fbpx

מותג הטיפוח לבידו

את מותג הטיפוח לבידו אני מכירה אומנם כבר כמה שנים טובות, אבל בחודשים האחרונים אני מרגישה שנחשפתי אליו מחדש. מגוון המוצרים התרחב, העיצוב התהדק והפורמולות והרכיבים התפתחו. עם פריחת הקוסמטיקה הטבעית והבקשות שלכן לסקירות בתחום, התחלתי להתעניין במותג מחדש. והדברים אף פעם לא קורים סתם – בטיימינג מדויק פנו אלי מהמותג עם הצעה לעבוד יחד, ואני, שכבר הייתי סקרנית וידעתי שגם אתן – הסכמתי בשמחה. ויש גם הטבה שווה לזמן מוגבל – מהיום ועד יום שישי ה-30.4 כולל – 30% הנחה על המוצרים עליהם אדבר בפוסט + משלוח חינם ודוגמיות בכל רכישה, עם קוד ההטבה BUNNY. אז שנתחיל?

סרום הזנה מותג הטיפוח לבידו

הכל התחיל מטוסיק של תינוק

הכל התחיל מטוסיק של תינוק, לפני 17 שנה. נשבעת. זה כתוב שחור על גבי לבן באתר, וזה מקסים בעיני. לעידו מגל שהקים את המותג נולד אחיין חדש. הוא סבל מתפרחת חיתולים ועידו, שמתמחה ברפואת צמחים וארומתרפיה, רצה לפתור את העניין אחת ולתמיד. משחת הפלא שהוא רקח לאחיין הפכה לכוכבת בין חברים ומשפחה.

מותג הטיפוח לבידו, נעים להכיר

הילוך מהיר קדימה, וכיום לבידו הוא מותג טיפוח טבעי, מוכר ומוערך, שמיוצר כחול לבן ונמכר במעל 300 נקודות מכירה בארץ ומיוצא לעולם. כל המוצרים אינם מכילים SLS, פראבנים, סיליקון, תוצרי נפט, או חומרי צבע מלאכותיים, והם לא נוסו על בעלי חיים. בנוסף, לצד ההתחייבות לשימוש ברכיבים טבעיים תחת בקרת איכות קפדנית, מוצרי המותג נבדקו והוכחו במבחנים קליניים כמספקי תוצאות. ומה זה אומר בפועל? שאם על מוצר כתוב שהוא ממצק ומלחח – הוא נבדק במעבדה בלתי תלויה, והוכח במחקר קליני כמקיים את הבטחותיו.

בחרתי להתמקד בסרומים מזינים ומסכות פנים – שתי קבוצות מוצרים שאני אוהבת ומשלבת בשגרת הטיפוח שלי. לתחושתי מדובר במוצרים שהאפקט שלהם על העור נראה או מורגש בצורה מיידית, וככאלה אני מאמינה שהם יוכלו להשתלב בקלות בשגרת הטיפוח שלכן ולשדרג אותה. מה גם שבכל קבוצה כזו תמצאו מוצר שמתאים לעור רגיל-יבש ומוצר שמתאים לעור מעורב-שמן – כך שכל אחת תוכל לבחור בדיוק את המוצרים המתאימים לה.

מותג הטיפוח לבידו

סרום הזנה לפנים

אתן כבר יודעות ששמני פנים הם מוצר טיפוח שאפשר לומר שאני מכורה אליו. העור שלי שותה אותם בשקיקה, נהנה מהלחות העשירה ובנוסף אני מבצעת את עיסוי הגוואשה המפורסם תוך שימוש בשמן פנים. לבידו מציעים שני סרומים מבוססי שמנים לפנים – סרום הזנה שמיועד לעור מעורב-שמן וסרום משקם שמיועד לעור יבש-בוגר.

אני התנסתי בסרום ההזנה שמיועד לעור מעורב-שמן שכן הוא הקליל יותר מבין השניים, ולמרות חיבתי לשמני פנים אני מעדיפה אותם קלילים יחסית. לתחושתי הוא גם מתאים בהחלט לעור רגיל ואפילו מעט מיובש, ויקלע במרקם לפלח אוכלוסייה רחב. סרום ההזנה של לבידו מבוסס על שמן זרעי נר הלילה, רוז היפ ולבונה, ומכיל ריכוז גבוה של אומגה 6 ו-9 להם השפעה מיטיבה על רמות הלחות בעור. יש לו ניחוח טבעי נעים בעיני, הוא מרוכז מאוד ומספיקות ממנו 2-3 טיפות למריחה על כל הפנים, ותוספת קטנה לצוואר. המחיר אחרי ההנחה שלנו משתלם במיוחד – 140 ש”ח לבקבוק שיספיק לכן להמון המון זמן.

לרכישת סרום הזנה לעור מעורב-שמן לחצו כאן

לרכישת סרום משקם לעור רגיל-יבש ובוגר לחצו כאן

סרום שמן הזנה לפנים לבידו

מי פנים

בעבור מי שאינה מורגלת בשמנים, ייתכן והסרום ישאיר תחושה שהוא ‘יושב’ על העור טרם ספיגתו, שלוקחת זמן. בכדי לעדן את התחושה ולדלל את המרקם, בלבידו מציעים לשלב את השימוש בסרום עם מי הפנים: להתיז מספר שפריצים של מי הפנים כבסיס, או לערבב אותם יחד בכף היד. התערובת הזו אכן עידנה את תחושת השמן על העור, אך בסופו של דבר חזרתי למריחה ישירה, היות והרגשתי שהעור שלי זקוק לכל טיפת לחות שהוא יכול לקבל כרגע.

במי הפנים אפשר כמובן להשתמש גם בנפרד להשלמת תהליך הניקוי, ואני מצאתי שריסוס עדין על הפנים היה עבורי נעים ומרענן. מי הפנים לעור רגיל-יבש מכילים מיצוי רימון, ניצת התפוז וגזר ואינם מכילים אלכוהול, יתרון משמעותי שהופך אותם לעדינים מספיק לתחושתי גם לעור רגיש. מחיר מי הפנים 69.90 ש”ח, והם אינם נכללים בהנחה.

לרכישת מי פנים לעור מעורב-שמן לחצו כאן

לרכישת מי פנים לעור רגיל-יבש לחצו כאן

מי פנים לבידו

מסכת לחות

הכירו את הכוכבת של הפוסט – מסכת הלחות של לבידו. כמה חיפשתי מסכת לחות קרמית אפקטיבית, ונדמה שלמרות שיש היצע עצום של מסכות, לא כל כך פשוט למצוא מסכת לחות טובה ומזינה. כאן מסכת הלחות של לבידו נכנסת לתמונה: אריזת שפופרת נוחה העשויה 100% חומרים הניתנים למחזור, מרקם קרמי עשיר ונעים ורכיבים מעולים שמזינים את העור בלחות העמוקה שאני מחפשת.

המסכה מבוססת על שמנים מזינים, נוגדי חמצון, עשירים בויטמינים, מרגיעים ומלחחים. תמצאו בה שמן סברס, ורד ומליסה, לצד אבוקדו, חוחובה, קלנדולה, רוזמרין, רימון ואשכולית. בקיצור – חגיגה איכותית של רכיבים עשירים בחומצות אומגה, ויטמין E ותועלות לחותיות לעור. את המסכה מורחים על פנים נקיות, מחכים כ-15-20 דקות ושוטפים במים חמימים. לאחר ההסרה העור מרגיש רך, גמיש ונינוח, ואני אוהבת לסיים את התהליך עם מריחה של כמה טיפות מסרום ההזנה הנעים. אחרי ההצלחה של מסכת הלחות, אני סקרנית גם לנסות את מסכת החימר, שמיועדת לניקוי יסודי ודיטוקס של העור. המחיר אחרי ההנחה שלנו גם נעים לכיס – 112 ש”ח.

לרכישת מסכת הלחות לחצו כאן

לרכישת מסכת חימר דיטוקס לחצו כאן

מסכת לחות מותג הטיפוח לבידו

הטבה על הסרומים והמסכות

עד ה-30.4, תוכלו להנות מ-30% הנחה על הסרומים והמסכות של המותג, משלוח חינם ודוגמיות בכל רכישה, עם הקוד BUNNY. מוזמנות להתייעץ איתי לגבי התאמת מוצרים, וביום רביעי גם יעלה סרטון בעמוד האינסטגרם שלי שמראה ומדגים את המוצרים.

לרכישה באתר לבידו לחצו כאן

מותג הטיפוח לבידו

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: