fbpx

ויטמין סי בטיפוח • סרומים מומלצים

אחד המרכיבים האהובים עלי בטיפוח, וכזה שאני לא מפסיקה לדבר עליו – הוא ויטמין סי. אפשר לגמרי להגדיר אותי כמכורה לרכיב, מבחינתי – תנו לי אותו בכל צורה ובכל מוצר, וכמה שיותר ממנו. אבל מה בעצם הסיפור של ויטמין סי בטיפוח ולמה הוא כל כך יעיל? בואו נכיר אותו ואת יתרונותיו קצת יותר.

נוגד חמצון מהטבע

ויטמין סי הוא נוגד חמצון מהטבע, שמגן על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי הסביבה כמו חשיפה לשמש, זיהום אוויר ועישון. הוא חיוני לייצור קולגן ואלסטין בעור (שמעניקים לעור גמישות וחיוניות) ומגביר את יצירתם בעור צעיר ובוגר, מעדן מראה פגמים בעור ויצירתם הודות לתכונות אנטי-דלקתיות, משפר מראה כתמים ופיגמנטציה בעור ומחזק את אפקט מקדם ההגנה (אבל בשום צורה לא מאפשר לנו לדלג על שלב מריחת מקדם ההגנה!). תוכלו למצוא אותו במספר נגזרות, כשהמוכרת ואחת היעילות ביותר היא חומצה אסקורבית.

מבהיר, מאחד, מאיר – אבל לא מאוד יציב

לתחושתי ומנסיוני, בשימוש בסרום ויטמין סי בצורה עקבית ובריכוז נכון (מעל 10%) – יספק לכן תוצאות כמעט מיידיות. ויטמין סי בטיפוח מבהיר, מאחד ומאיר את העור, יותר מכל מרכיב אחר שהשתמשתי בו עד היום. אז מה הקאץ’? – מוצרים על בסיס ויטמין סי בכלל וחומצה אסקורבית בפרט, הם רגישים ואינם יציבים. זו גם אחת הסיבות שמוצרים אלה לרוב יגיעו באריזה אטומה, ומומלץ לאחסן אותם במקום קריר, מוצל ויבש.

אם החומר שינה את צבעו, מרקמו וריחו – זה הזמן להיפרד, עם כל הצער שבדבר. זה תקף לגבי כל מוצר קוסמטי, ועם מוצרים על בסיס ויטמין סי במיוחד. עניין נוסף הוא שרבים מהמוצרים המכילים חומצה אסקורבית במינון גבוה, נוטים הם דביקים ומעט עבים בתחושה, לכן עד שמוצאים את הסרום הנכון והמדויק לכן – יש קצת משחק של ניסוי וטעייה.

ויטמין סי בטיפוח סרומים מומלצים

ויטמין סי בטיפוח – למי מתאים?

שילוב של מוצר המכיל ויטמין סי בשגרת הטיפוח מתאים מבחינתי לכל אחד שמחפשת לשפר את מרקם ונראות העור, להאיר (ולהעיר!) עור עייף וחסר חיות וכמובן לטפל בכתמים ופגמנטציה. בעלות עור שמן מאוד או שנוטה לאקנה חריפה – כדאי שיתייעצו עם רופא עור, ויבחרו במוצר קליל שלא יכביד על העור.

תוכלו למצוא היום ויטמין סי בטיפוח במגוון מוצרים, כשהבולט בהם הוא הסרום. ישנם מגוון סרומים על בסיס ויטמין סי ונגזרותיו, ובהתאם לריכוז החומר הפעיל ולמרקם נוכל להשתמשת בהם בערב בלבד, או בבוקר ובערב גם יחד. את החודשים האחרונים הקדשתי לסקירה מעמיקה של סרומים על בסיס ויטמין סי, שנתחיל?

AVALON ORGANICS Intense Defense Antioxidant Oil

מדובר באחד הסרומים האהובים עלי בתחום ויטמין הסי בכלל, וב-2020 בפרט. מדובר בסרום-שמן המכיל ויטין סי ומתאים לשימוש כבסיס לעיסוי גואשה, כך שמבחינתי הכי מדובר בשתי ציפורים במכה. הוא יעיל מאוד, מלחח ונעים על העור, בעל ניחוח הדרי מתקתק ונעים ותחושה מאוד יוקרתית. נוסף לכל אלה – הוא טבעוני. מתי מורחים? מתאים לשימוש בלילה. לרכישה באתר הסופר פארם לחצו כאן.

AVALON ORGANICS Intense Defense Antioxidant Oil

HIPPIE & CHIC Vitamin C Night Serum

סרום-שמן נוסף ממותג מקומי ומוצלח שהכרתי השנה. סרום ויטמין הסי של היפי אנד שיק מכיל סקוואלן, שמן קוויאר שחור, ויטמין סי פעיל ושמנים אתריים הדריים, הוא נעים ומלחח וכמו שמן ויטמין הסי של אבאלון אורגניקס, מתאים גם הוא כשמש בסיס לעיסוי פנים. לסרום ניחוח לימוני דומיננטי (הוא מכיל שמנים אתריים הדריים), ומוצרי המותג לא נוסו על בעלי חיים. מתי מורחים? מתאים לשימוש בלילה. תוכלו לקרוא עוד על מוצרים היפי אנד שיק בפוסטים בבלוג בלחיצה כאן וכאן. לרכישת הסרום לחצו כאן.

HIPPIE & CHIC Vitamin C Night Serum

dermalogica biolumin-c serum

סרום קליל, יעיל ואיכותי המבוסס על דור חדש של ויטמין סי יציב במיוחד, בשילוב עם פפטיד חדשני וחומצה לקטית להבהרה, מיצוק ושיפור מראה עור הפנים. יש לו ניחוח יחסית נייטרלי והוא נספג היטב בעור, וכמו שאר מוצרי דרמלוג’יקה שניסיתי – עושה עבודתו נאמנה. יתרון בולט בו הוא המרקם והניחוח – שניהם נייטרלים מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש גם ביום וגם בלילה. מתי מורחים? גם ביום וגם בלילה, בהתאם לצרכים. לרכישה באתר דרמלוג’יקה לחצו כאן.

dermalogica biolumin-c serum

INSTYTUTUM Anti-Wrinkle Brightening C-erum

סרום ויטמין הסי של המותג הגרמני אינסטיטוטום הוא גילוי של התקופה האחרונה, ואחד ששווה להכיר. מדובר בסרום המכיל 15% ויטמין סי, 3% ניאצינאמיד ו-ויטמין E והוא בעל מרקם קל ונעים שנספג בעור במהירות. זה סרום איכותי שמתאים לשימוש גם ביום וגם בלילה, יושב טוב מתחת לקרמים ואיפור ולא מכביד על העור. מוצרים המותג לא נוסו על בעלי חיים. מתי מורחים? מתאים לשימוש גם ביום וגם בלילה. ועד ה-24 לחודש תוכלו להנות מ-15% הנחה נוספים מעבר לכל ההנחות באתר, עם הקוד shanti15. לרכישה לחצו כאן.

INSTYTUTUM Anti-Wrinkle Brightening C-erum

DRUNK ELEPHANT C-Firma Day Serum

סרום ויטמין הסי של דראנק אלפנט הוא אחד המוכרים והמפורסמים שקיימים בשוק. הוא מכיל 15% חומצה אסקורבית אבל הוא לא יתאים לכולן. יש לו ניחוח שבאופן אישי מצאתי לא נעים, המרקם שלו מעט דביק ותג המחיר שלו גבוה מאוד (80$ לפני מבצעים). מתי מורחים? למרות שעל פי ההנחיות מדובר בסרום לשימוש בשעות היום, בגלל כל הסיבות שציינתי – לתחושתי הוא מתאים לשימוש בלילה בלבד. אם נשים את חסרונותיו בצד – מדובר בסרום מאוד יעיל, למי שמחפשת את התותחים הכבדים. לרכישה לחצו כאן.

DRUNK ELEPHANT C-Firma Day Serum

JELIXIR MOONBOW

Moonbow של ג’ליקסיר הוא סרום-בוסטר המבוסס על אלפא ארבוטין, רכיב פעיל המופק משילוב גרגירי יער ו-ויטמין סי. הוא מרוכז מאוד, מתאים לערבוב בתוך קרם לחות או לשימוש כסרום, נטול ריח וטבעוני. הוא מיועד לשימוש בלילה בלבד והמרקם שלו מעט דביק בשימוש אינדווידואלי, אך לתחושתי בערבוב בתוך קרם הוא נספג היטב ולא מציק. מתי מורחים? מתאים לשימוש בלילה. עד ה-19 לחודש תוכלו להנות מ-15% הנחה נוספים מעבר לכל ההנחות באתר, עם הקוד ‘חנוכה’. לרכישה לחצו כאן.

JELIXIR MOONBOW

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

4 תגובות

  1. משתמשת כרגע בסרום של חברה ישראלית אחרת (אקליפטה), אבל מאוד מסקרן אותי היפי אנד שיק לנסות.
    אהבתי מאוד את הפוסט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: