fbpx

שבוע האופנה בניו יורק: האאוטפיטים הכי לוהטים

בואו נדבר על שבוע האופנה בניו יורק. אם אתם עוקבים אחרי באינסטגרם ובעמוד הפייסבוק של הבלוג, אתם וודאי יודעים שחזרתי ממש לפני רגע משבוע האופנה בניו יורק. זו היתה הפעם הראשונה שנסעתי באופן מסודר לסקר את המאורע והחוויה, והתחושה הכללית שחזרתי עמה היא אופוריה מוחלטת. זה היה אחד השבועות הכי אינטנסיביים, מעניינים ומרגשים שיצא לי לקחת בו חלק מעבר לים, וחזרתי עם שלל תובנות והרבה תשובות לשאלות שחזרו על עצמן בכל אחת מהפלטפורמות הללו. קשה לתמצת את החוויה הזו למשהו כמו 800 מילים, ולנסות לתרגם למילים כתובות את ההיי והאנרגיה המטורפת שהיתה שם, אבל אני בהחלט מתכוונת לנסות. ובכנות? החוויה הזו עלתה על כל הציפיות שלי וברור לי שזה משהו שארצה לחוות שוב. שבוע האופנה בניו יורק, בואו נתחיל.

 

שבוע האופנה בניו יורק: האאוטפיטים הכי לוהטים
מכנסיים – Nole by Noga, ג’קט – מאיה נגרי, תיק – אסוס, נעליים – אוסף פרטי, צילום – דניאל קליין

איך הגעתי לשבוע האופנה בניו יורק?

זו לא פעם ראשונה שאני מקבלת הזמנות לתצוגות מעבר לים, אבל זו בהחלט פעם ראשונה שהן הגיעו בכזה היקף, וגם יכולתי להשתתף בהן. שבוע האופנה של ניו יורק התחיל באופן רשמי ב-5.9, כשכל ההכנות לנסיעה התחילו הרבה לפני. העבודה שלי בתור דיילת אוויר אפשרה לי להזמין מראש סופשבוע ארוך בניו יורק, מה שאומר שאני לא צריכה לשלם על כרטיס טיסה ולא על מלון. בינגו. למרות שאני עובדת כבר שש שנים, לא ממש ניצלתי את העניין עד השנה. למה? יש כל מיני סיבות, אותן אפשר לחזק בחששות טבעיים לצד לוחות זמנים שלא באמת מאפשרים (שנה שעברה למשל, הפאשן וויק נפל בדיוק על תקופת החגים). השנה הרגשתי שחלקי הפאזל נופלים למקומם בדיוק כמו שצריך – שהבסיס שלי יציב ואיתן, שהנתונים שלי רלוונטיים ומתאימים ויותר מהכל שאני רוצה – ועם זה לא מתווכחים.

 

שנטי גדרון דניאל קליין שבוע האופנה ניו יורק
קימונו ומכנסיים – טל אומיד, תיק – קולקט, מגפיים – אסוס, משקפי שמש – אוסף פרטי, צילום – רועי קאשי

איך נכנסים לתצוגות בשבוע האופנה בניו יורק?

אולי השאלה שחזרה על עצמה הכי הרבה בכל הרשתות החברתיות, היא איך נכנסים לתצוגות של שבוע האופנה של ניו יורק ואפשר לחלק את התשובה לשאלה הזו לשתיים. המקרה הראשון הוא אנשים שאין להם קשר ממשי לעולם האופנה, פרט לאהבה ועניין. באתר הרשמי של שבוע האופנה ניתנת האפשרות לרכוש כרטיס כניסה לחלק מהתצוגות. קחו בחשבון שהעניין הזה יקר למדי, ולא לכל התצוגות אפשר לרכוש כרטיס. אבל, אם אתם בעניין של מעצב/ת ספציפי ומתאפשר לכם להגיע לתצוגה ויש לכם את היכולת הכלכלית לעמוד בהוצאה – I say do it! זו חוויה מטורפת.
 

המקרה השני הוא בלוגריות וכתבות של מגזינים – אם אתן בלוגריות או כותבות במגזין, תוכלו ליצור לעצמכן מדיה קיט מרשים, שכולל מידע על הבלוג, האינסטגרם, המגזין או כל פלטפורמה נוספת שאתן פעילות בה. חשוב לכלול מידע קצר וענייני שרלוונטי לתחום ונתונים סטטיסטיים עדכניים. את המדיה קיט הזה תוכלו לצרף למייל אישי המספר על עצמכן ופועלכן, ולשלוח אותו ליחסי הציבור של מעצבים שמעניינים אתכן. איך יודעים מי מציג? באתר הרשמי של שבוע האופנה בניו יורק מתפרסם הלו”ז הרשמי, ואת כל האינפורמציה הרלוונטית תוכלו למצוא שם. קחו בחשבון שכמויות המיילים שמגיעות למעצבים הן אדירות, כך שתכינו את עצמכן גם לשמוע ‘לא’.

 

שנטי גדרון שבוע האופנה ניו יורק
קימונו – טל אומיד, צילום – רועי קאשי

איך הכל מתנהל בשבוע האופנה בניו יורק ומה קורה שם בפועל?

 
לשבוע האופנה היו השנה שני מוקדים עיקריים: אחד בסוהו (שהיה המועדף עלי) ואחד בנמל של צ’לסי בסמוך לצ’לסי מרקט. ההפקה של שני המוקדים היתה מטורפת ומתוקתקת, אבל זה לא מנע מאיתנו לעמוד בתורים אינסופיים. מה שכן – התורים האלה מסודרים למשעי. אין דחיפות, אין צעקות, אין עיקופים. בקיצור – אמריקה. באזור של התצוגות מסתובבים תמיד צלמי סטריט סטייל שמצלמים אאוטפיטים מעניינים ואת האווירה הכללית, ותאמינו לי – יש מה לצלם. לתצוגות מגיעים כארבעים וחמש דקות עד חצי שעה לפני השעה הרשמית, ומתחילים את המסע לעבר הדפסת הכרטיס. תכינו את עצמכן לעמידה ממושכת בתורים, מינגלינג כיפי (כולם ממש ממש נחמדים!) והייתי ממליצה על נעליים נוחות אבל היי, אני באופן אישי עוד לא מצאתי עקבים שיקיים שעם הזמן לא מכאיבים.
 
בתצוגות עצמן יש ספסלים ארוכים מסודרים בשורות וגם הרבה מקום לעמוד (התצוגות המבוקשות מלאות עד אפס מקום!). במתחם התצוגות היה גם לאונג’ מפנק שכלל את כל החסויות: מקררים עמוסים בקבוקי אוויאן, עמדות קפה של נספרסו, בקבוקי פלאסק בחריטה אישית של גלנליוט, אודמים במתנה בחסות מייבלין ומתחם עיצוב שיער של טרזמה. במילים אחרות – גם כשהתצוגה נגמרת – החגיגה ממשיכה.

שבוע האופנה בניו יורק: האאוטפיטים הכי לוהטים
חולצה – פיו פיו, חצאית – אוסף פרטי, מגפיים – אסוס, תיק – קולקט, צילום – דניאל קליין

מה לבשתי ועם מי הייתי בשבוע האופנה בניו יורק?

 

היה ברור לי שלשבוע האופנה אני רוצה ללבוש מעצבים ישראליים, וליתר דיוק – מעצבות ישראליות. יש לנו כמות מטורפת של נשים מוכשרות שעושות אופנה עדכנית ומעניינת, וכמות הפעמים שעצרו אותי לצילומים מוכיחה את זה. ומי השמות שלקחתי איתי? מאיה נגרי, נולה ביי נוגה, טל אומיד, פיו פיו, הילי ארי ותיק עוצר נשימה של מותג התיקים קולקט (שבראשו, גם כן כמובן – אשה!). את השבוע ביליתי עם דניאל, חברה טובה שלי, בלוגרית בעצמה שלומדת אופנה ועסקים בניו יורק, ולא יכולתי לבקש פרטנרית מדויקת יותר לחוויה. לדניאל סטייל משובח וחשיבה מחוץ לקופסא, ונגיעות הסטיילינג שלה לגמרי שדרגו לי את ההופעה. גם רועי קאשי ידידי הצלם המוכשר הגיע לניו יורק, וניצלנו את הזמן לצילומים של תמונות הורסות ברחבי העיר.

 

שנטי גדרון דניאל קליין שבוע האופנה ניו יורק
חולצה – בובה מאצ’ו, מכנסיים – אוסף פרטי, מגפיים – אסוס, תיק – אסוס, צילום – רועי קאשי
שנטי גדרון שבוע האופנה ניו יורק
חולצה – בובה מאצ’ו, מכנסיים – אוסף פרטי, מגפיים – אסוס, תיק – אסוס, צילום – רועי קאשי
לא רוצות לפספס עדכונים? לחצו כאן להרשמה לעדכונים במייל (אין ספאם בכלל). 
שנטי גדרון דניאל קליין שבוע האופנה ניו יורק
קימונו ומכנסיים – טל אומיד, תיק – קולקט, מגפיים – אסוס, צילום – רועי קאשי
שנטי גדרון שבוע האופנה ניו יורק
קימונו – טל אומיד, שרשרת – שונה, עגילים – שני יעקובי, צילום – רועי קאשי

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: