fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של לובה שרגא

את לובה שרגא אני מכירה כבר שנים ולא רק באופן וירטואלי. יש לנו היסטוריה ארוכה של חיבור נעים, נסיעה משותפת לחו”ל במסגרת פרויקט שהשתתפנו בו בעבר והרבה נושאים משותפים כמו חיבה בלתי הגיונית ליצורים פרוותיים עם זנב ופאזלים של 1000 חלקים. מעת לעת אנחנו גם עובדות יחד על פרויקטים משותפים ועם השנים היא הפכה עבורי להרבה יותר מיוצרת תוכן איכותי וקולגה שאני מעריכה – אלא לחברה שבאה לשתות אצלי יין במרפסת ולדבר איתי בפתיחות על החיים.

וזו אולי אחת התכונות שאני הכי אוהבת אצלה, כנות ודוגריות גם כשזה לא תמיד נעים. לובה נוגעת בהמון נושאים שאולי יגרמו לחלק לנוע באי נוחות בכסא – אבל היא עושה את זה בכזה חן ובגובה העיניים, שגם נושאים שלא תמיד יורדים בגרון לאנשים בשיח פומבי – מקבלים נירמול ושיח נשי מכבד ומעצים. אם בעבר עיקר הכתיבה שלה נגע בעיקר בביוטי, קניות אונליין ונגיעות לייפסטייל מזדמנות, הרי שהיום תמצאו אצלה תכנים מרתקים שנוגעים לכל תחומי החיים שלנו כנשים: היא מדברת בפתיחות על סקס, אוננות, דימוי גוף, קבלה עצמית ועוד רבים וטובים, ומשתפת בתהליך האינטימי שלה ושל נתן בדרכם להיות הורים. אני מתרגשת מאוד לארח אותה בבלוג ולהציץ לה לארון שאני כבר מכירה די מקרוב.

בארון של לובה שרגא

מי את לובה שרגא?

אני לובה שרגא, בעלת מגזין לייף סטייל יומי ויזמית תוכן. עוסקת בעולמות העיצוב ובנושאים שלא מדוברים מספיק כמו בריאות, מיניות ופוריות נשית.

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

הסטייל שלי בסיסי למדי ואני שואבת השראה משלוש דמויות עיקריות שאני אוהבת: ליזי הדפילד, אנינה בינג (שכמה וכמה פריטים שלה מככבים במלתחה שלי), והסטייל הקז’ואלי של הנסיכה דיאנה, עם שילובים שעשתה בניינטיז ורלוונטיים בעיניי עד היום.
בארון של לובה שרגא

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

יש לי חדר ארונות קטן למדי אך מספק את כל הצרכים שלי, אני חולקת אותו עם בן זוגי המינימליסט. הטיפ הכי טוב: להחזיר את הבגדים למקום ברגע שאני מסיימת לעשות בהם שימוש. אני עובדת הרבה כדי לקנות לעצמי פריטים יפים ולכן בוחרת להתייחס אליהם בהתאם.
הארון של לובה שרגא
אוסף הנעליים של לובה שרגא
הארון של לובה שרגא
אוסף התיקים של לובה

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

מכנסי ג’ינס. כטיפוס קז’ואל בהוויה שלי, אני מוצאת שאין פריט שגורם לי להרגיש טוב יותר ממכנסי ג’ינס. מבחינתי זה פריט על זמני שמתאים לכל סיטואציה. בכלל, אין אצלי חלוקה בין בגדי “ערב” לבגדי “יום”, אז הפריטים שהולמים אותי ואני נהנית ללבוש – נלבשים כל הזמן.

לובה שרגא ופרי

ג'ינס וסניקרס

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

אין לי כל כך סנטימנטים לפריטי לבוש, מכירה בכך שהם חפצים ומסתפקת בלהעריך את יופיים. ליום הולדת 31 קניתי לעצמי תיק יד שניה של שאנל, במחיר שעד היום גורם לי להקיא קצת בפה אבל זו הייתה החלטה שאני שלמה איתה וחסכתי עבורה כסף בצד במשך כמה וכמה חודשים טובים. לגמרי תיק להעביר לילדים או לחלוטין להיקבר איתו, גם אופציה שעדיין לא שללתי על הסף.

תיק שאנל יד שניה

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

נתחיל מכך שאין לי פריטים שאני לא עושה בהם שימוש. הארון שלי הוא פרקטי, אמור לשמש אותי ולא להיפך, הוא לא מוזיאון. פריט שלא עושה עמי חסד או כבר לא מתאים לי במידה – עובר הלאה או נמכר. פריטים שאני חורשת עליהם כל הזמן הם מכנסי ג’ינס וחולצות טישירט. לא נשמע אולטרה אופנתי מצדי לומר, אבל בשילוב עם נעליים יפות, תיק משובח וכמה תכשיטים עדינים, מבחינתי זה לוק נהדר.
טי שרט מודפסת

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

האתר האהוב עליי לאונליין שופינג ובשנים האחרונות גם כמעט הבלעדי – Everlane.
לובה שרגא

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

לא לעשות שופינג לפי הדמות שהיינו רוצות שנהיה: הדמות הזו שיש לה הרבה אירועים ומסיבות קוקטייל – אם אנחנו לא כאלה. לעשות שופינג לפי הצרכים והרצונות הממשיים שלנו. אני נתקלת כל הזמן בבגדים יפים שאני פשוט יודעת שהם לא פרקטיים לי, לא יהיו לי נוחים, לא יהיה לי לאן ללבוש אותם. אני מלפני כמה שנים הייתי מזמינה בכל זאת והיום אני נמנעת. שוב מתקשר לקונספט שמלתחה זה לא מוזיאון ואני קונה פריטי טקסטיל, לא רעיונות או פנטזיות.

תיק צד חום

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

המותג החביב עליי TRES, פריטים מבדים נושמים, שמותאמים לאקלים הישראלי, גזרות מדויקות. קז’ואל עם טוויסט, בדיוק כמו שאני אוהבת.
tres tlv

לובה שרגא, אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

בכנות, לא מאמינה שיש כאלה. הבייסיק שלי הוא לא הבייסיק שלך ולא הבייסיק של אחרות. אם הבייסיק של מישהי מסוימת היא ללבוש שמלת פייאטים בצבעי הקשת, מי אני שאומר לה שהיא צריכה טישירט וג’ינס במלתחה? תחגגו את הסגנון שלכן ותגדירו לעצמכן מהו בייסיק.

נעלי עקב מנצנצות

לובה שרגא, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

המותג המשובח D.S. & Durga, כתבתי עליו לא מזמן פוסט במגזין. אם בשאר התשובות בפוסט עשיתי רושם של אדם די סולידי עם ראש על הכתפיים (ועם תיק של שאנל משום מה), אז בכל הנוגע לבשמים אני לא אדם סביר והגיוני – ויש לי אוסף של כחמישים בשמים, כמעט כולם בשמי נישה. D.S. & Durga הוא מותג שהרחתי לראשונה אצל חברה שחולקת איתי את השריטה ואחר כך קניתי באחד מטיוליי בחו”ל – מאז: התמכרות קשה.
d&s durga

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

ביולוג’יק רישרש: המותג עם הריחות הכי לא נעימים בעולם (יש שיגידו פוגעניים אפילו) אבל כאלה שבשימוש קבוע של שנה וחצי חוללו מהפך של ממש בעור הפנים שלי, בשילוב עם ידיי הקסם של הקוסמטיקאית שלי גאל לוי.

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

עיפרון גבות דו צדדי של מאק Shape + Shade הוא ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לי.

מוצרי ביוטי לובה

רוצות עוד מלובה שרגא? מוזמנות לעקוב אחריה כאן, ולקרוא בבלוג שלה כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: