fbpx

טיפוח גוף חורפי + הטבה

מזג האוויר המשונה של השבועות האחרונים יכול להיות מתעתע, אבל אנחנו עדיין באמצע ינואר ובאופן רשמי – חורף. באופן אישי אני יכולה לשתף שאני חווה עליות ומורדות עם העור שלי, שמגיב באופן קיצוני לשינויי מזג האוויר. והעור? מיובש, מחוספס ומבקש תשומת לב. זו בדיוק הסיבה השהחלטתי להקדיש את הפוסט הנוכחי לטיפוח גוף חורפי ומוצרים מפנקים, כאלה ששידרגו לי את חווית המקלחת לספא ביתי חורפי ומלא אדים ריחניים.

אתר האינדי-ביוטי או גלואו

אם עדיין לא הכרתן את אתר מותגי האינדי-ביוטי השווה או גלואו, מדובר בגן עדן קטן לכל חובבות הקלין ביוטי. האתר מייבא ארצה מותגי אינדי-ביוטי מעניינים עם אג’נדות, סיפור ומוצרים מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר. כתבתי על האתר בעבר (ממליצה על חיפוש זריז של צמד המילים OH GLOW) ואחרי תקופה ארוכה שצפיתי מהצד בהתפתחות ובגדילה שלו, חברנו לשיתוף פעולה נוסף.

הטבה בלעדית ושווה

לפני שאני נכנסת לסיקור המוצרים שבחרתי, רשמו לעצמכן – 20% הנחה על כל האתר עם קוד ההטבה bunny. ההטבה בתוקף עד ה-8.2.

הפרטים הטכניים מאחורינו – בואו נקפוץ למקלחת חמה ונפנק את עצמנו.

מורידה הילוך

אני לוקחת אתכן איתי לריטואל המקלחת שלי, זו שאני עושה בערב אחרי יום ארוך. זו שמפשירה את העצמות, מחממת את הגוף ומכתיבה את הטון לערב רגוע בבית, לרוב כבר אחרי ארוחת הערב והמקלחת של קסומי. אני מרגישה שכשמתייחסים לגוף באותו הכבוד ותשומת הלב שאנחנו מקדישות לפנים – יוצא מזה רק טוב. רגע לפני שאני נכנסת מתחת לזרם אני מכבה את האור ועוברת למצב שקט ורגוע יותר עם נר ריחני. הנר בניחוח Forest מוצלח לכשעצמו, ומגיע גם כחלק מסט עם מבשם חלל יפה ומינימליסטי. העיצוב נקי, הניחוח נעים בטירוף – חמים, מעט מתקתק, רענן ופרחוני-עצי. הוא נר מעולה שמפיץ ריח חזק, והוא אחד המוצרים שהכי נדלקתי עליהם בהשקה המחודשת של המותג בה נכחתי. המבשם מתאים בעיני לשימוש בכל חדר שתרצו – מדובר באותו ניחוח חמים ונעים, כזה שאינו עוצמתי מדי אך בהחלט נוכח ומורגש.

קליק לרכישת הנר

קליק לרכישת מארז נר + מבשם קטן

קליק לרכישת מארז נר + מבשם גדול

טיפוח גוף חורפי

ועכשיו למקלחת. אני מאוד אוהבת תחליבי רחצה וסבונים ריחניים. אוהבת להקציף אותם על העור, לעמוד מתחת לזרם המים החמים ולהרגיש שאני עושה משהו מפנק בשביל עצמי. ג’ל הרחצה לבנדר-תפוז הוא אחד המוצלחים שניסיתי לאחרונה. מוצרי המותג ‘Bleu Lavande‘ הקיים מ-2004 מבוססים על תמצית שמן אתרי לבנדר טהור, המיוצר תחת תקן ISO 3515 מחמיר. המותג בעצם מגדל בעצמו את הלבנדר המשמש ליצירת המוצרים. ג’ל הרחצה לבנדר-תפוז של המותג ריחני וכיפי. יש לו ניחוח פרשי ותחושה נעימה על העור, ובניגוד לסבונים ‘פשוטים’ הוא אינו מייבש בתחושתו. אני מאוד מתחברת לניחוח הכיפי, שמרגיש ארומתי, מעודן ומרענן. גם המחיר שלו נח (34 ש”ח אחרי קוד ההטבה שלנו!).

קליק לרכישת ג’ל רחצה לבנדר תפוז

השלב הבא מבחינתי הוא הפילינג. זה שלב שאני לא מבצעת כל יום, אלא פעם או פעמיים בשבוע ובהתאם לצורך. המותג ‘Botany Essentials‘ הוא מותג מסקרן שמציע מגוון מוצרים לגוף, לשיער ולפנים. במותג שמים דגש על רכיבים טבעיים פעילים, תוך שימת דגש על נקיון ואיכות המוצרים המבוססים על תמציות צמחים. פיליניג הגוף של המותג מכיל ליצ’י, פאפאיה ועוד רכיבים מוצלחים שתורמים לביצוע פילינג עדין בעור מבלי לגרות אותו יתר על המידה. ההמלצה שלי היא לשים מעט מהגרגרים ביד ולערבב עם ג’ל הניקוי, ליצירת תערובת כיפית וריחנית. לשפשף את העור בעדינות מספר שניות ולאחר מכן לשטוף. לתחושתי פעולה זו תורמת לתחושה רכה ונעימה והיא מבחינתי מאסט לפחות פעם בשבוע.

קליק לרכישת פילינג הגוף

לחות לחות ושוב לחות

אחרי המקלחת מגיע שלב הפינוק והלחות, ובחורף אני מעדיפה מרקמים עשירים יותר שמזינים את העור לאורך זמן. ‘Naturally Tribal‘ הוא מותג בריטי המשתמש ברכיבים המיובאים מאפריקה ליצירת מוצרי טיפוח המתאימים לכל המשפחה, ללא כימיקלים סינטתיים. חמאת הגוף YARA של המותג מכילה חמאת שיאה ושמן קוקוס טבעי ומתאימה לשימוש מגיל לידה. המרקם שלה קציפתי ועשיר מאוד ודרושה כמות קטנה לליחוח העור בצורה מיטבית. אין לה ניחוח דומיננטי והיא מתאימה גם למצבי עור קיצוניים כמו אקזמה, סבוריאה או פסוריאזיס. היא מאוד עדינה ומאוד מרגיעה, והעובדה שמתאימה לשימוש גם על בייביז הופכת אותה לכוכבת אצלנו בבית.

קליק לרכישת החמאה

טיפוח גוף חורפי לא יהיה שלם בלי טיפוח הידיים. רגע לפני שנכנסים למיטה – אני מורחת קרם ידיים בניחוח לבנדר של המותג ‘בלו לבנד’ עליו סיפרתי לכן. הוא קליל מאוד, נספג במהירות ויש לו ריח לבנדר נעים ולא חזק מדי, אבל בהחלט לחובבות הז’אנר. זה קרם שבגודלו הוא מעולה גם לזרוק בתיק, ומהקרמים שדקות בודדות לאחר המריחה כבר אינו מורגש על העור מבחינת שומניות. אני אוהבת לשים דגש גם על האזור שסביב הציפורניים שנוטה אצלי ליובש.

קליק לרכישת קרם הידיים

מותגים חדשים גילויים חדשים

את הפוסט אני מסיימת עם גילויים חדשים שאומנם לא קשורים לגוף אבל לחלוטין מגיעה להן התייחסות. הראשון הוא מותג ‘Wrinkles Schminkles‘ עם השם המעולה שלגמרי עושה חשק. מדובר במותג המתמקד בעידון ומניעת קמטים (בעיקר אלה הנוצרים בשינה). המוצרים עשויים סיליקון 100%, לפי החברה מעודדים ייצור קולגן ותומכים בעור בזמן השינה, מה שתורם למניעת היווצרות קמטים עתידיים ועידון מראה הנוכחיים.

הגילוי השני והמוצלח שכבר ניסיתי, הוא מותג האיפור האיטלקי ‘Nouba‘ ובמיוחד השפתון הנוזלי האדום. הגוון שלו ייחודי – הוא אינו אדום קר קלאסי, יש בו חמימות דובדבנית עמוקה ומחמיאה, ובעיני הוא גוון חורפי יפהפה ומוצלח. הוא עמיד, אינו מייבש את השפתיים, פיגמנטי מאוד וקל למריחה. קליק כאן לגוון הדובדבן.

קליק כאן למעבר לאתר או גלואו

לא לשכוח את קוד ההטבה לקבלת 20% הנחה bunny

לחצו כאן לכל הפוסטים בקטגוריית שמתי לי פודרה

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: