fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של אביחי דעי

אחרי פגרת קיץ מתבקשת (מי המציא את חודש אוגוסט, מי?), אני חוזרת להציץ לארונות מעניינים, והפעם אני מבקרת בארון המסוגנן של אביחי דעי. אי אפשר להגות את צמד המילים ‘אופנת גברים’ ולא להתייחס לאביחי – אחד הדמויות הבולטות בתחום בשנים האחרונות, שמתחזק עמוד אינסטגרם לוהט עם לא פחות מ-280,000 עוקבים. את אביחי אני מכירה כבר מספר שנים, תמיד היה לנו חיבור נעים ואותנטי ותמיד הערכתי על הסטייל שלו. הוא מסוג הבחורים שפשוט מתלבשים שוב, בלי להתאמץ, בלי להיראות מדוגם מדי. עם דגש על סטייל רבגוני, לעתים מונוכרומטי לעתים צבעוני, עשיר באקססוריז מדויקים ותמיד (אבל תמיד), עם אמירה אישית.

בארון של אביחי דעי

מי אתה אביחי דעי?

אני אביחי דעי, בן 28 מתל אביב. דוגמן, שחקן, בלוגר, חי ונושם אופנה.

איך היית מגדיר את הסטייל שלך? מאיפה אתה שואב השראה?

אני מאוד אקלקטי וזה בא בתקופות. בתקופה האחרונה אני די בייסיק עם טאץ׳ – אוהב גזרות של סטריט ומשדרג תמיד עם כובע, תכשיט או משהו שיקפיץ את הלוק. זה הכל תלוי איך קמתי בבוקר – אני יכול לשים חליפה צהובה, ויום למחרת לקחת את הסטייל של שחקן כדורסל חמש צעדים קדימה.

אביחי דעי

בגדים של ברברי

איך אתה מאחסן את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

יש לי מתלה ענקי עבור כל החליפות שלי (בערך 100). אני תמיד מנסה לחסוך במקום ואני יכול להגיד בפה מלא שאין לי מקום היום לשום פריט נוסף, כך שאם אני מחליט להכניס פריט חדש לארון אני בדרך כלל מנקה קצת מהארון ומעביר לתרומה. הטיפ שלי נוגע דווקא לחולצות מכופתרות אותן אני מגלגל – זה חוסך הרבה מאוד מקום. קופסאות נעליים לגובה זה סטייל ברמות בעיני, אז מעבר ל-2 ארונות נעליים, יצרתי לי פינת קופסאות אסתטית שאני אוהב.

אביחי דעי

אביחי דעי, מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

מאז ומתמיד יש לי קטע ממש חזק עם משקפי שמש. אני אובססיבי ואני חושבת שאוסף משקפי השמש לי לא יבייש שום חנות משקפיים, המכילה את מיטב המותגים בעולם.

משקפי שמש מעצבים

משקפי שמש של גוצי

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

יש לי ג׳קט של ברברי מאמא שלי – היא שלחה לי את התמונה של הג׳קט ושאלה אות אם אני רוצה אותו. כמובן שהורדתי אותה מהקטע של לקחת אותו לעצמה, ומאז הוא סוגר לי כל פינה ומקפיץ לוק בקלות.

גקט טרנץ ברברי

יש לך פריט שאתה חורש עליו נון סטופ? ואחד כזה שאתה לא לובש אבל לא יכול להיפרד ממנו?

אני חושב שזה לא פריט, כרגע זה אקססוריז – הכובעים של ניו ארה וכובעי טמבל. לגבי פריט שאני לא לובש – מכנס פדלפון שחור מחויט שאני מאוהב בו – אבל כל פעם שאני לובש אותו אני מוצא את עצמי מוריד אותו ממני ולובש משהו אחר, במיוחד בארץ. בחו״ל אני די מתפרע.

אביחי דעי, באיזה אתרים אתה אוהב לעשות שופינג אונליין?

בעיקר ASOS ו-ZARA להשלמות עבור בייסיק (יותר טישירטס, ג׳ינסים ופריטים משלימים). כשאני רוצה להזמין פיסים ספציפיים ומותגי על, זה בעיקר מ-Farfetch ו-Mr. Porter (הגרסא הגברית של Net A Porter).

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

אני חושב שבעת רכישה אונליין היד יותר קלה על ה-checkout בגלל שהכסף הוא לא ממשי, אלא מוזן באפליקציה. זו כמובן אשליה. אני משתדל למקד את הקניה שלי ובמה שבא לי. קרה המון פעמים שנכנסתי משעמום ובסוף בזבזתי את הזמן שלי סתם. כך שאני משתדל להיכנס לחנויות אונליין רק במידה ויש משהו ספציפי שאני רוצה או צריך. כדאי מאוד לשים לב למידות – לא כל המידות שוות בגודלן וזה מאוד תלוי מאיזו מדינה אתם מזמינים (התייחסה לנושא הזה בעבר גם טל אלבלסי פרבר, כשביקרתי בארון שלה).

נעלי בלנסיאגה

ספרי לי על מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

האמת שיש הרבה. אני מאוד אוהב את נובוריש דוג (מעוז דהאן), אפרת שנהר, נורת׳ן סטאר, היילייט סטודיו, אלון לבנה, באמוס סקוור. המבדל העיקרי זה שיש קו מנחה למותגים האלה ו-DNA נורא ברור. זה בסופו של דבר שפת המותג שזה אחד הדברים הכי חשובים בעיני.

אם היית צריך לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחד או אחת, מה הם היו?

גבר ואישה באופן חד משמעי – ג׳ינס באגי טוב, טישירט לבנה עם צווארון עגול וג׳קט מחויט בגוונים מונוכרומטיים לסגירת הלוק.

אביחי דעי, בוא נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

כמובן! כל סדרת בשמי הבוטיק של דיור, שאנל אגואיסט וטום פורד בלאק לדר. לא מחליף, מדובר בטיימלס.

בשמי גברים מומלצים

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

אני משתדל לנקות את הפנים לפני שינה, לשים סרום עיניים ופנים של דוקטור אירינה סנדלר, או של ג’יג’י וקיהל’ס שאני מאו אוהב. בבוקר אני שם קרם לחות עם הגנה של קיהל’ס.

מוצר איפור שאתה שומר לו אמונים?

בתור דוגמן אני קצת סולד מאיפור, אבל הסוד שלי הוא שאני מסרק ומקבע את הגבות שלי כלפיי מעלה.

רוצות עוד מאביחי דעי? מוזמנות לעקוב אחריו כאן.

אביחי דעי

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: