fbpx

החתונה שלנו • 29.9.15

מי שעוקבת אחרי באינסטגרם, או בעמוד הבלוג בפייסבוק, וודאי יודעת שהתחתנתי בספטמבר. התחתנו ב-29.9.15, חול המועד סוכות, בחתונה קטנה ואינטימית שכללה 130 אורחים. לפורט 15 הגענו במקרה, תוך כדי סיבוב מקומות ביפו. קבלת הפנים הנפלאה של הצוות פחות או יותר סגרה את העניין, כמו גם המחירים שהיו שפויים ביחס לשוק והגמישות בכל הנוגע לקונספט שרצינו – חתונת קוקטייל קלילה, אוכל צמחוני ודגים שמוגש כולו על טהרת ה’צלחת מזלג’ (אוכל קטן שלא מצריך התעסקות), כסאות בר גבוהים ואווירה משוחררת ורגועה. שאפנו לייצר ערב מהנה לקהל המעורב שלנו והגג שצופה על יפו התאים בדיוק לדרישות שלנו. התחלנו מוקדם (18:30) וסיימנו בחצות, בידיעה מראש שאנחנו מוותרים על רחבת ריקודים ‘סטנדרטית’ ורועשת (אחרי 23:00 הווליום של המוסיקה חייב לרדת). לכל אורך הדרך שמרנו על הרגליים על הקרקע, ואני שמחה שלא נגרננו להוצאות מיותרות וטרנדים חולפים. בסופו של דבר זה ערב אישי ומיוחד ומה שהחברים והמשפחה זוכרים זה את האהבה העצומה באוויר והאושר האינסופי.

התארגנו במלון מרגוזה ביפו, שם גם צילמתי את הפקת הבישום וההלבשה התחתונה לראש השנה. המלון חדש ויפהפה, ממוקם קרוב מאוד לפורט מה שאפשר לנו להתארגן בנחת וגם להינות מלילה מפנק לאחר החתונה. הסוויטה (403) מרווחת ומתאימה מאוד להתארגנות וללילה בערב החתונה. המחיר, ביחס למלונות אחרים, גם הוא בסדר. ממליצה בחום. את השמלות שלי עצב רוברט זלוטניק. רובי הוא קודם כל חבר ומעצב מוכשר כמו שד. הסגנון העיצובי שלו הוא מאוד הוא, והגזרות והבדים תמיד זורמים ורכים. הוא לא מעצב שמלות כלה ‘פרופר’, אבל גם אני לא רציתי שמלת כלה ‘כלתית’. לא יכולתי לסבול את המחשבה על מחוכים, תחרות ושובלים. רציתי משהו מאוד פשוט ונקי שיתאים לאופי שלי. השמלה הראשונה היא דגם קיים שלו שהוא הכין לי במיוחד בצבע קרם, והשמלה השנייה היא בעצם חצאית וחולצה שיצרנו יחד. היה ממש כיף להחליף למשהו קליל ושונה אחרי החופה והשמלות קיבלו אינספור מחמאות.
על האיפור אחראית תומה גילון, אשה אהובה ונפלאה קודם כל ואחרי כן מאפרת מדהימה. זו לא פעם ראשונה שהיא אפרה אותי והיא תמיד מצליחה להוציא ממני את הכי טוב שלי, מבלי לגרום לי להרגיש מחופשת. הרגשתי הכי יפה בעולם והאיפור שרד גם את הדמעות של החופה וההתרגשות הגדולה שמסביב. את השיער עשתה דנה, שמוכרת כדנה צמות. אל דנה הגעתי במקרה דרך הפייסבוק, והחיבור עמה היה מיידי. יש לה אישיות מטריפה שכיף להיות אתה וסבלנות ורוגע שאי אפשר להתעלם מהם. ידעתי בדיוק מה אני רוצה והיא הצליחה להגשים את הוויז’ן שלי בדיוק מושלם.
את ההזמנות עצבה סלבי חברה שלי בתהליך משותף. את העיצוב של המקום אני וחברה שלי הרדוף עשינו. במקור הריהוט על הגג הוא לבן ומאסיבי וזה לא התאים לקונספט שרצינו. שינינו את כל העיצוב של הגג, שכרנו סטולים פשוטים שפוזרו מסביב לשולחנות בר גבוהים והשתמשנו בבקבוקי זכוכית עם פרחי שדה לעיצוב מינימליסטי ועדין על השולחנות. את הטקס הנחה אורן יהי שלום אליו הגענו דרך אתר טקסים. מההתחלה היה ברור לנו שאנחנו לא רוצים את מוסד הרבנות מעורב בחתונה שלנו. עברנו איתו תהליך לימודי של מספר מפגשים מעשירים ובנינו איתו טקס אישי ומרגש שכלל את כל הסממנים היהודיים שהיו חשובים לנו. למדנו המון על יהדות כתרבות, על חתונות באופן כללי וגם על עצמנו. אורן איש כריזמטי ומעניין ותהליך הלמידה עמו היה מפרה ומיוחד.
על המוסיקה ניצח צח בר. הוא אחד הדיג’יים האהובים עליי והסגנון והטעם המוסיקליים שלו מעולים. הוא מנגן מתקליטים ואוסף המוסיקה שלו מטורף. רצינו אווירה שמחה, הרבה מוסיקה יוונית, טורקית ומוסיקת עולם, כזו שמאפשרת לזוז בכיף בלי להרגיש צורך ממש להתפרע וצח קלע לטעמנו באופן מדויק. מי שתעדה את הערב המיוחד שלנו – הצלמת לידור ברלינסקי. אנחנו שנינו מכירים את לידור מהעבר, ובבלוג גם הופיע בעבר אחד הפוסטים האהובים עליי שהיא צלמה. בתחום בו יש כל כך הרבה מבחר רצינו מישהו שמכיר אותנו. לידור היא חברה, היא אישיות מקסימה והיא הצליחה לתפוס את הרגעים היפים שלנו בצורה הכי טבעית שיש.
האוכל והבר היו שניהם מאוד חשובים לנו, כי החברים שלנו רובם ככולם קשורים בדרך זו או אחרת לחיי הלילה ולמסעדנות. הקייטרינג שהפורט עובדים איתו נקרא יבולי הארץ, ועברנו אתם תהליך של בניית תפריט מ-0. לא רק שרצינו תפריט צמחוני ודגים, אלא גם שכל כולו כולל העיקריות מוגש בצלחות קטנות. אורן שעומד בראש הקייטרינג גרם לנו להרגיש מאוד רגועים, גם כשהתעוררו שאלות בדרך. בסופו של דבר הגענו לאירוע שלמים ונינוחים כשכל בקשה שלנו נענתה ולא הפסיקו להחמיא לנו על האוכל. גם בגזרת הבר היה מצוין. רובי ומיקי שעומדים בראש ‘קברט’ הם אנשים אדירים שהבינו את הראש שלנו מהר וידעו לשים את הדגש על הדברים החשובים לנו. מעבר לבר המפנק הם מציעים מגוון שדרוגים כולל בר קוקטיילים מגניב שיתאים בעיני במיוחד לאירוע צהריים. אורן, רובי ומיקי בניצוחו של פיני מנהל האירוע מטעם המקום, היו הכי מקצועיים והכי מדויקים שיש והורגש שהלב שלהם באירוע שלנו, שזה משהו שלי באופן אישי מאוד חשוב. פיני ליווה אותנו הרבה לפני הערב עצמו, ואפשר לנו להיות שקטים ורגועים במהלך האירוע.
היה ערב מרגש ואישי. אני לא זוכרת אושר כזה וקשה להסביר אותו במילים. ההזדמנות לחלוק את מה שאנחנו מרגישים אחד לשני עם המשפחה והחברים הקרובים שלנו היא זכות מיוחדת במינה. אני ממליצה לזוגות שחושבים על חתונה לשמור על האמת הפנימית שלהם, לא להתפזר עם הוצאות גבוהות מדי או לחצים מיותרים ולהתרכז בדבר האמיתי – האהבה אחד לשני.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

7 תגובות

  1. נראה שהיה ארוע מהנה במיוחד. את כל כך יפה ומיוחדת, אוהבת את הפשטות שבך ועם זאת יש בך לא מעט תחכום, מקסימה אמיתית. מאחלת לכם אושר וחיים טובים ♥

  2. נראה שהיה ארוע מהנה במיוחד. את כל כך יפה ומיוחדת, אוהבת את הפשטות שבך ועם זאת יש בך לא מעט תחכום, מקסימה אמיתית. מאחלת לכם אושר וחיים טובים ♥

  3. איזה יופי של פוסט. נראה שהיה אירוע מיוחד ויוצא דופן, כמו שהבלוג שלך (ואני מניחה שגם את 🙂 ) מיוחד ויוצא דופן.

  4. קצת באיחור, אבל בכל זאת… המון המון מזל טוב 🙂
    הכל נראה מקסים, וכ"כ התחברתי להרבה מהבחירות שעשיתם. גם בעיניי חתונה זה קודם כל לחגוג את האהבה והזוגיות, אח"כ כל הדברים שמסביב…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: