fbpx

המוצרים המומלצים של המאפרים המובילים

על פרויקט המוצרים המומלצים של המאפרים המובילים אני חולמת כבר שנתיים (!) ועכשיו הוא סוף סוף הופך למציאות. על סטים של צילומים, אני תמיד אוהבת לברר מה הם המוצרים האהובים ביותר של מאפרים מובילים בתעשייה. לכבוד הפרויקט בחרתי עשרה מאפרים מובילים בארץ, כאלה שהכי הייתי רוצה להציץ להם לתיק האיפור, וביקשתי מהם לשתף אותי במוצרים שהפכו את 2020 לקצת יותר נוצצת עבורם. כי איך שלא נסתכל על זה – 2020 היתה משונה, מורכבת ולרוב – לא ממש זוהרת. אבל בעזרת לא מעט אופטימיות ואוסף מוצרים מדויקים – גם אותה אפשר לסכם עם חיוך. פרויקט המוצרים המומלצים של המאפרים המובילים, מתחילים!

המוצרים המומלצים של המאפרים המובילים

גילי אלגבי

לגילי אלגבי שנים של נסיון בתחום. בין לקוחותיו המפורסמות תוכלו למצוא שמות כמו נטלי דדון, אופירה אסייג, שגית רביבו, לינור אברג׳יל ונועה קירל ורזומה שכולל גם את אירוויזיון 2019, שבו שימש מאפר ראשי. לאחרונה ראיתם אותו על המסך בתכנית ‘המרוץ למליון’, וכיום הוא מנהל את הסטודיו שלו ומעביר כיתות אומן.

גילי אלגבי

Pixi Glow Tonic

המוצר האהוב עלי ביותר בשנה האחרונה, הוא שינה את האיפורים שלי מקצה לקצה. אני מרגיש שברגע שאני מנקה איתו את הפנים לפני האיפור, הכל נספג יותר טוב והאיפור נראה הרבה יותר מדויק וזוהר. לרכישה לחצו כאן.


Embryolisse Lait creme concentre

קרם הלחות האייקוני, שהגיע לארץ אחרי המון שנים שחיכיתי לו. אני מכור אליו בגלל יעל גולדמן שהכירה לי אותו באחד החורפים כשעבדנו יחד, מאז עד שהוא הגיע לארץ כל הזמן הייתי רוכש בחו”ל ומבקש מכולם להביא לי אותו. הוא מבחינתי לחות, מסכת לחות, קרם נגד כוויות וקרם מעולה ליובש בגוף, אני בכלל אוהב מוצרים שמתאימים להכל ולכולם ובמחיר סופר נגיש. לרכישה לחצו כאן.

Dior Backstage Airflash

מייקאפ אייקוני ברמות. אני מכיר ועובד איתו שנים אבל רק לאחרונה הוא נכנס לארץ. מוצר מהמם שיש לו פיניש כמו של פורצלן. הוא סופר פראשי ודק, יוצר כיסוי קליל אך עדין מכסה בצורה מושלמת.אני אוהב לרסס אותו על פלטה ואז להספיג עם ביוטי בלנדר בצורה מושלמת על הסקין. במהלך היום במידה וצריך, אפשר להוציא ולרסס איפה שטיפה זז – ממש כמו טאץ’ אפ. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד המקצועי של גילי

לעמוד האישי של גילי

חן אלקבץ

חן אלקבץ היא מאפרת אופנה ויופי בארץ ובחו”ל מזה כ-17 שנה. היא מייסדת, מפתחת ובעלת מותג איפור הנושא את שמה, כשהדגש במוצרים הוא על יוקרה, אלגנטיות ואיכות גבוהה. לצד הקמת המותג הפרטי שלה ואתר האינטרנט המצליח, חן הגשימה חלום והקימה בוטיק איפור יוקרתי בניחוח אירופאי, המאגד בתוכו את כל המוצרים האהובים עליה.

Chen Elkabetz Lipsticks

המוצר הראשון שאני רוצה להתייחס אליו אלה האודמים שלי, שאני לא יכולה לאפר בלעדיהם! פיתחתי בעצמי אודמים שתמיד חיפשתי בעולם האיפור, שמבוססים על טקסטורה וגוונים מדויקים שניתנים לערבוב. Scarlet flame – האדום הלוהט על שם פרח פראי אדום וגם בהשראת סקרלט ג’והנסון שתמיד בגווני אדום לוהטים. Sofia’s coral – בהשראת סופיה לורן שנהגה להתאפר בעיניים מעושנות חזקות ושפתיים בגווני ניוד-קורל-אפרסקי עם תוחם חזק. Mila Rose – ורוד ללא תת גוון סגול – מעניק מראה ילדותי וחי לפנים במשיחה אחת. קראתי לו על שם הבת שלי מילה בת החמש, בשילוב ורד ורוד רומנטי. Chen’s honey – האודם שנקרא על שמי, הניוד האולטימטיבי שפשוט מתאים לכולן! הפייבוריט שלי ובייסיק שאני מערבבת מעליו את כל שאר האודמים. Nude obsession – גוון ניוד חיוור יחסית לשאר, מתאים מאוד לנשים שרוצות ניוד בהיר.  לרכישה לחצו כאן.

Dior Backstage Airflash

מייקאפ חדשני מבית דיור ששינה לי את התפיסה על שימוש במייקאפ בתרסיס. זה חלום בבקבוק, לא פחות. מייקאפ זוהר, דק אך מכסה בהדרגתיות לפי הכמות שתשתמשו בה. טקסטורה חלומית הופכת את העור למרוטש! התאהבתי בהחלט וזנחתי את שאר המייקאפים כרגע למענו. לתחושתי מומלץ לשלב אותו עם הפריימר מסדרת ה-Airflash, ואני אוהבת להשתמשת במברשת Blush & Contour שפיתחתי למריחה שלו. לרכישה לחצו כאן.

YSL Shimmer stick

שימר יפהפה שמגיע בסטיק. אני מכורה לברק עדין על עצם הלחי ומרגישה שהוא מוסיף המון חיות למראה. זה מבחינתי פיניש קטנטן בסוף האיפור שמשנה את הכל. אני משתמשת בגוון 3 או 4 מהסדרה וזה משדרג לי כל איפור ברגע. מומלץ להניח מעט על גשר האף ולטשטש היטב וכמובן גם על עצם הלחי. לרכישה לחצו כאן.

לאתר של חן אלקבץ

לעמוד של חן אלקבץ

אסף באבו

אסף באבו מאפר מאז שהוא זוכר את עצמו. הוא עובד בתחום האופנה, הטלוויזיה והכלות והוא המאפר האישי של שמות מוכרים בתעשייה כמו רותם סלע, אסתי גינסבורג, לירון ווייצמן, אגם רודברג, גלית גוטמן וקורל סימנוביץ.

אסף באבו

Natasha Denona Glam palette

פלטת הצלליות החדשה של נטשה דנונה נותנת מעלה שלם למראה הגלאם. הצלליות עשירות בפיגמנט והצבעים קרירים ומסודרים בשיטה ברורה, בה כל צללית מיועדת לאזור אחר בעין וכך בעצם ‘בונים’ את מראה האיפור. הפלטה מאוד שימושית ו-ורסטילית והגוונים והפיגמנט בה מרשימים. לרכישה לחצו כאן.

Dior Backstage highlighting palette

פלטת שימרים וסמקים מקסימה בטקסטורה מבריקה, שיוצרת מראה מבריק ומושלם על העור, כזה שאינו נראה עשוי מדי אך עדיין נוכח, מבלי להיראות אבקתי או עבר. ההברקה מדמה הברקה רטובה, ומדובר מבחינתי בזוהר אולטימטיבי במרקם פודרה, ללא תחושה או מראה פודרה. לרכישה לחצו כאן.

Chanel Les beiges water fresh tint

המייקאפ של שאנל משלב בתוכו שמנים ולחות מיימית בצורת קפסולות, פשוט מרגיש ללא מייקאפ ונראה ללא מייקאפ אבל מייפה את העור וכמו עושה קסמים לעור הפנים. בזמן המריחה העור הופך ליפה הרבה יותר, בלי התחושה והמראה של מייקאפ על העור. להיות עם, להרגיש בלי ולהראות בלי. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של אסף באבו

תהילה גוטליב

תהילה גוטליב היא מאפרת מזה 19 שנה ובעלת ליין לריסים מלאכותיים (tehillashes). צמודה בעיקר לטאלנטים, שחקניות וזמרות כמו נעה קירל, שירי מימון ומגי אזרזר. מתעסקת בעיקר באיפור אופנה וכלות, ואוהבת במיוחד את החיפוש וההתאמה של האיפור לכל אחת. רואה באיפור כאומנות, ואוהבת לחקור ולשחק עם עולם הצבעים והמרקמים.

תהילה גוטליב

ריסים מלאכותיים Tehillashes

לאחר מחקר נושא הריסים המלאכותיים לעומק, ונסיון לאורך שנים, הבנתי את הצורך והשפעת הריסים על האיפור וכמה הם משמעותיים. למי שאינה מורגלת בהתעסקות עם ריסים בודדים יהיה קל יותר להשתמש בשורת ריסים מלאה, וכל אחת יכולה לגזור את הריסים בהתאם לגודל העין וסגנון המראה שתבחר. לכלות שלי שלא אוהבות איפור, אני ממליצה לשדרג את המראה עם ריסים עדינים בלבד שמעניקים מראה זוהר, נקי ועדין. לרכישה לחצו כאן.

Guerlain Terracotta skin highlighting stick

היילייטר סטיק של גרלן בעל טקסטורה מדוייקת שנמרחת בקלות מעל כל מייקאפ, בלי לעשות בו חורים או מריחות גוון. מצטלם מדהים גם לטלוויזיה גם לסטילס, נראה טוב גם במציאות לכלות ואיפור ערב. ניתן למרוח אותו ישירות על הסקין או מעל מייקאפ. מכל הטקסטורות שניסיתי עד כה יש לו התכונות הכי טובות שפגשתי. באופן אישי אני אוהבת למרוח אותו עם האצבעות, אך ניתן להשתמש גם בספוגית או מברשת. לרכישה לחצו כאן.

Chanel Les beiges water fresh tint

המייק אפ של שאנל ייחודי ובעל תכונות מאוד שונות ממייקאפים רגילים. ראשית הוא עשוי מ-70% מים ומגיע עם מברשת שמותאמת למריחה. הוא נפתח תוך כדי המריחה, הכדוריות שבו נמסות ואז מתגלה צבעו האמיתי. יש לו כמה שימושים: כשעובדים עם שכבה דקה הוא יוצר מראה פוטושופ לחותי, ומתאים לעור יבש, למבוגרות ולמי שלא אוהבת מראה של מייקאפ ורוצה להחיות את עור הפנים. ניתן גם להשתמש בו כבסיס לאיפור, והוא גם מאחד גוונים של שיזוף, כשיש פערים בין הפנים לגוף. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של תהילה גוטליב

לעמוד של Tehillashes

שלי גפני

שלי גפני היא אחת המאפרות הוותיקות והמוכרות בארץ. היא התחילה לאפר לפני כ-25 שנה בניו יורק, וכיום מאפרת כלות, אירועים והפקות אופנה. היא מובילת דעת קהל בתחום הביוטי והלייפסטייל ומגישת תכנית טלוויזיה בערוץ 13.

שלי גפני

Lancome Teint idole ultra wear

זה מבחינתי המייקאפ המושלם לכל מי שאוהבת כיסוי מלא, אבל לא אוהבת להרגיש מאופרת. הוא קל יחסית, מתאים לכל סוגי העור וגם לעור בוגר. הוא עמיד מאוד ונראה נפלא, ובאופן אישי אני אוהבת להשתמש בו על הכלות שלי וגם על עצמי. לרכישה באתר טרמינל איקס.

Dior Backstage eyeshadow palette

לפלטות הצלליות של דיור שילוב מושלם של מרקם וצבעוניות, ומגוון הצבעים מאפשר התאמה מדויקת למגוון גווני עור והעדפה אישית. אני אוהבת במיוחד את הצלליות בגווני האדמה החמים שמעניקות לעיניים מראה חושני, ומגוון הצבעים מאפשר יצירת מראה עיניים שלם מפלטה אחת קטנה שנכנסת לכל תיק. לרכישה לחצו כאן.

Pola Facial soap

ניקוי יסודי ויעיל של הפנים זה אחד השלבים הכי חשובים בטיפוח הפנים. הסבון של פולה הוא אחד הטובים שניסיתי. יש לי ריח טבעי של נקיון והוא משאיר את העור נקי ורענן, כשהתחושה לאחר השטיפה פשוט מדהימה. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של שלי גפני

מורן (מילקי) סטוויצקי

מורן סטוויצקי המוכרת כמורן מילקי, נמצאת בתעשייה כ-25 שנה. היא התחילה כדוגמנית ושחקנית ואז החלה לעבוד כמאפרת, תחום שהיא עוסקת בו כבר מעל 15 שנה. היא מאפרת אופנה וכלות, עובדת באופן קבוע עם בר רפאלי, ניבר מדר, נטע גרטי ומיכל אנסקי ומעבירה סדנאות ביוטי והעצמה נשית.

מורן מילקי סטוויצקי

Secret Mascara

זו מסקרה מצוינת שמפרידה, מעבה, מאריכה ומעגלת את הריסים. נוסף לכל אלה היא נשטפת לחלוטין במים חמימים, כך שלא צריך מסיר איפור. מסקרה מצוינת שלא מתפשרת על האיכות, ומעולה לאמהות ממהרות או לעצלניות שנוטות לדלג על שלב הסרת האיפור. לרכישה לחצו כאן.

Iconic London Sheer Blush

סמקי קרם מדהימים שמגיעים בטיובה, אפשר לעבוד אתם גם עם ספוגית וגם עם מברשת. הם מאוד קלים להנחה ועבודה, לא כתמיים ונראים מצוין על העור. אני אוהבת את כל הגוונים ומוצאת אותם נוחים לשימוש, גם למי שאינה מקצועית. לרכישה לחצו כאן.

Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter

שימר-קרם-מייקאפ מושלם. נותן גלואו לעור שאני רוצה לגור בתוכו. גלואו שנראה עדין וטבעי ולא נראה פייק או עשוי. עובד מתחת לבסיס או מעל לבסיס ולגמרי מוצר חובה בתיק האיפור. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של מורן מילקי

ורד ספיבק

ורד ספיבק היא מאפרת כבר 28 שנה. היא מאמינה שליופי אין גיל או משקל, ושהיא הספיקה לראות, לחוות ולנסות מגוון עצום של מוצרים, כך שלא קל לרגש אותה. בשנים האחרונות טיפוח העור חשוב לה מאוד, והיא שמה המון דגש על הנושא. איפור נראה אחרת לגמרי על עור מאוזן, בריא ומלא וחיוני. לדבריה, אשה נראית במיטבה כשרואים אותה ואת הברק בעיניה ולא רק שכבות של איפור.

ורד ספיבק

Clarins Skin Illusion Natural Hydrating Foundation

מייקאפ קליל עם כיסוי קל עד בינוני. מאוד נעים על העור ומחזיק יפה, למרות שלא נחשב למייקאפ עבה. אפשר להגיע איתו לכיסוי יפה ומחמיא שנראה עדין ומתמזג בהרמוניה עם העור. לרכישה לחצו כאן.

Nuxe Huile Prodigieuse

נוקס היא חברה צרפתית שכל המוצרים שלה מבוססים על צמחים. שמן הגוף הוא מוצר הדגל של החברה, נמכר מאוד ומוכר מאוד. הוא נעים על העור, מעניק לחות וברק חיוני והריח שלו משכר וממכר. לרכישה לחצו כאן.

Keren Bartov Bio White Peeling Pads

רפידות לפנים של קרן ברטוב שמכילות 3 חומצות – לקטית, סליצילית ומנדלית שעובדות יחד להבהרה וחידוש העור, צמצום קמטים וזוהר. אני משתמשת ברפידות כבר שנה בכל בוקר והעור לי מעולם לא היה זוהר כל כך. מוצר מומלץ ואהוב ששדרג את שגרת הטיפוח שלי. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של ורד ספיבק

נטע סקלי

נטע סקלי עובדת במאק כבר 17 שנים וכיום אוחזת במשרה הנחשקת ׳גלובל סיניור ארטיסט׳, והיא בעצם אחראית על הניהול האומנותי של המותג בארץ. מאפרת בבאופן קבוע בתצוגות אופנה בשבועות האופנה בחול (כבר 15 שנה), וזה אומר מוסקינו, גאמביסטה ואלי, אלי סאב, מייקל קורס ועוד שמות של בתי אופנה מוכרים. שימשה כמאפרת ראשית בשבוע האופנה של פראג במשך 5 עונות. עובדת בעיקר באופנה, ביוטי ואדיטוריאל וידועה באהבה לצבעים ואסטטיקה מודרנית ולא תמיד סטנדרטית.

נטע סקאלי

MAC Fix+ magic radiance

לא בכל יום עושה מוצר שעירבבת בעצמך בחדר השינה שלך את דרכו לקו היצור הבינלאומי של מאק!לפני 5 שנים התחלתי לערבב שלושה מוצרים מוכרים ואהובים של מאק לבקבוק אחד: פיקס פלוסלייטפול  סופטנינג לושן ופרפ אנד פריים אסנשיאל אויילס. רציתי לשלב יחד את היתרונות של כל המוצרים לבקבוק אחד ולייעל את הכנת העור לאיפור. התחלתי להשתמש בו על עצמי, בימי צילום ובשבועות אופנה מסביב לעולם. המיקס צבר אהדה במדיה החברתית ובקרב צוותי איפור, עד שהחלטתי להציג אותו בפני מחלקת פיתוח המוצרים של מאק והשאר – היסטוריה! אני מתייחסת אליו כמוצר טיפוח לכל דבר, והוא מבחינתי השלב הראשון ולעתים היחידי בהכנת העור לאיפור. לרכישה לחצו כאן.

Mac Glow Play Blush

הסמקים האלו הושקו בתוך הסגר הראשון והיו קרן אור משמחת. מדובר במוצר שעושה אושר בלב. הגוונים יפהפיים והפורמולה ייחודית אין דומה לה. בפורמולה רכה וקפיצית למגע, המכתימה את הלחיים בצבע בעל שקיפות עד כיסוי בינוני שנראה חלק בלתי נפרד מן העור. הנגיעה בו מזכירה מגע בפלסטלינה ואפשר להשתמש בו בעזרת האצבעות, מברשת או ספוגית. קסם של דבר שחייבים לנסות! לרכישה לחצו כאן.

Mac Shape and Shade brow tint

המוצר שעשה לי השנה מהפך באיפור הגבות. מי ידע שאיפור הגבות יהפוך לטרנד המוביל, שלא לומר אובססיה בתקופה הנוכחית, בה מראה העיניים אומר הכל. הטוש הזה פרץ לחיי בדיוק בתקופה בה ניסיתי להקליל את איפור הגבות הלא ממש קיימות שלי. צד אחד טוש דקיק וחצי שקוף המאפשר להוסיף לגבה שיערות בודדות באופן היוצר הכתמה עמידה, ובצד שני אבקה למילוי. לאחר אימון קל והבנת הטכניקה והלחץ הרצוי להפעיל על צד הטוש, נפתחות אופציות חדשות לאיפור הגבה והמצאתה מחדש האופן טבעי יותר, קל יותר ועמיד יותר. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של נטע סקאלי

טלי פאוור

טלי פאוור מחוברת לאיפור מאז שהיא זוכרת את עצמה. את דרכה המקצועית החלה לפני כ-20 שנה מיד עם סיום השירות הצבאי. ב-2003 נכנסה לעבוד כעוזרת מאפרת בתכנית ‘כוכב נולד’, שם הכירה את שירי מימון ונינט טייב. היא המאפרת הצמוד של שירי מימון, נסעה עמה לארוויזיון. הקשר עם שירי סימל את הפריצה הגדולה שלה. מאז טלי שמה דגש על עבודה ואמהות משולבת ומאמינה שאפשר להנות מכל העולמות.

טלי פאוור

L’oreal Les Macarons

סדרת האודמים העמידים של לוריאל מגיעה במגוון צבעים יפה שיתאים להרבה גווני עור. המחיר נגיש ושווה לכל כיס והעמידות מטורפת – השפתון העמיד ביותר שנתקלתי בו עד כה. אחד הגוונים האהובים עלי הוא גוון 822 – טבעי, מחמיא והולך עם הכל. לרכישה לחצו כאן.

Chanel Les Beiges Blush

סומק קרם מחמיא מאוד של שאנל, בטקסטורה נוחה לעבודה שמתמזגת עם העור בצורה נעימה. הגוון שאני אוהבת הוא 25, מכניס הרבה חיות וחיוניות ללחיים, לא מכתים כמו טינט אבל מזכיר את האפקט. קל לנשיאה בתיק, טשטוש וחידוש. לרכישה לחצו כאן.

Shiseido Vital Perfection Uplifting and Firming Day Cream

קרם היום של שיסיידו הוא אחד האהובים עלי השנה. הוא נעים בטירוף על העור, יש לי ריח משגע ונעים ובאמת מרגישים אפקט מיצוק והבהרה בשימוש לאורך זמן. קרם מצויין למי שמחפשת מוצר יעיל ואיכותי. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של טלי פאוור

טלי פרץ

טלי פרץ היא מאפרת מעל עשור המתמקדת באיפור כלות, הפקות אופנה בארץ ובחו”ל ובעלת סטודיו ללימוד איפור אישי. האיפור שלה מדויק, אלגנטי ועדין, כשגבות טבעיות וסקין משובח בולטים מאוד ומזוהים עמה.

טלי פרץ

Dior Backstage Airflash

המייקאפ האייקוני בגירסה מחודשת מגיע כתרסיס בגימור טבעי וקטיפתי עם עמידות של 12 שעות. השימוש בו סופר קליל, ניתן לרסס על כל הפנים במרחק של 20 ס”מ או לרסס על מברשת. טווח הגוונים רחב ומגיע לכל גווני העור מקרים ועד חמים, והכיסוי מושלם בעל גימור עמיד לאורך זמן שמעניק עור זוהר וקורן. טיפ מקצועי מטלי: לקבלת תוצאה אופטימלית רססו על מברשת הקבוקי מסדרת דיור והתחילו בתנועות טשטוש מעגליות קטנות על הפנים, חיזרו על הפעולה כרצונכם עד שתשיגו את הכיסוי הרצוי. לרכישה לחצו כאן.

Giorgio Armani Neo Nude A-Blush

סומק נוזלי על בסיס מים הנותן מראה בריא וקורן, בפורמולה ייחודית שנטמעת בעור בצורה אחידה ובמרקם קטיפתי. מתמזג במהירות ונותן שטיפת צבע שקפקפה המעניקה לעור מראה טבעי וסמוק. ניתן להניח את המוצר על הלחיים והשפתיים באמצעות האפליקטור המובנה ובעזרת מברשת BLENDER BRUSH של ארמני לחזור על הפעולה עד לבניית הסמקה רצויה. לרכישה לחצו כאן.

YSL Touche Eclat High Cover Radiant Concealer

הטוש אקלה הקלאסי הוא אחד האהובים על מאפרים, וכעת גירסת הטוש החדשה היא בעלת כיסוי גבוה יותר מאשר Touche Éclat המקורי. ניתן לבנות את רמת הכיסוי ככל שיידרש, עובדה שמשדרגת את המוצר ואת חוויית השימוש. מומלץ למרוח ישירות מהטוש על המקומות אותם רוצים לכסות, להמתין כדקה להתייצבות החומר ולטשטש קלות עם מברשת או ספוגית לחה. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד של טלי פרץ

שנטי גדרון

אני מקווה שאהבתם את פרויקט המוצרים המומלצים של המאפרים המובילים, ושהכרתם מוצרים מעניינים להכניס לתיק האיפור. אני מזמינה אתכם לבקר בפוסט מומצלי הטיפוח שלי בלחיצה כאן.

וכמובן, להירשם בחינם לניוזלטר החודשי של הבלוג, שכולל עדכונים על התכנים שעלו באותו החודש, הנחות בלעדיות והפתעות שוות. להרשמה לחצו כאן.

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

  1. Wow
    פשוט מושלם ,כבר רשמתי לעצמי סקרנית לגבי המייקאפ של דיור ,ואת פיקסי המדובר גם חייבת לנסות.
    תודה על סטורי מושלם ומקצועי

    1. איזה כיף לשמוע תודה,
      הדיור לגמרי עניין אותי גם, וגם השאנל! נשמע פשוט מושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: