fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של האחיות זאנטקרן

את האחיות זאנטקרן אני מכירה כבר תקופה ארוכה, עם עמית (האחות הבכורה, בתמונה מימין) גם יצא לי לעבוד בעבר. הן כיפיות, שיקיות, יש להן סטייל מינימליסטי-מונוכרומטי לא מתאמץ שאני ממש אוהבת, והן לוקחות ברצינות את מה שהן עושות, אבל תמיד יודעות להכניס גם קצת הומור. בכל פעם שנתקלתי בתמונות שלהן יחד, ידעתי שאני רוצה לארח אותן במדור, להציץ להן לארון ולשמוע קצת יותר על הרגלי השופינג שלהן. סוף סוף הצלחתי! זו הפעם הראשונה שאני מארחת צמד במדור ‘בארון של’, ואיזה כיף שמדובר בעמית ורעות.

האחיות זאנטקרן

מי אתן האחיות זאנטקרן?

אנחנו עמית ורעות זאנטקרן, אחיות בנות 24 ו-22 בהתאמה. הקמנו את מגזין האופנה האינטרנטי ARE שאנחנו כיום העורכות הראשיות שלו. (בתמונה – עמית מימין ורעות משמאל).

איך הייתן מגדירות את הסטייל שלכן? מאיפה אתן שואבות השראה?

עמית: ואוו, עד היום אני לא יודעת איך להגדיר את הסטייל שלי. במילה אחת, מוזר. אני שואבת השראה מהמון מקומות – אבל לרוב סרטים. אני יכולה לראות דמות בסרט עם איזה סוודר משוגע ואני ישר אתחיל לסרוג לי אחד או לברר מאיפה אני משיגה אותו.

עמית זאנטקרן

רעות: שאלה קשה ביותר! אני חושבת שהסטייל שלי מאוד קלאסי אבל גם משתנה מיום ליום. אני תמיד אומרת שזה תלוי ביום שאני קמה. אם אני קמה במוד קול אז אתלבש בהתאם ויש ימים שאני קמה ואני הכי רוצה להיות ליידי אז אשים שמלה ועקבים. לגמרי משתנה.

איך אתן מאחסנות את הבגדים שלכן? יש לכן טיפ או טריק שעוזר לכן לשמור על סדר?

עמית: אני חושבת שרעות תסכים שאני לא צריכה לתת כאלה טיפים לאף אחד, סדר אצלי לא קיים. אבל אני כן מאוד מאוד שומרת על הבגדים והנעליים שלי, אז הטיפ שלי יהיה לדאוג לכל בגד ככה שהוא יחזיק לנצח.

רעות: וואו אל תראו את הארון של עמית! לי אין סדר מסוים רק דואגת שכל פעם שאני מוציאה בגד אני אחזיר אותו ישר לארון ולא אשים אותו בערימה רנדומלית בחדר כי ככה מתחיל הבלאגן. 

הארון של עמית ורעות

מה הקטגוריה האהובה עליכן בארון ולמה?

עמית: קשה לי ממש לבחור אבל אני חושבת שאין ברירה אלא להגיד נעליים, מאז ומתמיד למשפחה שלנו יש אובססיה לנעליים. ואני חושבת שאני אפילו שדרגתי אותה. בואי נגיד שכרגע יש 2 זוגות שמחכים לי בשקית באחת מהחנויות ברשת.

עמית ואוסף הנעליים

רעות: איזה שאלות קשות! אין קטגוריה אהובה במיוחד – אני אוהבת את כל הקטגוריות ואת כל פריטי הלבוש שלי באותה המידה!

יש לכן פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבכן?

עמית: אני חושבת ששתינו נסכים שזה יהיה הסוודר השחור של סבא שלנו. סבא שלנו אחד מהאנשים שמתלבשים הכי טוב שאנחנו מכירות. תמיד יהיה עם חולצת פולו וחגורה המשקפיים האלמותיים של בוס שקנה בשנות ה-70′ ואיזה נעל מוקסין מיוחדת. לפני כמה שנים הוא נתן לנו סוודר של נאף נאף שהיום נחשב ווינטג׳ והוא אחד הפריטים האהובים עלינו, תמיד מרגישות שיש לנו את הסטייל של סבא כשאנחנו לובשות אותו. 

רעות: כן מה שהיא אמרה. אני חורשת עליו כל חורף!

יש לכן פריט שאתן חורשות עליו נון סטופ? ואחד כזה שאתן לא לובשות, אבל לא יכולות להיפרד ממנו?

עמית: לא יכולה להיפרד אצלי זה תכלס מהכל. קשה לי מאוד לזרוק. אני יכולה להחזיק פריט שאני לא אוהבת שנים לפעמים עד שיחזור שוב לאופנה. פריט שאני חורשת עליו לגמרי הטי שרטים של החבר של HOLYLAND, שהוא חושב שאני לא מספיקה לכבס בזמן אבל בעצם אני לובשת אותם והם לא מגיעים לו חזרה לארון.

רעות: וואו כרגע אני חורשת על המכנסיים הקצרים שלי של Kesh! כל האינסטגרם שלי מוצף בהן! הן הפריט המושלם לקיץ והן מתאימות להכל. אבל יש לי קטע כזה שאני מנסה לא לחרוש על פריט אחד – זו בעיה במוח שלי מאז שאני קטנה. תמיד מנסה לנצל את כל הארון כדי לגוון וכדי שלא יימאס לי מהפריט הספציפי שאחרוש עליו! ואין לי פריט שאני לא יכולה להיפרד ממנו… בניגוד לעמית (ועל זה היו כל הריבים שלנו כשהיה לנו ארון משותף) אני תורמת או מוכרת יד שנייה כל דבר שמעצבן אותי באותו הרגע.

באיזה אתרים אתן אוהבות לעשות שופינג אונליין? 

עמית: חד משמעית לא אוהבת לעשות שופינג אונליין, אני לא מאמינה בזה ותמיד קונים דברים שאחר כך מתגלים כלא נוחים והם הולכים ישר לתרומה. אני כן מאוד אוהבת לגלוש באתרים של מעצבים ישראליים – KESH או HOLYLAND או TRES ועד מלא אחרים ואז להגיע לחנות להכיר את המעצב. זה החלק הכי שווה וכמובן לרכוש מה שראיתי באתר אחרי שמדדתי וראיתי שנוח לי.

רעות: בול כמו עמית, אני מאוד קשה עם קניות. בכללי עמית ואמא (השותפות לשופינג) מאוד מתוסכלות ממני כל פעם, אני לא אוהבת לקנות סתם (מטעמי איכות הסביבה ו-ocd שלי לפרפקציוניזם), לכן כל פריט שאני קונה אני חייבת למדוד ולראות שאני אכן אוהבת אותו מאוד ושהוא יושב עליי כמו שצריך ובול כמו שאני אוהבת אחרת אני לא אקנה. זה מתנגש בקונספט של קניות אונליין, אבל אם אזמין אזמין ממעצבים ישראלים וחנויות בארץ שאני יודעת שאני יכולה ללכת להחליף או למדוד).

יש לכן טיפ/ים לרכישה נכונה אונליין?

עמית: כמו שאמרתי מבחינתי חנויות אונליין הן הכנה למה בא לי למדוד בחנות. זה מאוד טוב תמיד להסתכל לפני שמגיעים לחנות ולהיות מדויקים אחר כך במה בא לך למדוד ולקנות.

רעות: לא יודעת אם זה טיפ, אבל תמנעו כמה שאפשר מלקנות באתרים גדולים ומזהמים כמו WISH או ALI EXPRESS. אני יכולה לחפור על זה שעות אבל החברות האלה מזהמות את העולם ואנחנו צריכים לשנות את הרגלי הצריכה שלנו! השתדלו להזמין מחנויות ישראליות ולתמוך בכחול לבן – ככה תוכלו למדוד ובמידה ולא אהבתן הכי קל להחזיר לחנות בקניון או בתל אביב ולהחליף.

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניכן?

עמית: וואו זאת כל העבודה שלנו במגזין – להכיר לקוראים מעצבים ישראלים, ולכן ממש קשה לי להצביע על אחד. אני אומר שמבחינת בגדים אני מאוד אוהבת את העבודה של tres, mother of all וגם vonberg. נעליים – Noon ו-LAX ותכשיטים אני באמת לא יכולה לבחור אחד – יש פה מיליון מעצבות סופר מוכשרות!

רעות: בהחלט מאוד קשה לבחור. אני אוהבת מלא אבל אם אצטרך לבחור נגיד מעצבת אחת שכרגע אני רוצה את כל הקולקציות שלה בארון שלי – זו KESH LIMITED. הבגדים שלה מדוייקים, עשויים מעולה מחומרים טובים יושבים מדהים על הגוף, והיא מותג הסטריט הכי מגניב שיש.

אם הייתן צריכות לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

עמית: לדעתי חולצה מכופתרת לבנה, גינס טוב (לא אחד שיתפרק אחרי 4 דק’) וטי שרטים בייסיק. אני ממש לאחרונה הבנתי שהניסיון שלי ללבוש טרנדים לא צלח מעולם, אז אני אחזור לערכים של הארון של אמא – איכותי, קלאסי ונוח.

רעות: עמית תפסה לי את הרוב! אז אני אהיה מקורית… מכנס מחויט שחור, נעל עקב יפה ושתהיה נוחה (חובה) ותיק איכותי. אני מתלהבת מתיקים יפים ואיכותיים זה מרגיש לי השינוי שהופך אותך לאישה בוגרת – הערכה לתיק טוב.

האחיות זאנטקרן, בואו נדבר גם על ביוטי!

יש לכן בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

עמית: אני מאוד אוהבת את הניחוחות של ארמני, הם תמיד קולעים בול ומאוד חזקים ואיכותיים בעייני.

רעות: מכורה לכל הבשמים של קלווין קליין או של ראלף לורן. במיוחד של גברים – אני פשוט אוהבת את הריחות שלהם יותר מהבשמים של הנשים.

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

עמית: אני התמכרתי לפילינג של סימפל, ניסיתי כל כך הרבה פיליניגים יקרים בחיי וזה עולה 30 שקל ועושה עבודה משמעותית יותר טובה מכל השאר. 

רעות: יש לי עור יבש מאוד שאני סובלת ממנו וגם רתיעה קשה מקרמים (שילוב מאוד גרוע של דברים), אז חייבת להגיד שמה שהציל לי את עור הפנים היה קרם הלחות של סימפל שבזכותו הפסקתי לסבול והוא נספג ומתייבש במהירות העל מה שעוזר לרתיעה שלי מקרמים.

מוצר איפור שאתן שומרות לו אמונים?

עמית: אין לי כזה. אני באמת אוהבת להתנסות בכל מה שחדש ויוצא וכל פעם מתאהבת בפורמולות חדשות. כן יכולה לציין שהאיפור של ג׳ייד – בעיקר הצלליות, תמיד תמיד תמיד יהיו ה-GO TO שלי. איכות ברמה שאין לתאר במילים. 

רעות – את האמת לאמיתה עכשיו – אני מאוד אוהבת איפור, להתאפר ולראות סרטוני איפור וללמוד דברים חדשים. אבל את כל האיפור שלי עמית בוחרת. היא מנסה בערך כל מוצר שיוצא לשוק אז אני אפילו לא מתאמצת! היא אומרת לי מה לקנות ואני קונה. אז תקשיבו להמלצות של עמית! אבל אם אני חושבת על זה לעומק אני תמיד קונה סטוקים של מסקרת Better then sex של too faced כשאני בחו״ל כי אין בארץ, ויש לי סטוקים של איילינר טוש של Milucca שאחרי ניסיונות עם המון חברות האיילינר טוש שלהם מנצח! אהה והשפתון ליובש של נוקס שעשוי מדבש הוא השפתון ליובש הכי טוב שניסיתי בחיים! בסוף המלצתי יותר מעמית 🙂

רוצות עוד מעמית ורעות? מוזמנות לעקוב אחרי העמודים של האחיות זאנטקרן – העמוד של עמית, העמוד של רעות. בנוסף, תוכלו לבקר במגזין שלהן בלחיצה כאן.

להצצה בכל מדורי ‘בארון של’ לחצו כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: