fbpx

סקירת קולקציית הקיץ של פופה

אחד הדברים שאני הכי אוהבת זה כשפוסטים מתבשלים להם בספונטניות, מגיעים משיתוף ושיח אתכן, הקוראות. לאחרונה העלתי בעמוד האינסטגרם שלי פרויקט משותף שלי ושל פופה, שכלל גם מדריך איפור קליל שתוכלו למצוא בהייליט שנקרא Beauty stuff (ויש כמובן גם תמונה של הלוק בסוף הפוסט). התגובות היו ממש טובות וגיליתי שהרבה מכן לא מכירות את מוצרי המותג, ובין עשרות מוצרי הדראגסטור ההיצע יכול להיות קצת מבלבל. החלטתי לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולצלול לתוך סקירה של המוצרים האהובים עלי מתוך קולקציית הקיץ של פופה, על מנת לתת לכן קצת יותר מידע על מה כדאי לרכוש מהמותג, אותו ניתן לרכוש באופן בלעדי ברשת סופר פארם.

קולקציית הקיץ של פופה

גולת הכותרת של קולקציית הקיץ החדשה של פופה היא העובדה שהמוצרים עמידים במים, וזה יתרון משמעותי בחום הארץ ישראלי בכלל ובלחות התל-אביבית בפרט. העמדתי אותם במבחן הצילום, שכולל תאורה חזקה ומזגן מקרטע, ואחרי זה המשכתי אתם את אחר הצהריים שלי. אני אהיה כנה לחלוטין – גם ככה אני בעניין של איפור עדין וטבעי (פרט לשפתיים, את זה אתן כבר יודעות), ובקיץ במיוחד. לא אוהבת להרגיש עמוסה בחומרים ומוצרים ולא אוהבת לדאוג שאלה יזוזו או ינזלו. שמחה לדווח שהמוצרים עליהם אדבר עמדו במשימה בגבורה.

מייק-אפ Made to Last

אין ספק שמדובר במוצר כוכב וכזה שהתרשמתי ממנו מאוד. המייק-אפ נטול שומן ובעל כיסוי מרשים, אך הוא אינו כבד או יבש על העור. הנחתי אותו עם ספוגית ביוטי בלנדר לחה והתרשמתי לטובה מהגימור ומהתחושה. בדרך כלל במייק-אפים עמידים מאוד ובעלי כיסוי גבוה צריך להתפשר על הנוחות והקלילות, אבל לתחושתי האישית זה אינו המצב כאן. התנסתי בגוון 030 שהתאים לא רע בכלל אך היה מעט ורוד עבורי, אך בהיצע הגוונים ישנם כאלה בעלי תת גוון צהבהב, כך שאני מאמינה שאוכל למצוא התאמה מדויקת.

Pupa made to last foundation

 

קונסילר מאיר Active Light

הקונסילר המאיר קליל מאוד ובעל כיסוי עדין. הוא נטמע בצורה יפה בעור שסביב העיניים אבל לא מסתיר כהויות ומתאים בעיקר להארת האזור. הגוון בו התנסתי 003 הוא הכהה ביותר מבין השלושה וככזה הוא כמובן כהה לי, אך תת הגוון הכתמתם שלו לא רע לנטרול ועידון כחלחלות באזור העיניים, כל עוד הכהויות שלכן אינן משמעותיות. מתאים בעיני במיוחד בימים בהם לא ממש מתחשק להתאפר, אבל גם לא רוצים לצאת מהבית בלי כלום.

Pupa active light concealer

Sculpt Bronze Blush

הפלטה הזו גדולה מימדים ומוצלחת למדי. היא מורכבת משלושה גוונים – גוון כהה ומעט קריר שמיועד לחיטוב הפנים, גוון ברונזר מחמיא וקיצי וסומק ורדרד שמעניק ללחיים מראה מתקתק. אני ממליצה להשתמש במוצר ביד עדינה ועם מברשת רכה, שכן הגוונים פיגמנטיים מאוד. אגב, הגוונים בפלטה גם לגמרי מתאימים לשימוש על העיניים – לגמרי שניים באחד.

Pupa sculpt bronze blush

Extreme Blush Radiant

הסומק הזוהר והפיגמנטי הזה הוא בעל גוון יפהפה לקיץ (020), קורל-חמים שזור גליטר גרוס דק שמעניק זוהר מחמיא ללחיים מבלי להיראות צ’אנקי. הוא מחמם את הלחיים ומעניק למראה גלואו נעים, כזה שלגמרי מקפיץ את הלוק ואת מצב הרוח.

Pupa extreme blush radiant

pupa made to last foundation

Made to Last Eyeshadow

את צלליות הסטיק מהסדרה המוצלחת הזו אני כבר מכירה, והפעם התנסתי בגוון 002 – פנינה ורדרדה עם גליטר כסוף. בעוד באופן אישי פחות התחברתי לגוון, נוחות השימוש של הצללית ועמידותה הם בעיקר העניין פה. צריכה לבדוק אם היא קיימת בגוון ברונזה עדין – ואם כן זה לגמרי ווין ווין.

Pupa made to last eyeshadow stick 002

Vamp! Matt eyeshadow

הצללית הפיגמנטית הזו מגיעה בגימור מאט לחלוטין, ומתאימה לשימוש בשקע העין, עם מברשת טשטוש רכה. באופן אישי אם אני כבר מתאפרת בעיניים אני אוהבת קצת גלאם וגליטר או ברק, אבל בכל מראה איפור עיניים כדאי לטשטש קצת את העניינים בשקע העין, ולמשימה הזו הגוון (מספר 030), מדויק.

Pupa vamp eyeshadow matt

 

Vamp! All in one mascara

אפשר לומר שבמקרה של המסקרה הזו מדובר באהבה ממריחה ראשונה, והיא נותנת פייט רציני למסקרות יוקרתיות שיש לי באוסף. היא מאריכה, מדגישה ומשחירה את הריסים והופכת אותם דומיננטיים ברגע, מבלי להיות גושית או רטובה מדי. הצלחה!

Pupa vamp all in one mascara

I’m Love Proof

אני מסיימת את הפוסט עם עוד מוצר מצוין – שפתון נוזלי בגוון 002 – טבעי, חמים ומאוד מחמיא. השפתון נמרח בקלות הודות למברשת זוויתית נוחה לשימוש ומתקבע מאט, אך לא מסוג המאטים שמייבשים את השפתיים בצורה לא נעימה. זה אחד המוצרים שהכי סיקרנו אתכם ולא סתם – סדרת השפתונים הנוזליים הזו פשוט טובה.

Pupa im love proof

איזה מהמוצרים סיקרנו אתכן? יש לכן המלצות משלכן למותג?

*תמונות הפק שוט לקוחות מהאתר הרשמי ומאתר הסופר פארם

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: