fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של מיה דיאדיוק

את מיה דיאדיוק אני מרגישה שאני מכירה כבר המון זמן, היכרות שחצתה את מרחב האינסטגרם. אני מרגישה שמיה ממש רואה אותי, ואם כבר הצלחתי לתפוס אותה אונליין בווטסאפ (בהצלחה עם זה!) השיחות שלנו מעניינות וזורמות. אני עוקבת אחריה בעניין רב ונהנית ממגוון התכנים שהיא מעלה, מהרגישות שבה היא נוגעת בנושאים ומההתייחסות שלה לעולם האופנה והביוטי באהבה אמיתית וכנה – עם המון ערך מוסף. מיה מצליחה להיות יזמת ואשת עסקים צעירה ומצליחה בעולם תחרותי, מבלי לוותר על ה’אני’ שלה, והוא כזה שפשוט גורם לך לרצות להיות חלק, לרצות שתהיו חברות. ומה עושים עם חברות? מציצים להן לארון כמובן!

בארון של מיה דיאדיוק

מי את מיה דיאדיוק?

אני מיה דיאדיוק, בת 31 מתל אביב. אני יזמית, יוצרת תוכן ברשתות החברתיות ובעלת מותג האופנה Legaloutfit.

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

הייתי מגדירה את הסטייל שלי יותר לכיוון הספורט אלגנט. אני אוהבת להתלבש אלגנטי וקצת מחוייט. לכל מקום. גם בבית. בגדים הם אחת מהדרכים שלי להתבטא – מבחינתי להתלבש אלגנטי משמע להרגיש טוב ולכבד את עצמי. והספורט זה כי אני תמיד חייבת להרגיש בנוח, להרגיש עצמי. השילוב הזה בין ספורט לאלגנט – בין נוחות ואותנטיות לבין אצילות – שם מצאתי את עצמי.

מיה דיאדיוק ספורט אלגנט

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

רוב הבגדים שלי מאוחסנים בתליה. לא בגלל שהם מתקמטים (אני מגהצת ה-כ-ל, אובססיה שבאה מהעבודה במותג האופנה שלי), אלא בגלל שככה אני רואה אותם הכי טוב והם לא מתחבאים עמוק בארון. יש לי חדר עבודה בבית שהפכתי לחדר ארונות אבל יחד עם זאת אין לי הרבה בגדים. בגלל שאני בעלת מותג אופנה כבר קרוב ל-6 שנים ואנחנו מייצרים כחול לבן מה שמאפשר לי להגשים את הפנטזיות שלי, אין לי צורך לרכוש הרבה. אני רוכשת בעיקר בייסיקים ותיקים ונעליים ולובשת את המותג שלי רוב הזמן.

הארון של מיה דיאדיוק

שמלה ליגל אאוטפיט

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

ברור שתיקים. תיק בשבילי זה הפריט הכי חשוב בלוק. המשדרג האולטימטיבי. לא אשקר שבשנים האחרונות נחשפתי למותגי העל והתאהבתי. התאהבתי בסיפור, באיכות, בנאמנות לאורך שנים. התיק הראשון שלי הוא של YSL בן 4 שנים והוא נראה ממש כאילו רכשתי אותו אתמול ולא נמאס לי לרגע. תיק בעיני מקפיץ כל לוק בדיוק בארבע שניות. אני יכולה ללבוש ג׳ינס ממנגו וטישרט מזארה עם תיק אדום של פארדה ולהרגיש לגמריי מיליון דולר.

תיק אדום פראדה

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

יש לנו שמלה אייקונית בליגל אאוטפיט שעיצבנו לפני שנתיים. את הדגם הראשון שיצא עוד לפני שהיא הגיעה מהמתפרה לקחתי איתי לירח דבש שלי במקסיקו. באחד הימים ירדתי איתה לחוף. בנות לא הפסיקו לעצור אותי לשאול מאיפה, כמה עולה וחלקן ניסו לשכנע אותי למכור אותה. אמרתי לכולן חד משמעית שהיא לא למכירה! יש לי עוד שבועיים ירח דבש להעביר איתה. אחר הצהריים אחת החדרניות במלון ששמעה את השיחה בחוף דפקה לי על הדלת של החדר עם 280€ ואמרה שהיא פשוט חייבת להיות שלה כי היא לא יוצאת לה מהראש מהבוקר. קצת התרגשתי לא אשקר, ומכרתי לה אותה במקום. אמר לי – את זוכרת שהמטרה היא למכור נכון?
שמלה ליגל אאוטפיט

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ?

חורשת על המשקפי שמש החתוליות שלי כבר כמה שנים. מאז שגיליתי את הגזרה הזאת פשוט לא מצאתי משקפיים שמבטאים את האופי שלי (ושמתאימים לי) כל כך בול כמו אלה. כבר לא נעים.

משקפי שמש חתוליות

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אני לגמרי משלבת בין זול ליקר. קונה תיקים ב-Mytheresa, ו-Farfetch, ג׳ינסים ואקססוריז ב-shopbop ואוהבת גם בייסיקים פשוטים בזארה.

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

ישנה לכם את החיים – אם יש פריט שאתם מתלבטים ולא יודעים איך ישב על הגוף, חפשו תמונות של בנות שלבשו ותייגו את המותג בתמונות המתוייגות באינסטוש. תמיד עוזר לי להחליט אם זה נראה פגז או לא.
הארון של מיה דיאדיוק

ספרי לי על מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

בגלל שאנחנו יצרניות בעצמינו, לא יצא לי לרכוש עדיין מעצבים ישראלים (חוץ מאיתנו). אבל מפרגנת מהלב לכל מי שלוקח חלק בייצור כחול לבן בתעשייה הקשוחה והמטורפת הזאת שלנו.

תיק אדום פראדה

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

חד משמעית בלייזר. או בצבע מיוחד/פרינט או לבן. קלאסי ומשדרג אפילו את הארון הכי צנוע שיש. סניקרס לבנות טובות. יפות. איכותיות. מעבירות יוקרה גם בלוקים קזואל. ג׳ינס MOM. הגזרה הכי נכונה וטובה שהמציאו אי פעם. איך חייתי לפני זה?

בלייזר פודרה

מיה דיאדיוק, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

לאחרונה אני מאוד מתחברת לנרסיסו רודריגו, לכל הבשמים שלהם. הם כל כך יוקרתיים, כל כך מיוחדים, דומיננטים אבל לא יותר מדי. בדיוק השובל של קסם שהייתי רוצה להשאיר מאחוריי כשאני יוצאת מהחדר.

בושם נרסיסו רודריגז

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

אני כל הזמן ממליצה על השמן לפנים של Biossance. מעניק לעור מלא לחות, ברק וזוהר מטורף ואין שגרת טיפוח בלעדיו. לא מעוניינת אפילו לנסות אחד אחר. לרכישת השמן לחצו כאן.

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

אחד המוצרים הטובים שקניתי איי פעם זה המייק-אפ לומינוס סילק של ארמני. פשוט מוצר מעולה. לא חושבת שיש מייק-אפ בעולם שאני אוהבת יותר מזה. ארמני קניתם אותי ברמות. לרכישת המייק-אפ לחצו כאן.

לומינוס סילק

רוצות עוד ממיה דיאדיוק? מוזמנות לעקוב אחריה כאן, לצפות בה כאן ולבקר באתר האופנה שלה כאן.

מיה דיאדיוק

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: