fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של דניאל קליין

אני זוכרת בבירור את היום הראשון שאני ודניאל נפגשנו. זה היה בדיספצ’, איפה שכל הדיילים נפגשים לתדריך לפני טיסה, והיה לה פוני וסרט פפיון מתוק בשיער ואמרתי לה שאנחנו הולכות להיות חברות. מאז עברו כמעט שבע שנים, דניאל מתגוררת בניו יורק כבר כמה שנים, ולמרות המרחק אנחנו חברות טובות. דניאל קליין היא אחת הבנות עם הסטייל הכי מדליק שאני מכירה, והאינסטגרם שלה עושה חשק לארוז מזוודה ולעבור לניו יורק. היא מלכת השילובים, הצבעים, ההדפסים ויודעת להרכיב לוקים מדויקים שהם מיקס מפליא בין מותגים יוקרתיים, מיד ריינג’ וכאלה שהם ממש, אבל ממש זולים. היא יודעת המון על אופנה ואני יכולה להקשיב לה שעות, והיא מצטלמת מדהים מדהים ברחובות ניו יורק. אז מה יותר כיף מלהציץ לה לארון?

דניאל קליין

מי את דניאל קליין?

קוראים לי דניאל, אני בת 28 ואני בלוגרית אופנה ויועצת מרקטינג. הגעתי לניו יורק בשביל ללמוד באוניבריסטת FIT ולפני כחודשיים סיימתי את התואר שלי במסחר בינלאומי ושיווק אופנה. אני גרה בניו יורק כבר 4 וחצי שנים, ומקביל מנהלת ובונה את הקהילה שלי באינסטגרם ובבלוג. החיים בניו יורק יכולים להיות מאתגרים ובהחלט לא מתאימים לכל אחד. בעמוד שלי אני מדברת הרבה על החוויות וההתמודדיות שלי, בשילוב של פרטי לבוש שאני אוהבת, ומקומות שאני נהנת להסתובב בהם. 

דניאל קליין בניו יורק

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

אני חושבת שהסטייל שלי הוא נשי ואקלקטי. קשה למצוא אותי בטוטאל לוק בז’ או שחור, חייב להיות איזשהו שדרוג עם קשת צבעונית או חולצה מגניבה, למרות שאני בהחלט מנסה לשלב גם פריטים יותר סולידים בארון שלי. אני נהנת לשחק עם הבגדים שיש לי בארון ולשלב בין הצבעים השונים, אבל גם מודעת לזה שזה לא סטייל שפשוט להבנה או לשחזור בבית. את ההשראה שלי אני לוקחת בעיקר מסטייליסטיות והרבה מהאופנה הסקנדינבית. יש משהו מדליק לדעתי בללבוש בגד שהוא גם נוח, גם מחמיא לגוף, וגם צבעוני. 

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

כולנו זוכרות את הפרק מ’סקס והעיר הגדולה’ שקארי פותחת את התנור שלה ושולפת משם נעליים. זאת לא המצאה, זאת באמת המציאות כאן בניו יורק. אני גרה בדירת סטודיו במנהטן, לכן יש חשיבות גדולה לאחסון ופונקציונליות של דברים. יש לי שני ארונות תלייה ועוד שידה גדולה. אין ספק שאיקאה הופכת להיות חברה קרובה מאוד למי שגר בדירה כזאת. בארונות התלייה אני מאפסנת בגדים שאני מגדירה “קשים לקיפול” – כל מיני שמלות מיוחדות, או בדים מיוחדים שאם אקפל אותם אני יכולה להזיק לבגד. אני משתמשת בקולבים דקיקים מקטיפה בשביל שהבגדים לא יחליקו. בשידת המגירות הבגדים מקופלים בשיטת קון מארי, זה פשוט עושה סדר בעין וקל לי לראות מה יש לי, או אם בא לי משהו אני יכולה פשוט לשלוף מבלי להפוך את כל המגירה. חוץ מזה אני גם מאחסנת מתחת למיטה בגדים ונעליים שאני לא הולכת איתם ביום יום, או בגדים שמחכים למצוא בית חם.

 

בארון של דניאל קליין

תכשיטים

מארי קונדו

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

הקטגוריה האהובה עליי בארון היא ללא ספק נעליים, ולמרות שבסגנון הלבוש אני מעדיפה צבעוני – רוב הנעליים שלי הן בצבע שחור. יש לי חיבה לא מוסברת אליהן שהתחילה כבר לפני המון המון שנים. כששואלים אותי אם אני הולכת עם כולן אז התשובה היא כן, אני הולכת עם כולן… אחרת הן כבר מזמן לא היו פה.

 

נעלי עקב זארה

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

יש לי הרבה פריטים עם סיפור מעניין שיקרים לליבי, וקשה לי לבחור אחד. אני חושבת שהפריטים הכי מעניינים שיש לי הם הסווטשירט של פאלם אנג’לס שקיבלתי מתנה בתצוגה שלהם, וחגורת וינטג’ של דולצ’ה וגאבנה שמצאתי בחנות יד שניה בניו יורק ושילמתי עליה 65$ בסה”כ. יש לי ערך רב לפריטים שיש להם סיפור מאחוריהם.

tezza
חגורה גוצ'י

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

הפריט שאני ללא ספק הכי חורשת עליו זה ג’ינס של זארה בגזרת סלוצ’י. אני פשוט מתה עליו, הוא כל כך נוח ופשוט מתאים לכל לוק שאני רוצה להרכיב. לעומתו יש לי תיק של מנסור גבריאל שאני מפחדת לספר כמה שילמתי עליו, והלכתי איתו אולי פעמים בודדות. קשה לי להיפרד ממנו דווקא בגלל ששילמתי עליו הרבה מאוד כסף, וגם כי אני חושבת שהוא פריט טיימלס.

 

דניאל קליין בניו יורק

דניאל קליין, באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אני אוהבת לעשות שופינג אונליין באתרים כמו זארה והייץ אנד הם, מכיוון שאני מכירה את הגזרה של הבגד. אבל לאחרונה מוצאת את עצמי משוטטת יותר באתרים לאופנה יקרה כמו נט-א-פורטר. אפשר מצוא פריטים מדהימים במחירים טובים אם עוקבים אחרי הסיילים. את השמלה של גאני למשל רכשתי בסייל של נורדסטורם ב-70% הנחה, מחיר שהיה יותר זול מהאתר הרישמי שלהם.

 

שמלה גאני

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

תקנו פריטים שאתן יודעות בוודאות מה המידה שלכן, ממותגים שקניתן בהן בעבר. אל תקנו בגלל שזה טרנדי, אלא תקנו בגלל שזה משלים לכן את הארון שאתן רוצות ליצור. טיפ אחרון יהיה – תמיד תחכו לסייל, כי תמיד יש סייל, ואם אפשר לתמוך בעסקים ומעצבים קטנים זה הכי טוב. 
 

ספרי לי על מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

יש המון מותגים ישראלים שאני אוהבת! לאחרונה גיליתי את דה מריונטס והתאהבתי בהן! הבדים והבגדים כל כך מיוחדים, והרגשתי שיש סיפור מאחורי כל אחד מהם. חוץ מהן יש את ויה רוטשטיין שאני מכורה לתכשיטים שלה, ואת קולקט שעושה תיקים בעבודת יד, ואם חפצה נפשכן בוינטג’ אז לבוב סטודיו יש את הפרטים הכי מיוחדים.

 

דה מריונטס

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

ג’ינס בגזרה מחמיאה, חולצת טי שירט, תיק צד בצבע שחור.

 

דניאל קליין, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

הבושם האהוב עליי זה שאנל גבריאל, אני איתו כבר כמה שנים ולא יכולה לצאת מהבית בלעדיו. חוץ ממנו אני מאוד אוהבת את המותג ריפבליק, אני חושבת שהריחות שלהם מיוחדים ומחמיאים לכל סוג עור.

 

gabrielle chanel

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

יש לי המון מוצרי טיפוח! לפני כשנה וחצי הייתה לי התפרצות אקנה, ולכן הייתי צריכה לעשות שינוי בכל שגרת הטיפוח שלי, אבל אם אני צריכה לבחור רק מוצר אחד זה יהיה הקרם עיניים של לבידו! פשוט וואו, משתמשת בו מהיום שבו השיקו אותו, וממליצה לכולן לעשות כמוני.

 

lavido eye cream

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

מוצר איפור שאני שומרת לו אמונים יהיה המסקרה של מייבלין. היא עולה בסה”כ 10$, והיא משלימה לי כל איפור. בגלל שאני חיוורת, מספיק שאשתמש במסקרה בשביל להרגיש שהתאפרתי.

רוצות עוד דניאל קליין? מוזמנות לעקוב אחריה כאן.

 

דניאל קליין

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

4 תגובות

  1. המשפט הזה – יש משהו מדליק לדעתי בללבוש בגד שהוא גם נוח, גם מחמיא לגוף, וגם צבעוני.
    זה בדיוק זה – עבורי!
    דניאל מהממת – עוקבת אחריה כבר לא מעט = סטייל משגע ואותנטיות 🙂
    תודה שנטי!

    1. לגמרי, אני לגמרי חוקרת צבעוניות גם בזכות דניאל האהובה 🙂 כיף שאהבת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: