fbpx

עגלת יויו עם עריסה בייביזן

היו לא מעט פרמטרים שלקחתי בחשבון בבחירת העגלה לבייבי באני שלנו – עגלת יויו עם עריסה. חששתי מעגלה גדולה ומסורבלת, כזו שלא מתאימה לאופי שלי ולחופש שאני אוהבת לעצמי. ידעתי שאני רוצה עגלה קטנה, קלת משקל, כזו שיהיה לי קל להתנייד איתה ברחובות תל-אביב, וקל כמה שאפשר לעלות ולרדת איתה מהבית הנוכחי שלנו – קומה שלישית בלי מעלית. ללא ספק אתגר. מכאן ששיתוף הפעולה שלי עם המותג הרגיש לי הרמוני ומדויק מההתחלה, שכן על עגלת יויו עם עריסה שמתי את עיני כבר לפני מספר חודשים.

עגלת יויו עם עריסה בייביזן

היתרונות של עגלת יויו

קטנה וקלת משקל, אלה שתי המילים הראשונות שעולות לי בראש בבואי לתאר את העגלה. עגלת היויו שוקלת בסך הכל כ-6 ק”ג. מכירות את עגלות הטנק המאסיביות? הן שוקלות כמעט כפול. באופן אישי אלה גורמות לי להתקף חרדה קל, נראות לי עמוסות וקשות לתפעול ולא עונות על הצרכים האישיים שלי. א. אני גרה בדירה שכורה ומקום האחסון שלי ומרחב המחיה קטן יחסית, וב. אני מאוד עצמאית, מתניידת הרבה ברגל בתל אביב וגם בתחבורה ציבורית. בקיצור, עגלה גדולה פשוט לא באה בחשבון מבחינתי. תנו לי קטן, קומפקטי וקליל ואני מרוצה.

עגלת יויו עם עריסה בייביזן

עגלת יויו וטיסות

אל עגלת יויו נחשפתי לראשונה במטוס. איך לא בעצם, היות ומדובר בעגלה מתקפלת המורשית עליה למטוס, ואני עבדתי בשבע השנים האחרונות בין השאר גם כדיילת אוויר. עם הקורונה יצאתי לחופשה ללא תשלום, שמתחברת לה בחינניות עם חופשת הלידה המתקרבת. אז נכון, אני לא באמת יודעת מה יביא עמו העתיד, אבל דבר אחד ברור לי מאוד – כמו שאהבנו לטייל ולטוס לפני בייבי באני, אני בוודאי ארצה להמשיך ולטייל בעולם גם איתה. זה פרמטר שעבורי הוא קריטי, בוודאי ובוודאי אם גם אחזור לעבוד בתור דיילת אוויר בעתיד, וארצה שאודי והקטנה יצטרפו אלי לטיסות. בבואי לבחור את העגלה המתאימה ביותר עבורנו, בהחלט לקחתי את פרמטר העלייה למטוס בחשבון.

עגלת יויו עם עריסה בייביזן

אני מוצאת את עגלת היויו נוחה מאוד לתפעול, ברגע שמבינים את העניין. יש כמה שלבים פשוטים לקיפול, והיא מתקפלת ליחידה קטנה שניתן להרים על הכתף. העריסה מתפרקת בקלות בלחיצה על שני כפתורים, ויש לה ידיות נוחות שמאפשרות נשיאה בטוחה שלה ממקום למקום. ערכת הטיולון (העתידית), מתקפלת לחלוטין עם העגלה. מתחת לעריסה ישנו אזור אחסון נח, אך לא מדובר באזור אחסון גדול מאוד. לתחושתי הוא מספק בהחלט, ויכול להכיל בקלות תיק החתלה עמוס כל טוב. למותג גם יש פתרונות אחסון נוספים לכשהעגלה הופכת לטיולון, מהם תוכלו להתרשם בלחיצה כאן.

עגלת יויו עם עריסה בייביזן

העריסה החדשה של עגלת יויו

לפני כחצי שנה הושקה העריסה החדשה של עגלת יויו. רמת הגימור, התפרים והנראות הכללית מצוינים בעיני, ונראים ומרגישים איכותיים ויפים. העריסה החדשה יציבה וסגורה, וניתן להשכיב בה את הניו-בורן בנוחות כשפניו להורים, ללא צורך בקשירה ברתמה. מדובר בשדרוג משמעותי לטעמי מערכת הניו-בורן הישנה של המותג. העריסה מגיעה עם מזרן כפול וגגון אוורירי, ידיות אחיזה נוחות ופירוק קל מהשלדה. היא מתאימה לתינוקות מגיל לידה ועד כ-6 חודשים, ומשקלה 3 ק”ג בלבד, כשמשקל כל העגלה עם העריסה כ-8 ק”ג. לאחר סיום השימוש בעריסה עוברים לשימוש בטיולון, כשפניו של הילד מופנות קדימה.

חשוב לציין שהעריסה החדשה מתאימה גם לשלדות ישנות יותר של עגלת יויו, כך שאם יש ברשותכם שלדה ואתם רוצים לשדרג רק את העריסה, זו בהחלט אפשרות. תוכלו להתרשם ממבחר הצבעים ולרכוש אותה בלחיצה כאן.

עגלת יויו עם עריסה בייביזן

לתחושתי, העגלה הזו היא בחירה מצוינת עבור מי שכמונו חי בעיר, מסתובב הרבה, טס הרבה ומחפש עגלה קטנה, קומפקטית ונוחה לתפעול. בנוסף, לצד בחירה בין שתי אפשרויות שלדה (שחורה לחלוטין או שחורה-לבנה), ניתן לרכוש בדי ריפוד נפרדים נוספים, ואביזרים נלווים לשדרוג נראות העגלה לפי טעמכם.

לאתר בייביזן לחצו כאן

עגלת יויו עם עריסה בייביזן

אביזרים בצילומים

טטרה, מחזיק מוצץ, קייס מוצצים La Josefine

רעשן ארנב Noochki

צילום Liya Geldman

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: