן וכל אחת יכולה למצוא בהן את עצמה, ובשנים האחרונות גם קולקציות קפסולה מרתקות עם אמנים צעירים או מעצבים עולים. אני אוהבת את האינטגרציה של המותג עם החיים בתל אביב, את הנגישות שלו ואת הדגש על התוכן הכללי, ולא רק על המוצר הסופי. לכן, כשריי שגב מהבלוג ריי + (ריי פלאס) בעלת הטור האינטרנטי במגזין קסטרו פנתה אליי לצילומים, היה ברור לי שזה משהו שאני רוצה לעשות. מאחורי העדשה עמדה מירב בן לולו המוכשרת, שהיה פשוט תענוג לעבוד איתה. זה לא דבר מובן מאליו להתחבר לצלם תוך דקות ספורות, וזה מה שקרה איתה. עוד מעבודותיה המעולות תוכלו לראות כאן.

שנטי גדרון למגזין קסטרו

סדרה ‘בנות’, שנמצאת לקראת עלייתה לעונה שנייה, נבחרה כהשראה לצילומים. החיים בניו-יורק בקצב המהיר, שינויי מזג אוויר וערבוביית סטייל מדליקה, הם שהנחו את ריי בבחירת הבגדים הצבעונית מצד אחד, והאיפור העדין מנגד. הלכנו על איפור נקי ורענן, כמעט בלתי נראה, עור זוהר ומראה צעיר ופרשי.

שנטי גדרון למגזין קסטרו
התחלנו עם קרם של קליניק (1) Clinique Pore Refining Solutions, שהיה נעים על העור ותרם למראה אחיד. פריימר של דרמטולוג’יקה (2) Skin Perfect Primer הקפיץ את גימור העור, והכין אותו למייק-אפ. כיסוי קליל ונעים התקבל באמצעות מייק-אפ של גרלן (3) Parure De Lumiere, בגוון 02. חייבת לומר שבתור מישהו שסולדת ממייק-אפים ומתחושתם על הפנים, הנוכחי היה קליל, לא מורגש והתמזג עם העור בצורה מושלמת. דואו סמקים של גרלן (4) בגוון Rose Aux Joues נבחר לעטר את לחיי, אך לאחר קשיים עם הגוון הכהה יותר (החומר פשוט סירב לעבור למברשת!),  הסומק Exotic Pink אסתי לאודר (5) הציל את המצב. מסקרה שחורה של לנקום Hypnose Star השלימה את מראה העיניים (6) בקלילות, מסקרה מצוינת ונוחה לשימוש שארכוש לי בשמחה. ‘לבלו’ דובדבן-שימרי (7) Fruity Shine Cherry הוסיף טאצ’ צבע עדין לשפתיים. טיפ: מריחת שפתון ‘לבלו’ עם מברשת שפתיים ייעודית מאפשרת דיוק וגוון יותר פיגמנטי, מאשר בהנחה ישירה.

אהבתי במיוחד את מעיל החרדל, את השמלה השחורה בעלת השרוולים דמויי העור, ואת הנעליים המעולות שקסטרו ממשיכים לייצר שנה אחר שנה. מתכוונת להתחדש לי בזוג בקרוב בהחלט. את הכתבה המלאה ואת שאר התמונות ניתן לראות באתר קסטרו באינטרנט, שם גם מצוינים מחירי הפריטים(שווה במיוחד עכשיו – סוף עונה!), הצבעים בהם ניתן להשיגם ומגוון המידות הקיים.

שנטי גדרון למגזין קסטרו

ואם כבר בהתחדשויות עסקנינו, אז השנה הזו הביאה עמה הרבה התחלות חדשות בפרט זמן קצר. הסערה הנוכחית והגשם שמלווה אותה, עזרו לי לשטוף את כל מה שצריך לשים בצד ולפנות מקום לחדש, למרענן, לנכון ביותר עכשיו. יום הולדתי שחל מחר (11.1) מביא עמו רוחות של התחדשות ומחשבות על השנה הנוכחית. זה מספר חודשים שאני ממוקדת מאוד עם הבלוג, מטפחת אותו בכיוון מסוים, מגבשת את עצמי יותר בתוכו, זורעת זרעים וקוטפת פירות עת מגיעה הפריחה. כיף לחלוק אתכן, להיחשף אליכן, לקרוא אתכן, להעריך אתכן, ונפלא במיוחד לקבל את כל התחושות הללו בחזרה מכן. אז תודה לכן, קוראות, עוקבות, חברות. על התמיכה, על הפרגון, על האהבה. כיף להתחיל כך שנה חדשה.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

6 תגובות

    1. יאנוצ'קה נפלאה את ללא ספק אחת שהתכוונתי אליה כשכתבתי שם בסוף את הפסקה האחרונה… מקווה שעוד ייצא לנו יותר 🙂

  1. יומולדת שמח יפהפיה. אין כמו הפקה כיפית =) מחכה כבר לעונה החדשה של בנות 😉 רואים את ההשראה מהסדרה.

    1. תודה רבה! בהחלט אין כמו הפקה כיפית 🙂 גם אני מחכה בקוצר רוח, את הקודמת ראיתי פרק אחרי פרק ביומיים בערך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: