fbpx

מוצרים מומלצים מבובי בראון

בובי בראון הוא אחד ממוצרי הביוטי שלגמרי אפשר לומר עליו ‘כבודו במקומו מונח’. נדמה שבכל מוצר מושקעת הרבה מחשבה ועבודה והדגש הוא על תוצר מוגמר מצוין, הן כשמדובר במוצרי הטיפוח והן כשמדובר במוצרי האיפור. אומנם כבר כתבתי בעבר פוסט מוצרים מומלצים מבובי בראון, אך מאז שהוא עלה לאוויר ההיכרות שלי עם המותג העמיקה, והיה ברור שאני צריכה לרענן את הרשימה.

אני יודעת שלעתים תג המחיר של המותג יכול להיראות מעט מאיים – אך אני יכולה להבטיח שנדיר שהתאכזבתי ממוצרי המותג, והתנסתי במגוון רחב של מוצרים לאורך השנים. כדי להמתיק את חווית הקנייה, אני שמחה לבשר שבימים אלו ממש ישנה חגיגת טיפוח באתר שכוללת הנחה משמעותית של 20%, אבל זה לא נגמר בזה – ארגנתי לכן 10% הנחה נוספים מעבר לכל ההנחות הקיימות באתר, בהזנת הקוד shanti25. שימו לב שההנחה תקפה עד ה-30.6 בלבד. 

הפוסט מכיל קישורי אפיליאייט. כשאתן בוחרות לרכוש דרך הבלוג שלי אתן תומכות בעשייה וביצירה שלי – תודה על זה!

מוצרים מומלצים מבובי בראון

מוצרים מומלצים מבובי בראון

לחויות – פנים ועיניים

קטגוריית הטיפוח של בובי בראון היא אחת המוצלחות, ותמצאו בה מוצרי כוכב אליהם תרצו לחזור פעם אחר פעם. כל קטגוריית הטיפוח מוצעת כעת ב-20% הנחה, וזו הזדמנות מעולה להתנסות במוצרי המותג. אז מה מומלץ?

Vitamin enriched face base

מדובר באחד המוצרים הנמכרים ביותר של בובי בראון, אם לא הנמכר ביותר. קרם הלחות הזה משמש גם כפריימר לפני הנחת האיפור, והוא מעשיר את העור בלחות נעימה ומפנקת, ותורם בהכנת העור לשלבים הבאים. זה מוצר שתוכלו למצוא כמעט אצל כל מאפרת בתיק האיפור, והוא אחד המוצרים האהובים עלי מהמותג. בינינו? אין רשימת מוצרים מומלצים מבובי בראון שתהיה שלמה בלעדיו. לרכישה.

Vitamin enriched face base bobbi brown

Hydrating eye cream

קרם העיניים הזה עושה בדיוק מה ששמו מרמז – מלחח בצורה מיטבית את אזור העיניים העדין. הוא עשיר מספיק כדי להתמודד גם עם עור מיובש או מעט מגורה, ומנגד נספג היטב ומהר בעור. מבין קרמי העיניים של המותג אני נוטה לבחור בו, שכן לתחושתי הוא מתאים למגוון סוגי עור וגיל. לרכישה.

 

 

Hydrating eye cream bobbi brown

Remedies – Skin moisture solution

תמצית הלחות המרוכזת היא מוצר שלקח לי זמן להבין, בעיקר בגלל שהעור שלי ג’ינגל בין מצבי לחות לאורך תקופה ארוכה לפני שהחליט להתייצב, אבל דווקא לכיוון המיובש יותר. זה מוצר שדרושה ממנו כמות קטנטנה (2-3 טיפות) כדי לתגבר את העור בלחות, ובעבור מי שמרגישה שעורה מיובש וצמא – זה מוצר שיכול לתת בוסט רציני ולעזור בהשבת הלחות לעור. לרכישה. 

Remedis bobbi brown

טיפוח שפתיים

Lip balm spf 15

הבאלם הקלאסי העשיר של בובי בראון הוא כזה שלא רק יטפל לכן ביובש מעיק, אלא גם יחזיק מעמד המון זמן. זה מוצר ורסטילי שהציל אותי לא פעם בטיסות והיה דייר קבע בתיק הדיילות שלי. נעים, מדויק ועושה את העבודה, מסוג הבאלמים שבחורף הם לא פחות מהצלה של ממש. לרכישה.

lip balm spf 15 bobbi brown

Extra lip tint

הקאסטרה ליפ טינט הוא מוצר כיפי ונעים, שמזכיר ברעיון את הליפ גלואו של דיור. לחות נעימה, גוון ורדרד עדין שמבליט מעט את גוון השפתיים ונוחות שימוש הופכים אותו למוצר שכיף לזרוק בתיק. המוצר המקורי הגיע בגוון ורדרד, אבל כיום ניתן למצוא עוד שלושה גוונים עדינים לפי ההעדפה האישית של כל אחת. לרכישה.

extra lip tint bobbi brown

מוצרים מומלצים מבובי בראון – איפור

איפור פנים

Pot rouge for lips and cheeks

אין ספק שבעבורי סמקי הקרם המולטי טאסקרים של בובי בראון הם הטובים ביותר שנתקלתי בהם. הם מתאימים לשימוש על השפתיים והלחיים, אולם אני משתמשת בהם בעיקר על הלחיים. הגימור שלהם חי ולחותי, בריא וחיוני והגוון האהוב עלי הוא Fresh melon – גוון קיצי מקסים ומחמיא, שמכניס המון אור וחיות לפנים. לגמרי מוצר שהוא חובה מבחינתי! לרכישה.

pot rouge fresh melon bobbi brown

Shimmer brick compact

השימר בריק של בובי בראון זה מוצר קאלט ותיק מאוד. מדובר בסומק-שימר מאיר ומנצנץ המורכב ממספר גוונים, שניתן לשימוש לבדו או כטופר מעל סומק מאט. הוא מוסיף זוהר ללחיים וחיות לעור, והוא סוגר פינה למי שמעדיפה סומק שגם ייתן הארה, במקום שימוש במספר מוצרים ליצירת האפקט. לרכישה.

shimmer brick bobbi brown

איפור עיניים

אני לא חושבת שיש מישהי שלא נתקלה בתופעה של כהויות מעיקות מתחת לעיניים, שגם קונסילר איכותי לא בהכרח פותר. בדיוק בשביל זה הומצא הקורקטור, וזה של בובי בראון הוא אחד הותיקים והמפורסמים בשוק. נדרשת ממנו כמות ממש קטנה לכיסוי וניטרול כהויות, וקשת הגוונים הרחבה מבטיחה שלכל אחת, בכל גוון עור – יימצא הגוון המדויק עבורה. אם את מרגישה שהקונסילר לא עושה את העבודה כמו שצריך, ייתכן שהקורקטור של בובי בראון הוא בדיוק מה שאת צריכה. לרכישה.

bobbi brown corrector

Long wear cream shadow stick

הכיף הגדול בצלליות סטיק זו העובדה שהן לגמרי מוצר של ‘שגר ושכח’. מריחה על על העפעף, טשטוש עם מברשת טשטוש או אפילו עם האצבע, קצת מסקרה וזהו – את לגמרי מוכנה. צלליות הסטיק של בובי בראון מגיעות בקשת גוונים רחבה ובמרקם קסום שמתקבע על העפעף, ולמרות שתג המחיר שלהן לא זול בכלל – זה מוצר שעושה חיים קלים ויחזיר בקלות את ההשקעה. לרכישה. 

bobbi brown long wear eyeshadow stivk

Eye opening mascara

עברתי שני סיבובים עם המסקרה הזו בשתי תקופות שונות של החיים, ואהבתי אותה בשתי הפעמים. לצד הנפח והגוון השחור הדומיננטי, אני מוצאת שאפשר ליצור איתה גם מראה יחסית טבעי, אם רוצים. ו-ורסטיליות במסקרה היא לגמרי יתרון בעיני. לרכישה.

bobbi brown eye opening mascara

איפור שפתיים

Art stick

הארט סטיק של בובי בראון הוא מוצר שבא לעשות לנו חיים קלים: גם עפרון, גם שפתון, גם נוחות שימוש, גם עמידות נחמדה למדי. במקום להיסחב לארוחה עם עפרון ושפתון בנפרד – אפשר פשוט לזרוק את החבוב הזה בתיק ולסגור פינה. הגימור מאט-קרמי ויש גם הפתעה – הארט סטיק גם מגיע עם מחדד, כך שנוחות השימוש נשמרת לאורך זמן. לרכישה.

bobbi brown art stick

Crushed lip color

אם את אוהבת גוון עשיר ומנגד לא מוכנה להתפשר על לחות ואיכות – שפתוני סדרת Crushed יענו על הצרכים שלך בדיוק. הגוונים סופר מחמיאים ולבישים והשפתונים עצמם לחותיים ומאוד נוחים על השפתיים. אגב, אם את מעדיפה מראה מעודן יותר – טפחי בעדינות את השפתון על השפתיים, בהשראת מראה השפתיים הקוריאני. לרכישה.

bobbi brown crushed lipstick

ולסיום עוד דרך לחוות את מוצרי המותג – מארז מוצרים מוקטנים שכולל שלושה מוצרי איפור וקלאץ’. מעבר לשזה שיש לי חיבה יוצאת דופן לכל מה שמגיע בגודל מוקטן, בסופו של דבר מדובר בעלות של כ-35 ש”ח לפריט אחרי הנחה. נכון, זה בוודאי לא זול בהתחשב בגודל, אבל בעבור מי שמעוניינת להתנסות ולהכיר את המותג לפני שהיא מתחייבת לגודל המלא – זו אופציה לא רעה בכלל. לרכישה.

bobbi brown makeup kit

אלה היו ההמלצות שלי מבובי בראון. יש לכן המלצות משלכן? אשמח לשמוע עליהן! אל תשכחו לנצל את ההנחה השווה הנוספת והבלעדית רק לכן – 10% הנחה נוספים מעבר לכל ההנחות הקיימות באתר, בהזנת הקוד shanti25. שימו לב שההנחה תקפה עד ה-30.6 בלבד. 

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: