fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של ריי שגב

בואו נדבר רגע על ריי שגב. אני לא חושבת שיש פה מישהו שלא מכיר את השם, וההיכרות שלי עם ריי הולכת שנים אחורה. היא תמיד הייתה עבורי קצת כמו אחות גדולה, אנחנו מכירות מאז שאני ילדה כשריי היתה תלמידה של אבא שלי בתיכון, ותמיד אהבתי אותה. ריי היא לגמרי אשה מעוררת השראה, מחלוצות הדרך של דוגמנות הפלאס סייז בישראל ובעלת סוכנות הדוגמניות ‘ג’וסי’, שמכניסה לתודעה של תעשיית האופנה (ושל כולנו) נשים ג’וסיות, יפהפיות, מעניינות ומוכשרות. ריי היא חברה טובה עם סטייל משגע, ואני שמחה לארח אותה במדור השבוע ולהציץ לארון הצבעוני שלה.

ריי בקימונו

מי את ריי שגב?

 אני ריי, בת 36, מנהלת את סוכנות הדוגמניות ג’וסי.

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

לא יודעת אם אפשר להגיד את הסטייל שלי באופן חד משמעי, אני אוהבת לנסות דברים חדשים כל הזמן. לפצח שילובים לא קונבנציונלים זה ה-סיפוק הכי גדול שלי. אוהבת מראה רך, נשי, צבעוני ונוח. שואבת השראה מבלוגריות שאני אוהבת באינסטוש, דוגמניות פלאס סייז בעולם, מגזינים וכו׳.

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

אני לא איזה מומחית בסידור ארון והארון שלי לא גדול כך שאני צריכה לדאוג שלא להעמיס עליו ולכן כל הזמן מוציאה ממנו ומחלקת למשפחה וחברות את הבגדים שאני לא משתמשת, פשוט משתדלת לא לאגור סתם. אני אוהבת שהוא מסודר לפי צבעים כך יותר קל למצוא את מה שמחפשים. רוב הנעליים ארוזות בתוך קופסאות.

בארון של ריי

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

נעליים ברור! נעל יכולה לשדרג או להרוס לוק ועם הנעליים הנכונות הכל פתאום מסתדר מעצמו. כל כך אוהבת כשזה קורה.

ריי שגב

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

אני אוהבת את כל הבגדים שלי וכולם מעוררים בי שמחה, אבל אולי קימונו ורוד ומקורי שרכשתי בשוק פשפשים בברלין (מתמונת הכותרת) הכי מעורר בי רגש, כי הוא מקפל בתוכו סיפור אהבה ישן והרבה זכרונות מתוקים. אני תמיד מצטערת שלא קניתי ממנו בעוד שלושה צבעים מרהיבים.

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

יש לי ג׳קט דנים בצבע בז׳ שלבשתי כל החורף וכל לוק איתו היה נראה הכי קול שיש, מאד התאים לי לתקופה. לעומת זאת יש ג׳קטים שפחות מתחשק לי ללבוש כמו טרנץ׳ מהמם שיש לי אותו כבר 6 שנים בערך, אני כבר בקושי לובשת אותו אבל הוא קלאסי וגם מזכיר לי את התקופה שרכשתי אותו בניו יורק, אז מתקשה לשחרר אותו עדיין.

ריי שגב

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אני לא רוכשת הרבה אונליין, רוב הבגדים שלי הם של מעצבים ישראליים. אבל כנראה שבעקבות המצב לא תהיה ברירה.

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

הטיפ שלי לרכישה אונליין, זה לנסות ללכת על בטוח ולבחור גזרות שאנחנו מכירות ויודעות שיחמיאו לנו. צריך לקחת בחשבון שלא תמיד זה עובד וחלק מהעניין זה שיש החזרות. אז מראש צריך להתייחס לזה בקלילות יחסית.

תיק פורלה

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

וואו יש המון! אני קשורה באופן אישי להמון מעצבים כמו למשל אלמביקה, שבחרה בי לקמפיין הראשון שלי עוד ב2011! הראשונה שנתנה לי הזדמנות. יש לי בגדים שלה בארון מלפני 10 שנים והם עדיין רלוונטיים.

יש את רתמה שהיא אחת החברות הטובות שלי, מהפכנית, ביזנס וומן של העולמות שאני מסתכלת על העבודה שלה בהערצה, היא ממש בנתה קהילה של נשים סביבה והפכה את החיים של כולן לנעימים יותר בזכות הבגדים שמחמיאים לנשים עד מידה 56 ויחד עם זה הגישה הלא מתנצלת שהיא מעבירה הלאה. כשאני לובשת רתמה אני מרגישה שאני חלק ממובמנט.

מהמותג קום איל פו (שהצטלמתי לקולקצייה האחרונה שלהם) יש לי פריטים קלאסיים איכותיים שהם ממש לכל החיים, אני רוצה להאמין שגם בגיל 60 אני אתלבש ככה.

יוצא לי לעבוד, ללבוש וללהק דוגמניות מהסוכנות שלי למיטב המעצבים הישראליים, אני עובדת עם נורת׳רן סטאר, רונן חן, מעין פז, הרואיק, מריה ברמן, קש לימיטד, מותג הנעליים Noon, דניאלה להבי, סיסטרז, בלילבלונד, אתא, זוהרה ועוד. כולם כבר ממש חברים ברמה האישית. אנשים שאני מאד מאד אוהבת ומקווה שלא שכחתי אף אחד.

ריי שגב, אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

מכנסיים מחוייטים, טרנץ׳ וחולצה גברית אוברסייז.

מעיל טרנץ

ריי שגב, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

ג׳ו מלון, הריחות הכי מיוחדים – אם אתן לא מכירות את המותג הוא ממש בגדר חובה.

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

אני מאוד נהנית מהמוצרים של לבידו ויובנה, שקיבלתי לאחרונה. שתי החברות שונות לגמרי אבל לשתיהן יש מוצרים מעולים שהעור שלי אוהב.

מוצרי טיפוח לבידו

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

אין לי כאלה, אני יכולה להשתמש במילוקה, קיקו, קליניק, ארמני ביוטי, מבחינתי זה לא משנה אם זה זול או יקר, אבל זה חייב להיות נעים על העור. זה נורא תלוי בעונות השנה, לאן אני הולכת באותו יום או מה בא לי.

רוצות עוד מריי שגב? מוזמנות לעקוב אחריה כאן, ולעקוב אחרי העמוד של ג’וסי כאן.

ריי שגב

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: