fbpx

טיפוח יומיומי מדויק לעור רגיש ומיובש

אז הגיעה רשמית העונה בה כל מה שמתחשק לי זה להתכדרר חזרה לתוך עצמי ולהתחבא מקרני השמש המאיימות. אני לא מחובבות הקיץ, ולמרות שיש משהו נורא נעים בשמש המלטפת, היא בעיקר מעוררת בי פחדים מפני הזדקנות מוקדמת וכתמי גיל. נשבעת. מעבר לכך, בהיותי בעלת עור חלבי ורגיש, אני סובלת במיוחד משינויי האקלים של התקופה האחרונה כי באופן די מפתיע העור שלי דווקא הפך יבש מהרגיל, ואני מוצאת את עצמי מתמרחת בשכבות נדיבות של קרמים וממש זקוקה ללחות. בתקופה האחרונה אני מתנסה במגוון מוצרים שמיועדים בין השאר לפתרון בעיית הלחות בעור, וגם אם זו אינה ההתוויה המקורית שלהם, במקרה שלי הם עובדים.

 

כללתי בעיקר מוצרים חדשים שטרם הופיעו בבלוג, אך לצידם יש עוד כמה מוצרים ‘מאחורי הקלעים’, בהם אני משתמשת. סבון הפנים שאני משתמשת בו כרגע הוא סבון פנים פשוט לעור אדמומי ומגורה ממותג Life. הוא נעים למדי אולם אני לא מרגישה שהוא אהבה חדשה שבהכרח אחזור לרכוש בעתיד, ובעיני סבון הפנים של סבוקלם באריזה הטורקיזית הוא הוא השחקן האמיתי במערכה, למי שמחפשת סבון לעור רגיש. כדי להימנע משטיפת יתר שמגרה את העור, אני משתמשת במים מיסלריים של חברת פאיו Payot Eau Micellaire Express. המים המיסלריים מכילים חומצה הילאורונית ותמצית פטל שידוע בתכונותיו בטוב נוגד חמצון, והם מנקים את העור, מסירים לכלוך ומעניקים לו תחושת רעננות נעימה, ללא שום צריבה או גירוי של איזור העיניים. גם המחיר מעולה ועומד על 79 ש”ח לבקבוק ענק של 400 מ”ל.
אני סאקרית של מסיכות פנים וזה אחד ממוצרי הטיפוח שאני הכי מאמינה בו, מיד אחרי קרם הגנה וקרם עינים. כשהעור שלי מרגיש צמא ומיובש אני מחפשת לרוב מסיכות שיעשירו אותו בלחות, אבל בל נשכח את העבודה השנייה שלי בתור דיילת אוויר ואת ההשלכות שיש לה על העור. שמחתי במיוחד להכיר את המסיכה החדשה של מותג הטיפוח אהבה AhavaDunaliella Alge Peel-Off Mask היות והם אחראים גם לייצור למסיכת הבוץ האהובה עליי בעולם. המסיכה החדשה היא מסיכה מתקלפת על בסיס אצת דונליאלה הנדירה הגדלה בים המלח, שעשירה בויטמין A ובנוגדי חמצון לריכוך העור ועידון קמטוטים. בנוסף היא מועשרת באבקת במבוק שחור לטיהור העור, כך שזו נשמעה כמו בדיוק המסכה בשבילי. בדומה למסיכות מתקלפות אחרות מניחים כמות נדיבה מהחומר הצמיגי השחור על הפנים וממתינים כ15-20 דקות לייבוש מלא ואז מקלפים. לאחר הסרת המסיכה העור נראה נקי ומרגיש נעים, כמו גם אדמומיות סביב פצעונים נרגעה מעט.
אחרי הניקוי מגיע שלב הלחות הקריטי. אם העור שלי נמצא במצב רגיש במיוחד, מגרד, מציק או כל דבר אחר, לפני הנחת קרם הלחות היומיומי שלי, אני מניחה שכבה דקה ממוצר חדש של דרמלוג’יקה Dermalogica Calm Water Gel שהוא תכשיר לחות ייחודי היוצר מעטה הגנה על העור, ומתאים במיוחד לשימוש במצבים של עור מיובש, מגורה ואדמומי. הוא מכיל חומצה הילאורונית, תמצית תפוחים, קקטוס וגליצרין וגם תמצית אלוורה המיטיבה עם עור מגורה. יש להניח מעט מהתכשיר בין כפות הידיים ולשפשף ביניהן על מנת ליצור אקטיבציה של החומר, ולאחר מכן למרוח על הפנים. לאחר שהג’ל נספג (זה קורה מהר), אני מניחה קרם לחות וקרם עיניים של קלרינס, שניהם מסדרת מולטי-אקטיב המצוינת: Clarins Multi-Active Jour ו-Multi-Active Yeux. הם נספגים בעור היטב ולא מותירים אותו שמנוני מצד אחד, ומנגד מספקים כמות נאה של לחות לה אני זקוקה כל-כך בתקופה זו.
סיימנו עם הפנים ונעבור לגוף. בכדי למצוא תחושת יובש מעיקה אני משתדלת להשתמש בסבונים על בסיס שמן ואני אוהבת במיוחד את אלה של מותג הטיפוח ‘סבון’. אני לא ארחיב על הסדרה החדשה יתר על המידה היות והחלטתי להקדיש לה פוסט ייעודי נפרד, אבל רק אומר שאם אתן לא מכירות את סבוני הגוף מבוססי השמן של סבון – כדאי בהחלט לגשת לחנות הקרובה אליכן ולהתנסות. בניגוד אלי בעלי הוא דווקא חובב מושבע של סבונים מוצקים, וככזה שמחתי להציג בפניו את סדרת הסבונים המוצקים החדשה של ‘ללין’. אהבתי במיוחד את ניחוח Vanilla Pink Pepper, שלמרות שנוטה יותר לכיוון המתוק, מתקבל בסבון כנקי ונעים.

אם יש מקום שאני יודעת שאני עוד טעונה בו שיפור, זה הרגליים. אני לא כל-כך אוהבת תחושה של קרמים על עור הגוף, בטח ובטח כשחם, ואז נוצר אצלי מצב של יובש קיצוני שאני פשוט לא יכולה לסבול. הפתרון הנוכחי שלי הוא שמן גוף יבש של מרוקןאויל Moroccanoil Dry Body Oil. יש לו ניחוח נעים ומתקתק שלא מותיר שובל מעיק מדי של ריח על הגוף והוא נספג מהר ומרווה את העור מבלי להכביד עליו. גם בתחום השיער שמנים הם לגמרי פתרון כשזה נוגע לשיער עייף ויבש, ושמחתי לגלות מחדש את השמן לשיער של מרוקןאויל, שמשום מה קצת יצא לי מהתודעה. במלאת עשר שנים למותג הישראלי (!), אני לגמרי חוגגת את ההצלחה, וחומדת לי גם ממוצרי הרחצה לגוף ולשיער המגוונים של המותג. שלב אחרון הוא הידיים שלי, שמצטלמות לא מעט כמו שאתן וודאי כבר רגילות, ולכן דורשות ממני תחזוק תמידי. קרם הידיים של לנקסטר Lancaster Total Age Correction מכיל ויטמין C, E, תמצית תה וקפה ירוקים, רטינול ו-SPF15 שיחד פועלים להגנת העור ושימור מראה ידיים אסתטי ונעים.

אלה הם מוצרי הטיפוח היומיומיים שלי לטיפוח עור רגיש ומיובש, אם יש לכם המלצות אשמח כמובן לשמוע עליהן. תרצו לקרוא גם פוסט טיפוח לילי? אשמח לשמוע בתגובות!

 

צילום | Insyle Studio

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

    1. היי שלי! לא ידעתי וזה בהחלט נשמע מעניין. אני אבדוק את זה בהקדם 🙂 אני מאוד אוהבת מסיכות בד חד פעמיות, אם לזה את מתכוונת ויש לי לא מעט המלצות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: