fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של דפנה בראל

את דפנה בראל אני מכירה כבר המון שנים, ואין דבר מעניין יותר מאשר לעקוב אחרי סטייל הפין-אפ ההורס שלה משתנה, מתגבש ומתהדק עם השנים. הפיד והחיים שלה נראים כמו הפקת אופנה ורודה ומהממת, ואפשר להכתיר אותה בעיני כפין-אפ גירל הישראלית הכי בינלאומית שיש. הארון של דפנה תמיד סיקרן אותי, בין השאר כי אני מוצאת את אופנת הפין-אפ כמעניינת במיוחד, והיא אחת הנשים שהכי התרגשתי לארח במדור. אה, ואם אתם לא מכירים את המושג ‘פין-אפ’ – אל תדאגו, עוד רגע דפנה תסביר לכם הכל.

בארון של דפנה בראל

מי את דפנה בראל?

אני דפנה בראל, בת 31, מאפרת ומעצבת שיערדוגמנית פינאפוצלמתאני גם תופרת להנאתינשואה לאילונזו ויש לנו שני בולדוגים צרפתיים.

דפנה בראל ואילונזו

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

ההגדרה שאני הכי נוטה להשתמש בה לתאר את הסטייל והלייפסטייל שלי זה Pinup girl. המושג התחיל כתיאור של נערות הזוהר של שנות ה-50 אשר תמונתן היתה מודפסת על מגזיניםלוחות שנה וקלפי משחקוגברים היו נועצים (to pinupאת תמונתן במקומות העבודה שלהם – מוסכיםלוקריםוחיילים בספינות וצוללות. 

כיום המושג מתייחס לנשים אשר בוחרות את הסטייל הזהלרוב כחלק מסצינת הרוקאבילי (מוזיקת רוקנרול שהחלה בשנות ה-50) אבל מוסיפות לו אלמנטים אלטרנטיבים כמו שיער צבעוני וקעקועים.

כבר יותר מעשור שאני ממוקדת על שנות ה-50 ולוקחת משם השראה. זה עשור שמתבטא בנשיות מוגזמת, ווייב חיובי וחסר דאגות והרבה קימורים וחיוכים. לאחרונה התחלתי גם ממש להתחבר לשנות ה-40. יש משהו בסטייל הזה שהוא קצת יותר בוגר ומסתורי, וגם הסילואט קצת יותר כוחני.

בשנים האחרונות בחרתי להקיף את עצמי במלא ורוד ופסטליותזה התחיל ממיתוג האתר שבניתי לעצמיהמשיך לצבע השיער ואז גם לעיצוב הביתאני מוצאת את זה ממש משמח ומנחם. בנוסף אני שואבת השראה כל עולם האופנה האלטרנטיבית, ואוהבת מאוד פריטי פטיש, מחוכים והרבה שחור (כשאני לא לובשת ורוד).

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

וואוהאמת שזה נושא ממש כאוב כי עברנו מדירה שבה היה לי חדר שלם לאחסון בגדים (בנוסף לארון בחדר השינה), והצטמצמתי לארון די קטן ולבשים שאני מאוד אוהבת ולובשת כל הזמן. כל שאר הבגדים ששימשו אותי להפקות או פריטים שתפרתי ואני לא לובשת בשגרה, נמצאים כעת בערימת ארגזים מאיימת שמיועדת למכירה בתום ימי קורונה. אני תמיד מעדיפה תלייה כי זה עוזר לי לשמור על סדר יחסי, ומשתדלת לשמור בניילונים פריטים רגישים במיוחד (שמלות טול וינטאג’ עדינות או בדים עם נצנצים מלכלכים). 

הארון של דפנה

הארון של דפנה

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

יש לי אובססיה לפריטים הכי שוליים ולא שימושיים כמו בגדי ים והלבשה תחתונה. וזה מגיע ממישהי שלא היתה בים כמה שנים טובות כי אני מפחדת מהשמש יותר מדי.

הלבשה תחתונה וינטג'

דפנה בראל

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

אני ממש נקשרת לפריטי לבושברמה קצת בעייתית אפילו, אז קצת קשה לבחור כי אני ממש אוהבת את כל הבגדים שלי. אם אני צריכה לבחור פרטי אחד זו תהיה השמלה שלבשתי לתחרות פינאפ בלאס וגאסבחיים לא אפרד ממנהתפרתי אותה בעצמי במיוחד לתחרות. ידעתי בדיוק מה אני רוצה כי זה בד שניצנץ לי מחלון ראווה בנחלת בנימין הרבה לפני שהתקבלתי לתחרות. הרגשתי מדהים כשלבשתי את השמלהוגם זכיתי בקטגוריית האיפור הטוב ביותר. 

שמלת פין אפ

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

אני ממש חורשת בשיגרה על ג׳ינסים של פרדיז. Freddies of pinewood זה מותג שמייצר רפרודוקציות של בגדי עבודה משנות ה-40 וה-50. אלו פריטים נוחים אבל עדיין עם לוק וינטאג’. העבודה היומיומית שלי באיפור ושיער לכלות היא פיזית וכוללת סחיבה של מזוודות ועמידה ממשוכת על הרגליים. עם כל אהבתי לשמלות, בגדים נוחים זה מאסט. 

דפנה באוברול

דפנה באוברול

ולגבי פריט שאני לא יכולה להיפרד ממנו – כמובן ששמלת החתונה שלי! בדצמבר 2018 אילון ואני אירחנו מסיבה גדולה שקראנו לה FESTILOVE, שכללה הופעות רוקנרול שלו ושל חברים, קעקועים ואוכל טבעוני. לבשתי שמלה שעוצבה ונתפרה במיוחד עבורי בנוקס, בעבודה משותפת וקונטרול פריקיות די גדולה מצידי. יש שם מחוך מובנה והכל שם ממש תפור על הס״מ לפי הגוף שלי. לא פתחתי את הכיסוי שהשמלה נמצאת בתוכו מאז החתונה בערך, אבל מקווה בקרוב לצבוע אותה ולהשתמש בה מחדש!
דפנה ואיילונזו חתונה - צילום נטלי

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אז בנוסף לפרדיז שציינתי, אני ממש מכורה לאתר ‘אטסי’. אני נהנת לחפור שם שעות ולמצוא פריטים וינטאג’ מדהימים, וגם מעצבות בגדים ואקססוריז רטרו. יש שם מותג מהמם שנקרא Heartsand found של שמלות במלא גזרות בהתאמה אישית לפי בד ומידות לבחירת הלקוחה. בנוסף אני אוהבת את הנעליים של Bait footwear – שהן טבעוניות ובסגנון רטרו.

נעלי חתונה

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

הרבה מבגדי הוינטאג׳ והרטרו באינטרנט הם לפי היקף מותןאז אם הולכים לפי זה זה לרוב מיסתדר. בוינטאג‘ צריך לדייק יותר היות ולרוב לא יהיה ממש סטרץ‘ לבגד, אז כדאי למדוד היקפים ולבדוק שתואם לתיאור הבגד. 

אם זה מותג מודרני ופופלארי עניין המידות הרבה יותר פשוטואז כדי לבדוק האם הגזרה תחמיא לי ולהבין את הבגד אני מסתכלת באינסטגרם על תמונות מתויגות על לקוחות רגילות וזה תמיד עוזר לי לשפוט איך הבגד ייראה בצורה מדויקת יותר.

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

אני שנים קונה בנוקס וגם עובדת המון עם המעצבת והבעלים של המותג – דנה ברקבצילומים ובשיתופי פעולה שונים. זה מותג של אופנה אלטרנטיבית עם מגוון פריטי פין-אפ, וזה המותג היחיד בארץ שאני מכירה שהולך עד הסוף עם הנישה הזו, וזה מתבטא גם באיכות הבגדים, שמחמיאים מאוד לגוף האישה.

דפנה בראל, אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

בעיני קודם כל ההלבשה התחתונה צריכה להיות מחמיאה ונכונה ואז כל פריט ייראה טוב יותר

אז הפריט הראשון בעבורי זו חזיית סטרפלס טובה בצבע ניוד. אני ממש אוהבת כרגע חזיית סטרפלס של וונדר ברה שקניתי באיביי. היא נשארת במקום, מתאימה לכל מחשוף וקצת מרימה את החזה למרות שהיא סטרפלס. 

הפריט השני הוא מחטב איכותי. זה חובה בעיני לא משנה מה מבנה הגוף, ממש משדרג לבינה של חצאית עפרון ודברים צמודים. המחשב האחרון הטוב שרכשתי היה מ’נועה חזיות בהתאמה אישית’.

הפריט השלישי הוא חצאית עפרון שחורה עד הברך. הכי אלגנטי, אל זמנים ומתאים למלא לוקים.

דפנה בראל, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

אני ממש אוהבת את הבשמים של המותג Besamecosmetics, קודם כל בגלל העיצוב. שנית בגלל הריחות שממותגים לפי עשורים, עם ניחוח אופייני לכל עשור. בן זוגי בחר עבורי את שנות ה-40, הוא קצת כבד אבל גורם לי להרגיש אקסטרה מגונדרת.  

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

הכי ביתי וקל – ערבוב של שמן קוקוס וסוכר יוצר פילינג שאני ממש אוהבת ותמיד ממליצה לכלות שלי כהכנה לאיפור ערב לפני החתונה. השפשוף של הסוכר מסיר את כל התאים המתיםושמן הקוקוס מותיר את העור נעים 

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

אני כבר שנים משתמשת באיליינר ג׳ל של עופרה ובשפתון שלהם בגוון Atlantic cityאלו שני מוצרים עם מרקםגוון ועמידות מושלמיםואלו במקרה גם שני המרכיבים החשובים ביותר לאיפור פינאפ מושלם – איליינר חד וחתולי ושפתון  אדום מאט.

אודם אדום ואיילינר שחור

רוצות עוד מדפנה בראל? מוזמנות לעקוב אחריה כאן, לאתר שלה ללחוץ כאן ולבקר אותה בערוץ היוטיוב החדש שלה כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: