fbpx

מוצרים מומלצים מקליניק

אני אומנם מאוד אוהבת לנסות מוצרי טיפוח חדשים ולגוון בשגרת טיפוח העור שלי, אבל יש מותגים ששמור להם מקום של כבוד בלבי ועל שידת מוצרי הטיפוח. מותג ‘קליניק’ הוא אחד מהם, ולא פעם ביקשו ממני פוסט על מוצרים מומלצים מקליניק. היתרון המשמעותי של המותג הוא היותו מותאם במיוחד לעור רגיש, עם מוצרים נטולי בישום וחומרים מגרים, וכמובן היפואלרגניים. עכשיו שהקיץ כבר כאן באופן רשמי כדאי לתת תשומת לב מיוחדת למוצרי הגנה מהשמש, והם גם אלה שנתנו לי השראה לפוסט הנוכחי.

כמו עם כל מותג יש מוצרים שאני אוהבת יותר וכאלה ש(הרבה) פחות, ובטיפוח כמו בטיפוח יש הרבה פרמטרים לקחת בחשבון כמו מרקם, ריח, סוג עור וצרכים אישיים. אספתי עשרה מוצרי טיפוח מהמותג שאני אוהבת וממליצה עליהם למגוון סוגי עור וצרכי עור, וארגנתי לכן גם 10% הנחה נוספים מעבר לכל ההנחות הקיימות באתר, בהזנת הקוד SHANTI10. שימו לב שההנחה תקפה עד ה-6.6 בלבד. 

איור איילה שארץאיור: איילה שארץ

מוצרים מומלצים מקליניק

הגנה מהשמש

אתן כבר יודעות שקרם הגנה איכותי לפנים עם spf50 הוא מאסט עבורי. נשבעת שאם הייתי חכמה יותר בגיל ההתבגרות הייתי מקפידה הרבה יותר ונמנעת מטעויות שכוללות רביצה בשמש, מצד שני אני גם צריכה להיות סלחנית לגבי עצמי כי בתור טינאייג’רית המרקמים של קרמי ההגנה היו סמיכים וגרמו לי להתרחק מהם בריצה. קרם ההגנה המינרלי החדש של קליניק הוא בשורה נעימה בשוק קרמי ההגנה המינרליים, שמספקים הגנה איכותית מפני השמש עם פחות מרכיבים מזיקים. המרקם שלו פלואידי וקל, הוא נטול ריח ונספג היטב בעור. לרכישה.

קרם הגנה לפנים קליניק מוצרים מומלצים מקליניק

גם בכל הנוגע לגוף סופר חשוב להקפיד, ובמיוחד באזור הזרועות, גב כף היד, החזה העליון (דקולטה) והכתפיים, שחשופים מטבעם בקיץ הרבה יותר. את קרם ההגנה של קליניק לגוף עם spf30 אני אוהבת במיוחד בגלל המרקם – בניגוד להרבה קרמי הגנה להם מרקם עשיר ומעט כבד, זה של קליניק נוזלי וקליל, והופך את מלאכת ההתמרחות לנעימה. לרכישה.

קרם הגנה לגוף קליניק

אגב – יש לקליניק מבצע זוגות  משתלם במיוחד, שמוזיל משמעותית את עלות המוצרים ויאפשר לכן להתנסות בכיף. לרכישה.

קליניק מבצע זוגות

לחויות – פנים ועיניים

אני מאוד אוהבת את ג’ל הלחות מויסטר סרג’ בימים חמים. הוא קליל מספיק להתמודד עם הקיץ הישראלי אבל לחותי מספיק כדי שהעור יהיה מסופק. אם אתן עוקבות אחרי מספיק זמן אתן יודעות שקרמים במרקם ג’ל פחות מדברים אלי, אבל זה ספציפית יוצא דופן בעניין. לרכישה

קרם לחות מויסטר סרג קליניק מוצרים מומלצים מקליניק

את ספריי הרענון, גם הוא מסדרת מויסטר סרג’ הכרתי לגמרי במקרה. אני חושבת שהפעם הראשונה שניסיתי אותו היה במבצע נקודות בספורה, ולאחר מכן רכשתי אותו בגודל מלא מאחת מנסיעותיי לחופשה השנתית בתאילנד. מה אומר – מדובר עבורי באהבה מהתזה ראשונה, והוא ליווה אותי באופן קבוע בתיק הדיילות שלי. זה מסוג המוצרים שאפשר לחיות בלעדיהם, אבל ברגע שמכירים, וול, אני כבר לא אחראית על זה. לרכישה.

ספריי רענון מויסטר סרג קליניק

קרם העיניים מסדרת פפ-סטארט של קליניק הוא אחד המוצלחים בעיני למי שעושה את צעדיה הראשונים בקרמי עיניים. כתבתי עליו בעבר והוא עדיין נשאר ברשימת המומלצים שלי. אומנם לא מדובר במוצר בקטגוריית התותחים הכבדים, אבל בעבור מי שמחפשת קרם קליל ונעים שמרווה את העור, הוא יעשה את העבודה נאמנה. לרכישה.

קרם עיניים פפ סטארט קליניק

מוצרים מומלצים מקליניק – הסרת איפור וניקוי העור

יש מוצרים שהם מעבר למוצר טוב, הם נוסטלגיים וגורמים לנו לחייך. מסיר האיפור הדו-פאזי הקלאסי של קליניק הוא כזה שתמיד אפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה, גם כשמדובר באיפור עיניים עקשן. אמא שלי למשל משתמשת בו מאז שאני זוכרת את עצמי ובתור בעלת עיניים רגישות הוא חביב עליה במיוחד. לרכישה. 

מסיר איפור קליניק

עוד מוצר הסרה איפור מעניין למדי הוא באלם הסרת האיפור המפורסם של המותג, שהפך לחביב על לא מעט בנות בסביבתי. זה מוצר שמתאים למי שמתאפרת באיפור מלא באופן יומיומי, שכן הוא מפרק ביעילות מייק-אפ ושכבות איפור, ומכין את העור לשלב הניקוי השני – סבון הפנים והפילינג. לרכישה. 

באלם הסרת איפור קליניק

אחד הפילינגים הפיזיקליים האהובים עלי ביותר זה הסבן דיי סקראב של קליניק. זה מוצר נהדר שעושה עבודה מעולה, אינו אגרסיבי או שורט את העור, ומנגד מורגש ויעיל מספיק. זה פילינג שאני מחדשת ממנו מלאי אחת לתקופה, ובכל פעם נזכרת מחדש למה אני אוהבת אותו כל כך. לרכישה. 

פילינג פנים קליניק מוצרים מומלצים קליניק

את המוצר החדש של קליניק להסרת ראשים שחורים טרם ניסיתי, והוא נמצא אצלי בסל ומסקרן אותי במיוחד. מדובר במוצר משולב שמחמם בעדינות את העור ומאפשר הסרה יעילה וקלה יותר של ראשים שחורים. הוא מכיל חומצה סליצילית ועוד מרכיבים שתורמים לקילוף עדין של העור ובכך לחידוש שלו ולמראה עור בריא ונקי יותר. מסקרן ברמות. לרכישה. 

הסרת שחורים קליניק

המוצר האחרון בסדרה ‘מוצרים מומלצים מקליניק’ הוא מקטגוריית טיפוח הגוף, והוא אחד החביבים עלי מהמותג. מדובר בפילינג גוף עדין ומפנק, כזה שגורם לך להרגיש כאילו מינימום יצאת מספא יוקרתי. הוא ממריץ את העור ועוזר בהסרת תאי עור מתים, ומחזיק מעמד לאורך זמן רב כשמשתמשים בו כמו שצריך. לרכישה. 

פילינג גוף קליניק

אלה היו ההמלצות שלי מקליניק. יש לכן המלצות משלכן? אשמח לשמוע עליהן! אל תשכחו לנצל את ההנחה השווה הנוספת והבלעדית רק לכן – 10% הנחה נוספים מעבר לכל ההנחות הקיימות באתר, בהזנת הקוד SHANTI10. שימו לב שההנחה תקפה עד ה-6.6 בלבד. 

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: