fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של אורנה חיות

אני לא חושבת שיש מישהי שהפכה בגד למזוהה איתה, כמו שהצליחה אורנה חיות לעשות עם חליפות. בכנות? היא גרמה לי לרצות לנטוש לא פעם את הארון הרך שלי, ולנסות את הטרנד הגברי בעצמי. הטעם האופנתי של אורנה ייחודי ושונה בנוף. לא חושש, לא מהוסס וממש לא מתפשר. תוסיפו לזה אישיות מדליקה, גובה מרשים ויכולת להעמיס אקססוריז צבעוניים בכשרון אין קץ, וקיבלתן את אחת הסטייליסטיות המוכשרות של ארצנו. ברור שרציתי לארח את אורנה במדור האחרון לשנת 2020, שחותם שבעה חודשים עמוסים של ארונות אופנתיים ויוצא לפגרה קצרה לשבועות הקרובים.

בארון של אורנה חיות

מי את אורנה חיות?

אני אורנה חיות, סטייליסטית, מנטורית לסטיילינג ויוצרת תוכן. בת 44, נשואה לשרון ואמא לשני ילדים (איל ושירה).

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

וואו! מאז הנגיעות הראשונות שלי באופנה ולאורך כל השנים בהן תחום הסטיילינג והאהבה לאופנה הפכו למקצוע ולחלק בלתי נפרד מחיי, הקו שהנחה אותי תמיד הוא להיצמד לאמת שלי. נמשכת לבדים רכים וטבעיים, נופלים, רחבים, שכבות. לא נצמדת לטרנדים מסויימים שחולפים להם במהרה כשם שבאו. ידועה בתעוזה שלי לשלב פריטים וצבעים עם מגוון אקססוריז ועדיין לשמור על הקו שמייחד את הסגנון שלי. לאחרונה, נמשכת לפריטים על זמניים שיוכלו לשמש אותי שנים רבות ואיתם אוכל להרכיב אינספור אאוטפיטים ולעשות בהם קסמים. מאחלת לעצמי ארון מינימליסטי (לא בטוח שזה יקרה כל כך מהר) אבל לגמרי צועדת לשם. 

אני שואבת השראה בעיקר מחו”ל  (אוהבת בעיקר לקרוא מגזינים מחו”ל, יש לי אוסף אדיר בבית) למרות שיש המון סטייליסטיות ובלוגריות מדהימות בארצנו. אני חושבת ונושמת 24/7 אופנה. כשאני רוכשת פריט מסוים, הראש שלי כבר עובד וחושב איך אני אלבש אותו ועם איזה פריטים אשלב אותו. תמיד אחשוב איך להביא את הדבר הבא ולגרום לנשים אחרות להתאהב בו וליישם.

אורנה חיות

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

כל הבגדים שלי מאוחסנים בחדר הסטיילינג שלי (חדר ארונות רק שלי שממוקם בממ”ד) ,שלאחרונה גם ‘הלבשתי’ אותו מחדש. אני קוראת לו ‘חדר הבריחה’ שלי. תמיד העדפתי תלייה אך זה גרם לי לעומס מטורף ולא הצלחתי להגיע לפריטים מסוימים ואפילו שכחתי שהם קיימים. העיצוב החדש של החדר גרם לי להתאהב גם בשיטת הקיפול. שילבתי את מדפי הנעליים והתיקים יחד עם בגדים מקופלים לפי קטוגריות (ברמודות, טרנינגים, ג’ינסים, הודיס וכדומה). מעבר ליופי זוהי שיטה נוחה ויעילה. כשאני רוצה להרכיב אאוטפיט מסויים , אני סורקת את החדר ורואה את הכל.

בארון של אורנה חיות
בארון של אורנה חיות
בארון של אורנה חיות

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון ולמה?

חליפות!!! #חליפותזההחיים. מאז ומתמיד הייתה לי אהבה עזה לחליפות ושמחה וגאה לראות את כל נשות ישראל לובשות חליפות. בעבר, נשים חששו ללבוש חליפה מאלפי סיבות שאין צורך שאפרט כאן. החליפה מבחינתי היא פריט MUST HAVE בארונה של כל פאשניסטה ובכלל. אני חושבת שהצלחתי להכניס לתודעה את אהבתי לחליפות בישראל. יתרון אחד גדול בחליפה – ניתן לייצר מס’ אאוטפיטים לא מבוטל לשעות היום והערב, כל אחת לפי צרכיה וסגנון הלבוש שלה.

בארון של אורנה חיות

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

אכן! שמלת האגדות של גל גדות. נתקלתי בה באחת מתצוגות האופנה של קסטרו, (גל אז היתה הפרזנטורית שלהם) ונעתקה נשמתי. למזלי, גיסי הוא משנה למנכ”ל קסטרו והדרך לשמלת החלומות הייתה קלה יותר משחשבתי. בקסטרו הרימו גבה ולא הבינו מאיפה התעוזה ללבוש שמלה כזאת. השמלה נתפרה במיוחד עבור גל גדות שפתחה את התצוגה ולא הייתה אמורה להימכר לאחר מכן. ההתעקשות שלי השתלמה ועד היום היא שמורה אצלי בארון. כמובן שהצטלמתי איתה (אצרף את התמונה) והלבשתי נשים שהייתה להן התעוזה ולאחרונה הלבשתי גם את נרקיס הזמרת. השמלה הזאת יקרה ללבי ותישאר לנצח בארון הבגדים שלי.

בארון של אורנה חיות

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

אכן! תיק של דיור! פריט חרישה כזה עוד לא היה לי מעולם. הוא מככב אצלי בהמון תמונות. הוא מתאים לי לכל האאוטפיטים שאני מרכיבה ומעבר לכך – הוא אחד התיקים המושלמים שדיור עיצבו בשנים האחרונות. 

אין לי פריט שאני לא לובשת. לאחרונה החלטתי שכל מה שלא נלבש בשנה שנתיים האחרונות, יוצא למכירה. כפי שציינתי קודם, אני צועדת לעבר ארון מינימלסטי וחריש.

אורנה חיות, באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אז אתחיל בזה ואולי תהיי קצת מופתעת – פחות אוהבת ומתחברת לשופינג אונליין. אני אוהבת לחוש את הבגד, למדוד, להתלבט ולרכוש. החוויה הזאת חסרה לי מאד. אבל, בעידן הקורונה אין הרבה ברירות ולכן לרוב אני מזמינה מזארה ואסוס ולאחרונה גם מפקטורי 54 (תיקים בעיקר). 

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

לרכוש רק פריטים שתלבשנה ותוכלנה לנצל אותם. וגם לרכוש מאתרים שאתן מכירות את הגזרות והמידות, כדי שלא תצטרכנה להתעסק בהחזרות וכדומה. כמובן תמיד לקרוא את האותיות הקטנות, מאיזה בד עשוי הפריט וכדומה. לעיתים על בגד מסוים ממליצים לקחת מידה אחת פחות מכיוון שהוא מאוד אוברסייזי, למשל.

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

וואו! אוהבת המון מעצבים ישראלים ומעודדת לרכוש כמה שאפשר אופנה ישראלית. יש לי אהבה מיוחדת למעצבים השנקריסטים הצעירים שיוצרים דגמים מרהיבים. אני לובשת אותם לא מעט, כותבת עליהם ומעניקה להם חשיפה. בעבר הלא רחוק ,רובם לא קיבלו את הבמה שמגיעה להם, אך לאחרונה החשיפה לדגמים שלהם צברה תאוצה ויצירותיהם נראים בכל הפקת אופנה/מגזין בארץ ובחו”ל. חלקם כבר עושים קריירה מעבר לים וחלקם הצליחו למתג את עצמם בארץ.

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

לא יכולה להסתפק בשלושה! אבל אם אני צריכה לצמצם: חליפה, מעיל טרנץ’, סניקרס, מגפי בוקרים ותיק ממותג שיוכל לשמש אותנו שנים רבות. וכמובן בחורף הזה תלבשי טרנינג!

אורנה חיות, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

CHANEL CHANCE EAU TENDRE. משתמשת בו קרוב לעשר שנים. מידי פעם מנסה לשנות עם בושם אחר וחוזרת אליו מיד.

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

משתמשת כבר שנים במוצרים המעולים של KB PURE. כל הקרמים פעילים וכמובן אנטי אייג’ינג, עושים פלאים לעור הפנים. המוצרים שלהם נרכשים אך ורק אצל קוסמטיקאיות מוסמכות (פרא רפואיות).

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

זה יישמע קצת מוזר אך אני לא מחובבות האיפור, למרות שיש לי ערימות של איפור בבית. המוצר שאני שומרת לו אמונים הוא ללא ספק המסקרה וכל פעם אני מנסה חברה אחרת.

רוצות עוד אורנה חיות? מוזמנות לעקוב אחריה בלחיצה כאן. לכל המדורים ‘אין לי מה ללבוש’ לחצו כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: