fbpx

אולפלקס מוצרי שיער שאת חייבת להכיר

לחבילה של מוצרי השיער של אולפלקס חיכיתי במיוחד. זה מותג שאני שומעת עליו כל כך הרבה הייפ לאורך כל כך הרבה שנים, והגיע הזמן לבדוק אותו בעצמי. אני אומנם לא מגדירה את מערכת היחסים שלי עם השיער שלי כמורכבת במיוחד, אבל היא בהחלט חווה עליות ומורדות. השיער שלי עבה, נוטה לפריז ונוטה להתנפח. הוא לא דורש ממני תחזוק יומיומי של פן או מחליק, אבל הוא בהחלט מבקש מוצרי שיער איכותיים שמותאמים לו ולצרכים שלו.

הכירי את אולפלקס

בואו נכיר קצת את מותג אולפלקס. מדובר במותג המתמחה במוצרי שיער בלבד, המבוססים על פטנט עולמי. בשימוש עקבי במוצרים השיער עובר תהליך של בנייה מחודשת של הקשרים כימיים בתוך תא השיערה, שניזוקו מטיפולים כימיים כמו צבע, החלקה או הבהרה. זה נשמע די מטורף, אבל זה בעצם אומר שהמוצרים מתאימים לכל מי שמרגישה שהשיער שלה נפגם כתוצאה מהפעולות הללו. בניגוד לרוב המוצרים הקיימים בשוק שמעניקים טיפול חיצוני לשיער, מוצרי אולפלקס חודרים לתוך תא השערה ועובדים על תיקון השיערה מבפנים. מדע בדיוני? אפשר להגיד, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן. אה, ולא פחות חשוב לכן, אני יודעת – המוצרים של אופלקס טבעוניים, אינם מכילים מלחים או פרבנים ומתאימים לכל סוגי השיער.

אולפלקס

מוצרי השיער של אולפלקס

מוצרי אולפלקס מגיעים ממוספרים בצורה שמכתיבה את השימוש בהם. אפשר לבחור בסדרה השלמה, או להתמקד במוצרים לפי הצרכים האישיים שלך. לתחושתי, יש יתרון מהותי בטיפול משלים מקיף, אולם זה לא אומר שאת צריכה לרוץ ולרכוש את כל המוצרים בפעם הראשונה. ההיכרות עם המותג ועם המוצרים שלו יכולה להיות הדרגתית, ובהמשך גם אשתף אותך בבחירות שלי לתחילת מערכת היחסים עם אולפלקס. זו גם הזדמנות לספר שאת כל מוצרי המותג אפשר להשיג באתר ‘דיל קוסמטיקס’ עם קוד הטבה קבוע לקוראות הבלוג.

10% הנחה קבועה על כל אתר דיל קוסמטיקס עם קוד ההטבה Bunny

קליק לרכישה באתר דיל קוסמטיקס

אולפלקס

אולפלקס 0 פריימר 

אולפלקס 0 הוא פריימר המשמש כבסיס לשימוש באולפלקס 3. הוא מכין את השיער לתיקון עמוק ומתאים במיוחד לאחר צביעה והבהרה. ההמלצה היא לפזר מהחומר המגיע בשפריצר על השיער, להמתין כ-10 דק’ ולהמשיך לשימוש באולפלקס 3.

אולפלקס 3 טיפול משקם לשיער ואחד המוצרים המפורסמים של המותג

אולפלקס 3 מיועד לטיפול חד שבועי, וניתן להשתמש בו לאחר השימוש בפריימר או בלעדיו. במידה והשיער פגום מאוד ודורש יותר תשומת לב – ניתן להשתמש בו עד 3 פעמים בשבוע. זה טיפול מקדים לחפיפהבעצם, וניתן להשתמש בו במספר דרכים. במידה ומשתמשים בפריימר – מניחים את החומר ישירות על הפריימר. במידה ולא משתמשים בפריימר, על שיער מעט לח מניחים כמות נדיבה מהחומר מהשורש ועד הקצוות, להבריש בעדינות ולהמתין כ-15 דק’. ניתן גם למרוח את הטיפול למשך כל הלילה, במידת הצורך.

אולפלקס 4 שמפו לשיקום השיער

על זה נאמר – מצאתי את שאהבה נפשי. שמפו מרוכז שדרושה ממנו כמות קטנה להקצפה איכותית ותחושת נקיון מרעננת (וזה בלי שהוא מכיל חומרים מבאסים כמו SLS). לשמפו ריח עדין ונעים, הוא משקם, מחזק ומעניק לחות לשיער והוא לגמרי הפך להיות פייבוריט שלי. זה מסוג המוצרים שברור לי שאמשיך לרכוש גם בעתיד, ואיך לומר בעדינות – אני לא ממש רואה דרך חזרה מכאן.

אולפלקס 5 קונדישינר לשיקום השיער

הקונדישינר של אולפלקס הולך לתחושתי יד ביד עם השמפו. הוא משלים את הפעולה שלו ותורם לריסון פריז, משהו שהשיער שלי נוטה אליו באופן טבעי. הוא אינו מכביד על השיער, אינו מותיר אותו שומני ואינו ‘מושך אותו מטה’ – כמו הרבה מוצרים דומים.

אולפלקס 6 קרם משקם

עוד פייבוריט שלי שממש נותן עבודה. זה קרם המעניק לחות לשיער ומפחית פריז וחשמל סטטי. יש לו מרקם קל משקל שאינו שומני ואינו משאיר את השיער בתחושה מלוכלכת או דביקה. כמו כל מוצרי הסדרה דרושה ממנו כמות ממש קטנה כדי לתמוך בעיצוב ובמראה הסופי והוא מעולה למי שמחפשת מוצר שקצת ירגיע את הפריז מבלי להכביד על השיער.

אולפלקס 7 שמן הזנה לשיער 

שמן ייחודי המגן על השיער מפני נזקי שמש שכן הוא מכיל מסנני קרינה UV. בנוסף, הוא מעניק הגנה מפני חום עד 450 מעלות (!). ההמלצה היא להשתמש בו על שיער לח או יבש, או לערבב מספר טיפות ממנו עם הקרם המשקם (מספר 6). באופן אישי זו דרך השימוש המועדפת עלי, והתוצאה היא שיער נינוח ונטול פריז מיותר.

אולפלקס 8 מסכת לחות אינטנסיבית 

מסכת הלחות האינטנסיבית של המותג מיועדת לשימוש בהתאם לצורך האישי (אני למשל משתמשת בה פעם בשבוע). היא מרככת ומזינה את השיער, מעניקה לו בוסט של לחות ותורמת לשיקום שלו. היתרון במסכה על פני הרבה אחרות לתחושתי הוא במרקם שלה וכן בבקבוק שלה – בקבוק לחיץ המאפשר הוצאת חומר מדודה ומדויקת, ומרקם קל שאינו מכביד על השיער. מניחים את המסכה על אורכי השיער והקצוות בכמות נדיבה, ובהתאם לצורך מעט על השורש. ממתינים איתה על השיער כ-10 דקות ושוטפים.

אולפלקס 9 סרום מזין ומגן לשיקום השיער

הסרום המזין של אולפלקס מיועד לכל סוגי השיער, הוא משפר את יכולת ההגנה של השיער מנזקי חום וזיהום אוויר, מעניק ברק ומונע פריז. ההמלצה של המותג היא לא להניח את הסרום על שורשי השיער ולהתמקד באורך ובקצוות. כמות החומר הנדרשת משתנה בהתאם לעובי וסוג השיער, וכן מומלץ למרוח את הסרום לפני ביצוע פעולות חום. אפשר לערבב את הסרום עם הקרם או השמן, ליצירת אפקט מוגבר.

מברשת שיער

לא חשבתי שלמברשת שיער יש כזו משמעות, אבל אחרי השימוש במברשת של אולפלקס אני מבינה שמדובר בהברקה עדינה ומדויקת לשיער שלי. למרות עובי שיערי והעובדה שנוטה לקשרים, המברשת עדינה מאוד, מתירה את הקשרים מבלי לשבור או לקרוע את השיער ולא גורמת לחשמל סטטי ומראה נפוח. לחלוטין להוסיף לסל!

אולפלקס
אולפלקס

מוצרי אולפלקס האהובים עלי

אני יכולה לסכם את ההתנסות שלי במוצרי אולפלקס כחיובית מאוד, וכזו שהצליחה להרשים אותי. אני אומנם אוהבת לגוון במוצרים בהם אני משתמשת אך כשאני מוצאת משהו שממש עובד עבורי – אני נשארת נאמנה. מוצרי המותג מתומחרים בעיני בצורה הוגנת, אך הם נמצאים בסקאלת המחיר הגבוהה יותר של המחירים. לכן, כצעד ראשון להיכרות עם המותג, הייתי מתרכזת במוצרים הבאים: אולפלקס 3 + 4 + 5 + 6. אלה המוצרים שנמצאים אצלי בשימוש התכוף ביותר, ולתחושתי האפקט שלהם על השיער שלי הוא המשמעותי ביותר. היות ומדובר במוצרים טיפוליים שאינם זולים, אני מרגישה שבחירה מוקפדת של המוצרים ושימוש על פי הוראות השימוש בהחלט מחזיר את ההשקעה. אני מזכירה שקוראות הבלוג מקבלות הטבה בלעדית באתר דיל קוסמטיקס.

10% הנחה קבועה על כל אתר דיל קוסמטיקס עם קוד ההטבה Bunny

קליק לרכישה באתר דיל קוסמטיקס

אולפלקס

לכל הכתבות בקטגוריית שמתי לי פודרה לחצי כאן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: