fbpx

שגרת טיפוח מומלצת

אני פריקית של טיפוח. זה עושה לי את זה ברמות לא סבירות, אני אוהבת קרמים וסרומים ושמנים וטונרים ואני אוהבת לקרוא ולשמוע על מוצרים שאחרות משתמשות בהם. אבל הדבר שאני הכי אוהבת? כשמגיעים אלי עם בקשות, שאלות והתייעצויות בנוגע לטיפוח. ובקשה אחת שתמיד חוזרת על עצמה היא פוסט על שגרת טיפוח מומלצת. בתוך ים המוצרים, המסכות, האפשרויות הבלתי נגמרות, החברות הנגישות והמוצרים היוקרתיים, סיגלתי לי שגרת טיפוח מומלצת ומדויקת שאומנם משתנה מעונה לעונה, אבל שומרת על צורה דומה שעושה את העבודה מצוין.

שגרת טיפוח מומלצת ליום

שגרת טיפוח מומלצת ליום

אני מאמינה שעור בריא וחיוני הוא מפתח לתחושה טובה ולכן מקפידה מאוד על שגרת הטיפוח שלי. שגרת טיפוח מומלצת בעיני מורכבת ממספר מוצרים שעובדים בהרמוניה ביחד, ומעבר למוצרים בהם אני משתמשת על בסיס יומיומי ישנם גם כאלה בהם אני משתמשת פעם-פעמיים בשבוע כמו פילינג או מסכות פנים.

סבון פנים

אני פותחת את היום שלי במקלחת, תמיד. במקלחת אני משתמשת בסבון פנים טבעי של מותג Reelie עליו כתבתי החודש (תוכלו לקרוא עוד על המותג בלחיצה כאן). חלופה מוצלחת נוספת בעיני שאפשר לרכוש בפארם היא סבון הפנים של סבוקלם, סבון פנים עדין וקלאסי שמתאים למגוון סוגי עור. להשיג כאן.

שגרת טיפוח מומלצת ליום

פילינג

אני משתמשת בפילינג פעמיים-שלוש בשבוע, בהתאם למצב העור, ולא אם הוא מגורה מאוד או עם פצעונים. אני משתמשת בפילינג על בסיס אורז של GIGI עליו כבר דיברתי בעבר ועבורי הוא מוצר מנצח – הוא עדין מאוד, לא שורט את העור ועושה עבודה לאורך זמן בתמיכה במרקם ומראה עור בהיר ובריא. להשיג באתר גילטיאו כאן. 

סרום

הסרום בו אני משתמשת ביום יום שייך גם הוא למותג GIGI ונקרא City Nap Urban Serum. הוא קליל ולחותי, ובתקופה זו של שינויי עונות משונים אני מוצאת שהוא מתאים לי במיוחד. להשיג כאן.

קרם פנים

השלב הבא הוא קרם הפנים. אני מחליפה קרמי פנים בתדירות יחסית גבוהה, מעדיפה לא להרגיל את העור לקרם אחד פעם אחר פעם ואוהבת לנסות ולמצוא אהבות חדשות. קרם הפנים הנוכחי שלי שייך לחברת Reelie עליה כתבתי בהרחבה, והוא קליל, נעים, ורסטילי ומתאים למגוון סוגי עור. להשיג כאן.

שגרת טיפוח מומלצת ליום

קרם עיניים

גם בכל הנוגע לקרמי עיניים אני אוהבת לגוון, וכרגע משתמשת בקרם עיניים של אהבה Beauty Before Age לטיפול ועידון כהויות מתחת לעיניים. אני חייבת לומר שזו לא איזו נקודת תורפה אצלי ובעיקר חשוב לי לקבל לחות והזנה לאזור העדין. אני לא מכירה קרם קסמים שיפתור כהויות רק ממריחה, אבל שילוב של שתיה מרובה, המעטה במלח, ליחוח איכותי ושינה טובה בהחלט יועילו אם זו בעיה שאתן מתמודדות איתה. להשיג כאן.

קרם הגנה

קרם הגנה זו נקודת תורפה עבור רבות ולמרות שאני יכולה להבין מאיפה זה מגיע, אני מפצירה, מתחננת, מבקשת בכל לשון של בקשה – אל תוותרו על קרם הגנה. נכון, בימים אלה אנחנו בעיקר בבית, אבל כשיוצאים – תקפידו. קרם ההגנה האהוב עלי שייך לחברה קיהלס וניתן להשיג אותו בחנויות הרשת. הוא לא דביק או שמנוני ואינו מעיק על העור, ואני מוצאת את עצמי חוזרת אליו כל פעם. אופציה מוצלחת נוספת היא סדרת קרמי ההגנה של לה רוש פוזה, להם מרקם קל ומימי ואפשר לרכוש בפארם. להשיג כאן.

שגרת טיפוח מומלצת ליום

שגרת טיפוח מומלצת לערב

אני לא יכולה להדגיש מספיק כמה שגרת טיפוח ערב היא חשובה וחיונית לעור. זה הזמן שלנו לטפל בבעיות עור, להשתמש בחומרים פעילים ולהזין את העור כשאנחנו נמצאות במנוחה והעור מחדש ומרפא את עצמו. גם אם אתן מתעצלות במשך היום ובוחרות לדבוק בסבון פנים וקרם פנים בלבד – הלילה זו הזדמנות מצוינת להשלים פערים ולתמוך בהתחדשות הטבעית של העור.

שגרת טיפוח מומלצת לערב

מסיר איפור/מים מיסלריים

נו נו נו תקיף ביותר לכל מי שמחפפת בהסרת איפור. זה אחד השלבים הכי חשובים בשגרת הטיפוח שלנו ועם ניקוי נכון יעזור לשמור עליו בריא וחיוני. באופן אישי אני משתמשת במים מיסלריים להסרת איפור הפנים, ומסיר איפור דו-פאזי להסרת איפור העיניים. אגב, אם אתן מעדיפות אפשר גם להשתמש בבאלם או שמן ניקוי כשלב ראשון ולהמשיך עם שטיפת הפנים כשלב שני. כרגע אני משתמשת במים המיסלריים של סבוקלם שעושים עבודה נחמדה אבל מעט שורפים לי בעיניים, כך שאני מעדיפה מוצר אחר לשימוש על העיניים. מסיר האיפור הנוכחי שלי הוא של ניוואה והוא מוצלח מאוד – מן מיקס היברידי של של מים מיסלריים ומסיר איפור דו פאזי. אני מאוד מרוצה מהביצועים שלו וכנראה ארכוש אותו שוב בעתיד, הרבה בגלל המחיר הידידודתי לכיס. סבוקלם אפשר להשיג כאן, ניוואה אפשר להשיג כאן

טונר

אני לא משתמשת בטונר על בסיס יומיומי אלא יותר כשאני מרגישה צורך. כרגע אני משתמשת בטונר Niacinamide של Good Molecules והוא עושה עבודה טובה. אני משתמשת במספר מוצרים של המותג ובסך הכל התרשמתי לטובה, הבעיה היא שאת המוצרים אפשר להשיג רק באתר ביוטיליש והשילוח לארץ יקר. להשיג כאן

אופציה מוצלחת נוספת מהפארם היא ה-Glow Tonic של פיקסי שמכיל חומצה גליקולית ותורם להתחדשות תאי העור, זה מוצר שאני משתמשת בו לסירוגין כי אחרי תקופה אני מרגישה שהעור שלי באופן אישי קצת ‘מתרגל אליו’, אבל זה מוצר טוב למי שמתחילה את דרכה בעולם החומצות וגם נגיש במחיר, וכל מי שהכרתי לה את המוצר מאוד מרוצה. להשיג כאן

שגרת טיפוח מומלצת לערב

סרום טיפולי

לסרום טיפולי לילי יש את הכוח לשנות את מצב העור באופן ניכר לעין. ואם כבר סרום לילה, אז סרום הלילה של אסתי לאודר Advanced Night Repair. זה סרום איכותי ומומלץ שעושה עבודה משמעותית על העור, והדבר הטוב באמת הוא שכרגע הוא במבצע 1+1 באתר הרשמי – דבר שלא ראיתי קורה אף פעם. אם את בת לא הייתי מתחילה להשתמש בו לפני גיל 27-28, אבל החל מגיל זה ועד שנים רבות קדימה – הוא מדהים. לאור העובדה שהמחיר המלא שלו עומד על 500 ש”ח – המבצע הנוכחי הוא בהחלט הטוב ביותר שראיתי עד כה, כשמחיר יחידה עומד על 250 ש”ח (ההנחה מתעדכנת בקופה). נכון, לא מדובר בהוצאה קטנה אבל זה סרום מרוכז מאוד ואיכותי מאוד, וההשקעה בו משתלמת לאורך זמן. להשיג כאן

שגרת טיפוח מומלצת לערב

advanced night repair

אם אני מרגישה שהעור שלי לא מאוזן, אני אוהבת לשלב סרום על בסיס מרכיב שנקרא Niacinamide שבאופן אישי משפיע לטובה על העור שלי אם אני מרגישה שיש לי איזו התפרצות פצעונים בדרך או נקבוביות חסומות. אני אוהבת למרוח מעט ממנו באזורים שנוטים להיות בעיתיים אצלי כמו הסנטר וצדי האף, ולשמחתי בשימוש קבוע הוא משמש לי כמוצר מניעתי. כרגע אני משתמשת בסרום של Good Molecules, אבל הסרום שבעצם התחלתי איתו את הרומן שלי עם הרכיב שייך ל-The Ordinary ואפשר להשיג אותו באסוס – מוצר כוכב מצוין. להשיג כאן

שמן פנים או קרם לילה

השלב הסופי לפני שאני נרדמת בסלון הוא שמן פנים או קרם לילה. קרם הלילה האהוב עלי שייך למותג GIGI, מסדרת City Nap כמובן. יש לו מרקם עשיר וריח נעים, הוא מחליק על העור ומרווה אותו בלחות ופשוט עושה את העבודה. סיימתי אחד והתחלתי אחד נוסף מיד, כי פשוט לא רציתי להחליף אותו. להשיג כאן

אם אני במצב רוח לשמן פנים או מרגישה מאוד מיובשת, אני אוהבת להשתמש ב-Squalane Oil של Good Molecules ואוהבת את המרקם הקליל והעובדה שהוא לא מכביד על העור. המוצרים של המותג מזכירים לי את המוצרים של The Ordinary באיכות ובנגישות, ואפשר להשיג אותם באתר ביוטיליש (רק קחו בחשבון שהמשלוח מהאתר הזה לא זול בכלל, בטח בהשוואה למחיר המוצרים הנמוך).

משחה טיפולית – פצעונים ואנטי אייג’ינג

אחרי התפרצויות פצעונים מעצבנות בעבר שנבעו הרבה מהעבודה במטוסים, אני מקפידה שתמיד תהיה לי משחה אנטיביוטית ומשחה טיפולית כדי לטפל במהרה בפצעון אם כזה מחליט להופיע. אני משתמשת בשתי משחות וממליצה להיוועץ עם רופא עור ולמצוא את המשחות המתאימות ביותר עבורכן. באופן אישי המשחות שאני משתמשת בהן הן Fucidin Cream (משחה אנטיביוטית) ו-Differin Gel – נגזרת של רטינול שתורמת להתחדשות העור ולעידון סימני הגיל. יש לא מעט הגבלות כשמשתמשים בה אז צריך לעשות זאת לאט ובזהירות, ללמוד איך העור מגיב אליה ולהקפיד על הוראות השימוש. לשמחתי את ה-Differin Gel אפשר להשיג אונליין במחיר נוח באתר אייהרב.

שגרת טיפוח מומלצת לערב

שגרת טיפוח מומלצת – טמפלט טיפוח להורדה בחינם!

תוכלו להדפיס אותו ולהשתמש בו כרפרנס, או להעלות לסטורי ולסמן איזה מהפעולות אתן עושות כרגע. אם אתן משתמשות בטמפלט אשמח שתתייגו אותי שאוכל לראות ולשתף.

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

9 תגובות

  1. היי שנטי! תודה על הפוסט המפורט! אני ממש אוהבת קרמים במרקם ג’ל לשימוש בפנים, גם כקרם לחות וגם כקרם הגנה. יש לך המלצה לקרמים כאלה? אני שנים משתמשת במקרם לחות triple effect fresh של לוריאל ורוצה לגוון וקרם הגנה במרקם הזה עוד לא מצאתי

    1. יש ג’לים על בסיס סיליקון להגנה מהשמש – יש לקרליין, לסבון ולסופר גופ מחו”ל – אלה מה שאני מכירה. באופן אישי פחות מתחברת למרקם ג’ל בקרם הגנה.
      מה עם המויסטר סרג’ של קליניק? מרקם ג’ל קליל לקרם לחות 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: