fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של הדוניסטית

את תמר גולן המוכרת לכן כהדוניסטית, רציתי לארח במדור כבר תקופה, והרצון הזה התגבר סביב ההודעה המרגשת על ההריון הראשון שלה. תמר היא בלוגרית ויוצרת תוכן נפלאה, ששמה המון דגש על איכות ופרטים קטנים. בימים רגילים היא כותבת ומשתפת מנסיעותיה בעולם, ובשנתיים האחרונות שמה המון דגש על בלוגינג ויצירת תוכן למתחילות. יש לה אסתטיקה מובהקת, טעם משובח והמון ידע על עולם הבלוגינג, אותו היא חולקת באתר המושקע שלה ובעמוד האינסטגרם המוקפד. הסטייל שלה נשי, מתוק, ולחלוטין הולך יד ביד עם השפה הויזואלית של המותג שלה, פלא שרציתי להציץ לה לארון?

תמר גולן הדוניסטית

מי את תמר גולן, הדוניסטית?

קוראים לי תמר ליבוביץ׳ גולן ואני בעלת מותג התוכן והבלוג הבינלאומי Hedonistit, צלמת ויוצרת תוכן למותגים בארץ ובעולם, מומחית לבלוגינג ורשתות חברתיות ומנהלת קהילת ״The Blogging Babes – קהילת הבלוגריות הישראלית״ בפייסבוק. אני בת 31, גרה בתל אביב אחרי רילוקיישן של 5 שנים באילת (אבל בכלל ירושלמית במקור), נשואה לדניאל, הריונית (כבר לא כל כך) טרייה, ואמא של מלך היופי של החתולים, צ׳ארלי.

תמר גולן הדוניסטית

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

הסטייל שלי הוא נשי וקליל, עם נטייה לכיוון הבובתי. יש לי במלתחה המון לבן וורוד פסטלי (אני חושבת שבערך 80% מהבגדים שלי הם בגוונים האלה), ודי נדיר למצוא אותי בלבוש שחור (שזה מצחיק, כי פעם הייתי הכי ילדת אימו!). אני מקבלת השראה לבגדים מכל כך הרבה דברים – אינסטגרם ופינטרסט זה המובן מאליו, אבל גם מסרטים, תוכניות טלוויזיה, ומטיולים בחו״ל. לאחרונה אני פחות בקטע של טרנדים, אם זה לא מדבר עם הסגנון האישי שלי זה לא יכנס אלי לארון.

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

יש לי 2 ארונות – אחד למלתחה החורפית ואחד למלתחה הקיצית, וחשוב לי להפריד בניהם כדי לא ליצור לי עומס מול העיניים. אני אוהבת לסדר את הארונות לפי נושאים (חולצות, שמלות, ג׳קטים וכו׳) ולפי גוונים (מהבהיר לכהה), ולתלות את רוב הבגדים שלי (הכל מלבד מכנסיים ופיג׳מות). בצורה הזאת הכי נוח לי ״לדפדף״ בין הפריטים ולהרכיב אווטפיטים במהירות מבלי להזניח פריטים מסויימים שבמקרים אחרים היו נדסחים לתחתית הערימה (רחוק מהעין רחוק מהלב…).

בארון של תמר גולן הדוניסטית
בארון של תמר גולן הדוניסטית

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון ולמה?

לגמרי שמלות, או ליתר דיוק – שמלות קיציות קצרות. אני חושבת שהן פשוט כיפיות, קלילות ובעיקר מאפשרות להרכיב אווטפיט נוח בלי לשבור את הראש.

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

תיק ה-GUCCI שדניאל קנה לי ליום הולדת בטיול הארוך שלנו באיטליה. אני לא בחורה שמסתנוורת ממותגים, אבל במשך תקופה ארוכה מאוד חשקתי בתיק הזה. הוא על-זמני, קומפקטי ומתאים עם כל אווטפיט, ותמיד מזכיר לי את החופשה החלומית שלנו באיטליה.

תיק גוצ'י שחור small gucci logo bag

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

וואו, כשאני אוהבת פריט מסויים אני הכי אוהבת להתביית עליו! בכל תקופה יש לי פריט חרישה אחר, עכשיו למשל אני חורשת על שמלה ורודה של R. Vivimos שאין נוחה ממנה (במיוחד בהריון). לגבי פריט שאני לא לובשת אבל קשה לי לשחרר – האמת שפעם היו לי תסמיני אגרנות קלאסיים, שמרתי המון פריטים שלא לבשתי שנים סתם כי היה קשה לי להיפרד… אבל מאז שקראתי את הספר ״החיים קצרים אל תקני את הנעליים״ של שלי גרוס ומיכל לוי ארבל, למדתי לשחרר והבנתי כמה טוב זה עושה לי לדעת שבמלתחה שלי יש אך ורק דברים שהם שימושיים עבורי.

שמלה ורודה רומנטית romantic pink dress

הדוניסטית, באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אני הכי אוהבת להזמין מזארה וסטרידווריוס, בעיקר כי חווית הקנייה כל כך נעימה ואפשר להחזיר את הבגדים בקלות אם הם לא מתאימים (שליח מגיע עד הבית!). בחו״ל אני מאוד אוהבת את Verge Girl האוסטרלי וכמובן ASOS.

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

לא. לקנות. סתם. לא לקנות פריט רק כי הוא נמצא בסייל, או כי כתוב שהוא עומד לאזול, או רק כי ראית שהוא מחמיא למישהי אחרת. לקנות אחרי שיודעים בדיוק מה יש בארון ואילו פריטים חסרים כדי להקפיץ את המלתחה. אני התחלתי ליישם את זה רק בשנה האחרונה בערך, וזהו עשה לי כל כך כיף בהרגשה, בארון ובארנק. תקף לאונליין ולאוף-ליין, כמובן 🙂

שמלה לבנה קיצית בשדה חמניות

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

שמלה לבנה קיצית, סנדליים שטוחות בצבע ניטרלי וסט לאונג׳ נעימי.

הדוניסטית, בואי נדבר גם על ביוטי!

תמר גולן הדוניסטית

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

GUCCI BLOOM הוא ללא ספק הבושם האהוב עליי. ברגע שהוא הושק התאהבתי בבקבוק הורדרד והקלאסי שלו, וניחוח היסמין שלו פשוט שבה אותי לנצח. 

gucci bloom

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

יש שני מוצרי טיפוח שאני כבר משתמשת בהם הרבה זמן והופכים את העור שלי לזוהר במיוחד – פדיות גלואו טוניק של PIXI וקרם Extra Illuminating Moisture Balm של Bobbi Brown. אני פשוט מכורה אליהם.

pixi glow peel pads
bobbi brown extra illuminating moisture balm

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

Camera Ready BB Cream SPF 35 של Smashbox מלווה אותי כבר כמה שנים. יש לו כיסוי ממש עדין ויפה ומרקם מושלם. אני כבר ממש בסוף השפורפרת האחרונה שלי ולצערי נראה לי שהורידו אותו מהמדפים בארץ – אני כבר חודשיים מנסה למצוא אותו ללא הצלחה… 

smashbox camera ready bb

רוצות עוד הדוניסטית? מוזמנות לעקוב אחריה בלחיצה כאן. לכל המדורים ‘אין לי מה ללבוש’ לחצו כאן.

בארון של תמר גולן הדוניסטית

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: