fbpx

קצת על טעם אישי ועל עצמי

זה לא סוד שהחיים שלי עברו תהפוכות גדולות בחודשים האחרונים. עזבתי עבודה יציבה וחיי לילה פעילים ויצאתי לחופש עם איזה שהיא מטרה ברורה בקצה המנהרה, שהתחילה להתגבש אי שם באפריל. ואז המסע שלי התחיל, בדרך לעבודה חדשה ודרך חיים קצת שונה, בקבלה של החופש, הנאה ממנו וגם לעיתים קצת קשיים ומצוקה. אלה אולי נשמעות כמו צרות של עשירים, אבל כשלוקחים החלטה לצאת לחופש ארוך אחרי תקופה אינטנסיבית, זה נשמע כמו חלום, כשבפועל מגלים שאחרי הכל העבודה משחררת. ויותר מזה – את כל המטלות שדחינו בזמן העומס – עכשיו באמת צריך לעשות. אני מלכת הדחיינות כשזה מגיע למטלות בירוקרטיות שאין לי ראש להתעסק איתן, ומצד שני תקתקנית-על ברגע שאני רק מחליטה לצאת לדרך. אני תמיד מוצאת את עצמי מול רשימה מחוקה חלקית או במלואה, תוהה על מה בעצם היתה כל המהומה. אני יכולה לעשות הכל, ולא רק אני, כולנו, אם רק נרצה מספיק ונתמקד.

שרשרת – זארה
איפה שהוא באמצע החופש, כשכבר התחלתי למרוט את שערות ראשי ולתהות איך ארכוש לי את זוג הנעליים החודשי, הגיעה הזמנה מעניינת ולא שגרתית עבורי, להשתתף בקורס סטיילינג אישי וללמוד קצת יותר על עצמי. כששאלתי אתכן הקוראות אילו תכנים נוספים הייתן רוצות לראות משתלבים בבלוג, הרבה מכם התעניינו גם באופנה, ובאינפוט האישי שלי בנושא. זה החמיא לי, וחשבתי שידע מקצועי מעבר לאהבה לתחום יכולים לתרום לי רבות. אז אחרי שנה רציפה (כן כן, היום בדיוק, שנה) של תפעול הבלוג בצורה ממוקדמת באיפור וטיפוח, אני מרשה לעצמי קצת להתרחב, קצת להתפתח וגם קצת לגלוש לאופנה.
לא ‘על הדרך’ ולא כ’השלמה’ – אלא סטיילינג אישי במרכז הבמה, עם כלים ליישם את הידע ולתרגם אותו לדבר המעשי. עם הזמן אני מבינה יותר ויותר שהמסלול ה’נורמטיבי’ אותו עוברים רבים מחבריי לאו דווקא מתאים לי, והרצון לעשות במשהו יצירתי מדגדג לי בקצה האצבעות. תואר-חתונה-ילדים-עבודה, כל אלה לא קוראים את שמי, ובדיוק בבין לבין הזה, בחוסר הוודאות, קיבלתי את ההזדמנות לפתוח את הראש ולקבל כלים לעבודה מעשית בתחום מרתק. גאלה רחמילביץ’ היא בלוגרית וסטייליסטית מוכרת, אשה כריזמתית ורהוטה עם משקפיים חתוליות אייקוניות ו-1.70 ומשהו של נשיות מתפרצת. ההחלטה שלה לפתוח בית ספר למקצועות הסטיילינג נראית לי כיום די טריוויאלית, שכן היא עוסקת, מתראיינת ומרצה על התחום כבר כמה שנים טובות, בארץ ובחו”ל.

צמיד נמר – טופ טן, צמיד אבן גדול – מתנה מהמשפחה, צמיד חיתוכים זהוב – פוראבר21
אני כידוע חובבת בגדים שחורים ושפתונים כהים, ומעדיפה הופעה קלאסית וקולית, בלי יותר מדי קשקושים בעין. אני אוהבת לשמור על קו נקי, עם גזרות מחמיאות ואקססוריז מעניינים. נעליים הן נקודת התורפה שלי ולא עובר חודש בלי זוג חדש בארון, ואקססוריז מעניינים אני תמיד אוהבת להוסיף לאוסף. צילמתי לכן קצת מהפריטים האהובים עליי, אותם אפשר לשלב במגוון סגנונות, והכי חשוב, הם לא מכאיבים לנו לכיס. אני חושבת שמה שכיף באקססוריז זה שהם ממש לא צריכים להיות יקרים כדי להיות מוצלחים, והדבר מאפשר לנו להתנסות ולשחק במגוון סגנונות, בלי בהכרח להשתגע לחלוטין. אני אומרת, אם נוח לך בשחור זה לא אומר שצריך לשלול צבע, אבל אולי להתחלה, אקססוריז צבעוניים יספקו שינוי מהותי לך ולסובבים.

עגילים – שוק הכרמל
לסטיילינג כח עצום ביצירת תדמית רצויה ונכונה, הן בעבודה והן בחיים הפרטיים, לא פעם אני נתקלת בבנות אבודות בחנויות הבגדים שכלל לא מודעות ליתרונות שלהן (וכן, גם למגרעות) והולכות שלל אחרי טרנדים (לא, טייץ מנומר ביחד עם חולצת ניטים וסניקרס צבעוניות זה ממש לא לוק שמתאים לכל אחת). זה לא סוד שכשאנחנו נראים טובים אנחנו גם מרגישים טוב ובקורס של גאלה מקבלים את הכלים להכרת הגוף, הפנים, הגזרות והצבעים, ולומדים להתאים אותם לעצמנו ולכל אדם שנבחר מסביב. מסלולי הלימוד בנויים על בסיס תיאורטי, לימוד מעשי, סטאג’ וימי צילום. הקורס בו אני משתתפת נקרא STYLE ME מתקיים אחת לשבוע, סה”כ 25 שעות אקדמאיות, וכולל כ-12 בנות. הקבוצה אינטימית ומעניינת, מורכבת מנשים בכל הגילאים ובכל מבני הגוף, שבאו לשפר את עצמן, ללמוד על המקצוע ולקבל כלים מקצועיים גם ליישום על אנשים אחרים. הקורסים מתקיימים כולם בדיזנגוף סנטר, בקומה מעל ל’אוקסיטן (כן, בעיה, אני יודעת). מידע על הקורסים ניתן לקבל באתר האינטרנט, או לפנות במייל או בטלפון: [email protected], 054-7996279.

עגילים – טופ טן

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

20 תגובות

  1. איזה יופי בובה. שמחה בשבילך שאת עושה את הקורס. זה כל כך מהנה ועושה טוב לנפש!!! (אני נהניתי מכל שנייה בתקופת הקורס שלי).
    מזל טוב ליום ההולדת של הבלוג!!
    ובהצלחה עם הכיוון החדש. מתאים לך בול!
    נשיקות אהובה <3

  2. אני כל כך שמחה. תמיד אהבתי את הסטייל שלך (מאוד) ואני כבר מחכה לקרוא עוד פוסטים שלך בנושא. הבחירות שלך אגב, מושלמות- לא הייתי מתנגדת לכניסה של שום פריט לשידת האקססוריז שלי.

  3. בהצלחהה , יש לך טעם מדהים חייבת לציין .
    ויש לי את אותם זוג עגילים מטופטן , אלו האהובים עליי !

  4. מכירה את ההרגשה שדוחים הכל ואז צריך להתחיל לעשות.
    כיף לשמוע שמצאת לך דרך כ"כ מהנה להתחיל ללכת בה… מאחלת לך המון הצלחה!

  5. מעניין 🙂 אני אוהבת פוסטים של אופנה וסטיילים בדיוק כמו שאני אוהבת איפור וטיפוח. מחכה כבר לקרוא ולראות עוד! 🙂
    בהצלחה בדרכך החדשה!

  6. דרלינג, כתבת מקסים. אני גם רוצה לקפוץ לשוק הכרמל לחפש עגילים מגניבים בהשראתך. שיהיה בהצלחה!

  7. יש לי וידוי: את הסטייל שלך עוד אהבתי בימי ישראבלוג.
    לאו דווקא הבחירה בפריט כזה או אחר, אלא כל ההגשה שהיא את.
    את מיוחדת.
    מעניין יהיה לראות תוצרים מהקורס הזה 🙂 ובהחלט נשמע חוויה.

  8. נהדרת אחת! נשמע לי שזה מאוד כיף ומתאים לך ובטוחה שנהנה מכך גם פה בבלוג (ובטח גם מעוד כמה מוצרי ל'אוקסיטן שתסקרי כי לא תעמדי בפיתוי P:)
    מאחלת המון מזל טוב לבלוג והמשך יצירה פוריה וכיפית בכל התחומים שתבחרי!

    1. תודה רבה אהובה, כבר מרגישה את ההשפעה עליי ואת השחרור מקבעונות בעקבות הכרת כל מיני טיפים קטנים וחמודים.
      לאוקסיטן זו בעיה, בואי לא נדבר על זה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: