fbpx

מועדפי חודש יולי • איפור עמיד וטיפוח קליל

החום המעיק של יולי היה יריית הפתיחה הרשמית של הקיץ. אני לא מחובבות הז’אנר, אני מודה, ומעדיפה לא לבלות יותר מדי זמן בחוץ, בחום. תנו לי מזגן ומשהו קריר ללגום ואני מסודרת. אבל אין מה לעשות – אני צריכה לצאת מהבית מעת לעת, וכדי לא לנזול בשרב הכבד אני מוצאת את עצמי מחפשת איפור עמיד וטיפוח קליל, שיעזרו לי לשרוד את החום. לשמחתי החודש מצאתי לא מעט כאלה, ורובם אפילו במחירי דראגסטור נוחים במיוחד. שנתחיל?

איפור עמיד וטיפוח קליל

 

איפור עמיד וטיפוח קליל • טיפוח

סבון פנים ארומתרפי • Katerina Organics

במוצרי הטיפוח של מותג הטיפוח האורגני קטרינה אני מתנסה כבר תקופה, ואני אגלה לכן שאנחנו גם עובדות על שיתוף פעולה שיעלה במהלך החודש. במקרה של סבון הפנים לא יכולתי להתאפק כי הוא פשוט נהדר – בעל ריח ורדים נעים, אינו מייבש את העור ואינו מכיל SLS, פרבאנים, חומרי בישום סינטתיים או כימיקליים וחומרים משמרים. אני מקבלת יותר ויותר בקשות לסקור מוצרי טיפוח טבעיים, וסבון הפנים הזה הוא לגמרי פייבוריט. לרכישת סבון הפנים לחצו כאן.

מסכת ורדים במרקם סורבה • Lancome

אני מאוד אוהבת מסכות פנים כחלק משגרת הטיפוח שלי, ומסכת הורדים המקררת של לנקום היא חגיגה קיצית במרקם סורבה מעניין. המסכה בעלת הגוון הורדרד מכילה חומצה סליצילית מי ורדים ותמצית צמח העוקצנית, שבשימוש קבוע מבטיחים לצמצם מראה נקבוביות ולהחליק את העור. אני משתמשת בה תקופה והעור מרגיש נעים ונינוח לאחר השימוש בה, ובמיוחד אני אוהבת את תחושת הקרירות המרעננת במריחה. היא כרגע במבצע בסופר פארם ונמכרת ב-120 ש”ח.

דרמה רולר • Nova

נוסף למוצרי הטיפוח הקלילים, חשוב לי לחזור ולהתייחס לדרמה רולר עליו סיפרתי לכן בסוף חודש יוני. אני ממשיכה להתמיד ולהשתמש בו פעם בשבוע, ואני בהחלט רואה שיפור באזור הצלקות שבסנטר וסביב הפה. כמו שציינתי בפוסט על המוצר הוא דורש הקפדה יתרה על הגיינה והוראות שימוש וכמובן, מעל הכל – סבלנות. אני מזכירה שיש לכן 10% הנחה על הדרמה רולר של חברת נובה בהזנת הקוד BUNNY, ואם יש לכן שאלות נוספות על המוצר אתן מוזמנות לפנות אלי באינסטגרם בשמחה. לרכישת הדרמה רולר לחצו כאן.

טיפוח מומלץ לקיץ

 

איפור עמיד וטיפוח קליל • איפור

מייקאפ עמיד • Pupa

בקטגוריית האיפור תמצאו לא פחות משלושה (!) מוצרים של המותג, אותם גם סקרתי בפוסט נפרד שהוקדש לקולקציית הקיץ החדשה. המייקאפ העמיד Made to Stay הוא הברקה של ממש לימי צילום קיציים, בהם אני נוטה לנזול ולהיראות כמו כדור דיסקו מנצנץ אם אני לא משקיעה בבסיס איתן. באופן אישי אני לא משתמשת במייקאפ ביום יום, אבל מי שכן ומחפשת כיסוי עמיד ויפה – המייקאפ הזה לגמרי עושה את העבודה. מוצרי פופה נמכרים באופן בלעדי בסופר פארם. לרכישה לחצו כאן.

טינט שפתיים ולחיים • Tony Moly

הטינט הקורלי הזה (מספר 02) הוא אחד השמחים והכיפיים בעיני. הוא פיגמנטי ברמות ומצריך עבודה ממש מהירה על בסיס לחותי, אבל כשמבינים את הטכניקה הוא עושה עבודה מעולה במחיר ממש נח. הוא מחמיא מאוד גם על השפתיים והיות שמדובר בטינט – המסכות המעיקות שהפכו חלק מחיינו לא ממש מזיזות לו. בקיצור – קצת אימונים על הטכניקה והתוצאה פשוט מתוקה. הוא גם במבצע כרגע בסופר פארם ועולה 30 ש”ח בלבד. לרכישה לחצו כאן.

מסקרה • Pupa

אין לנו ברירה בתקופה הנוכחית אלא להשקיע קצת יותר באיפור העיניים, וכך יצא שגיליתי מחדש כמה אני אוהבת מסקרות. המסקרה של פופה Vamp! All in one פשוט נהדרת – שחורה מאוד, מעגלת, מאריכה ונותנת פייט רציני למסקרות של מותגי יוקרה. המסקרות של פופה ידועות כמוצלחות, ועכשיו נזכרתי למה. לרכישה לחצו כאן.

שפתון עמיד • Careline

השפתון הדו-צדדי העמיד של קרליין התחבב עלי במיוחד בגלל צבעו העדין (704). הוא מוסיף נגיעה קלה ועדינה של צבע על השפתיים מבלי שאלה ייראו מאופרות. אני מעדיפה להשתמש בצד הגוון בלבד ולא בגלוס, לאור העובדה שכשמשלבים בין השניים השפתון מתפורר מעט בצורה שהיתה לי לא נעימה. ובכל זאת הוא כאן כי הגוון (704) פשוט, עדין, מחמיא והשתמשתי בו המון החודש. ניתן לרכישה בסניפי סופר פארם ובאתר של קרליין.

שפתון נוזלי • Pupa

חותם את הפוסט שפתון נולי מסדרת I’m Love proof של פופה בגוון 002 – ניוד חום, חם, משגע ועמיד מאוד. האפליקטור נח לשימוש, הגוון יפהפה, השפתון מתקבע על השפתיים בנחישות מבלי לייבש אותן ואין לי מה לומר מעבר לזה שמדובר בהצלחה. לא מצאתי באתר של סופר פארם את הגוון המבוקש, אבל בסניפים וודאי ניתן לרכוש אותו (והוא כרגע במחיר מצחיק של 35 ש”ח בלבד).

מוצרי איפור עמידים

 

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: