fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של ירדן אמויאל

ירדן אמויאל היא מסוג הנשים שאני שמחה לומר שהכרתי דרך האינסטגרם. אומנם עוד לא נפגשנו במציאות (זה בתכנון, עם מרחק ומסכה כמובן), אבל וירטואלית היא לגמרי חלק מהגלילה היומיומית שלי, ומוסיפה המון חן, סטייל משובח ורוגע ליום שלי. היא חיה ונושמת אופנה, מדויקת בבחירות ובשילובים ושומרת על הכל מאופק ובגוונים רגועים – בדיוק כמו שאני אוהבת. בואו נציץ לה לארון!

ירדן אמויאל

מי את ירדן אמויאל?

אני ירדן, בת 26, מנהלת בלוג אופנה בשם Oh so fine ועמוד אינסטגרם אופנתי. בשניהם המטרה העיקרית שלי היא להנגיש טרנדים וסגנונות לבוש בצורה שבה יהיה לקוראות שלי נח וקליל יחסית להתנסות בהם בעצמן.

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? ממי את שואבת השראה?

הסטייל שלי מינימליסטי, קליל, מעט אלגנטי. ההשראה שלי מגיעה בעיקר מרחבי האינטרנט – פינטרסט, אינסטגרם, יוטיוב ובלוגים שאני אוהבת. שמתי לב שהדרך הכי פרקטית שלי לקבל השראה ולדייק את הסגנון שלי היא לעצור על משהו שאהבתי – כמו תמונת אאוטפיט באינסטגרם – ולנסות להתעמק ולהבין מה בדיוק אהבתי שם. ככה אני מאמצת לעצמי טרנדים או סגנונות בצורה יותר אישית.

בלוגרית אופנה

איך אך מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

יש לי ארון ‘רגיל’ לחלוטין, פלוס מתלה בגדים חיצוני. הארון שלי כמעט אף פעם לא עולה על גדותיו כי אני מסננת אותו בדרך קבע פעם או פעמיים בעונה, ולכן אין צורך בקיפול או אחסון מיוחד, אך אני תמיד מקפידה שהוא יהיה מסודר ומקופל היטב. אל מתלה הבגדים החיצוני אני מוציאה בגדים שבא לי לראות בשבוע הקרוב – לפעמים בפלטת צבעים מסוימת שעושה לי טוב בעין, ולפעמים אלו בגדים שאני מרגישה שזנחתי לאחרונה, וזו הדרך שלי להזכר בהם ולחזור ללבוש אותם.

מארי קונדו
מארי קונדו

ירדן אמויאל, מה הקטגוריה האהובה עליך בארון ולמה?

כנראה שזו קטגוריית הבגדים. וזה מוזר, כי תמיד חשבתי שאני כזאת קארי…(כלומר חובבת נעליים מושבעת). כנראה שהמשחק והגיוון שלי בא לידי ביטוי בגזרת הבגדים – בלייזרים, מכנסיים מחויטים, גופיות איכותיו. בסופו של דבר זה המגרש שבו אני הכי נהנית לשחק.

מארי קונדו
מארי קונדו

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר לליבך?

תיק וינטג’ של ברברי, שרכשתי במכירת וינטג’ מיוחדת. הקשר הסנטימנטלי שלי אליו מגיע מהמקום שהוא היה הפריט הראשון שגרם לי להרגיש שאני באמת משקיעה באיכות לעומת כמות – משהו שמאוד חשוב לי. הרגשתי טוב עם העובדה שראיתי משהו שאני אוהבת מאוד ויודעת שארגיש איתו מליון דולר – והלכתי על זה. הוא הוכיח את עצמו לחלוטין ועד היום משדרג לי כל אאוטפיט, ובעיקר את ההרגשה.

תיק ברברי

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

אני חורשת בלי הפסקה על מכנסיים מחויטים שקניתי בסייל בזארה במחיר ממש מצחיק. לקחתי אותם להצרה ותיקונים, כך שהם יושבים עלי נהדר. הצבע והגזרה משתלבים לי עם כל כך הרבה בגדים במלחתה, שההשקעה בתיקונים ממש השתלמה.

לעומת זאת יש לי חולצה מכופתרת מהממת בפרינט מנומר, שנמצאת אצלי בארון כמעט שנתיים ונלבשה אולי שלוש פעמים. אני אוהבת אותה ממש, אבל היא פחות משתלבת עם שאר המלתחה שלי. אני שומרת אותה כדי לא להשלים עם זה שאין לי פרינט מנומר בארון שאולי אני לובשת פחות, אבל ממש ממש אוהבת על אחרות.

בלוגרית אופנה

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

אסוס, זארה, סטרדיווריוס, טופ שופ. חווית הקניה הכי קלה היא לגמרי בקבוצת זארה – הכי נח להחזיר במידה ולא טוב (הגזרה והגובה שלי בעייתיים), וקורה הרבה שפיסים לא יושבים עלי בדיוק ואני מחזירה.

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

להשתדל לקנות חכם, ממש כמו שופינג פיזי. רק שבאונליין צריך לשים לב גם לדברים אחרים – לא לקנות בלילה! אלה קניות אימפולסיביות ופחות חכמות. תמיד להעדיף פריטים שבהם הדוגמנית עומדת בפוזה רגילה ובזווית נורמלית – הסיכוי שמנסים להסתיר מאיתנו משהו יורד משמעותית (דבר העורכת: טיפ מעולה, אם אתן שואלות אותי). והכי חשוב – ללכת על בטוח – צבעים שאת לא סגורה עליהם תשאירי לחנויות, בדים שלא נראים לך נעימים – עדיף לוותר.

טרנד ג'ינס על ג'ינס

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

לצערי אני לא מתנסה מספיק במותגים ישראליים, מרגישה שאני לא מגיעה לזה יש כל כך הרבה הסחות דעת ואלטרנטיבות מחו”ל. זה משהו שהתקופה האחרונה גרמה לי לשים אליו לב, ולאחרונה התחלתי לעבוד עם כמה כאלו.

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

טי שרט לבנה, מכנסיים מחוייטים קצת אוברסייז, וסניקרס לבנות.

ירדן אמויאל

ירדן אמויאל, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

שאנל מדמואזל, עם פזילה קלה אל שאנל #5.

בושם שאנל

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

מי הפנים של קליניק |(הצבע הסגול) שמרגישים הכי מחטאים שיש, שמה אותם נקודתית על פצעונים.

מי פנים קליניק

מוצר איפור או טיפוח שאת שומרת לו אמונים?

מייקאפ של Makeup Forever – Ultra HD invisible cover foundation.

רוצות עוד מירדן אמויאל? מוזמנות לעקוב אחריה כאן ולבקר באתר שלה כאן.

לכל הפוסטים בסדרת ‘בארון של’ לחצו כאן.

ירדן אמויאל

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: