fbpx

עניין של זמן • Casio Watch

העניין שלי בשעונים התחיל רק בשנה-שנה וחצי האחרונות. אם בעבר הייתי משתמשת בשעון יד ככלי פרקטי בלבד ומסתפקת בשעונים קטנטנים שעושים את עבודתם ותו לא, הרי שבשנה האחרונה כל הגישה שלי לגבי שעונים השתנתה לחלוטין. אז נכון שאלו מאז ומתמיד נחשבו כאביזר אופנתי של ממש וסמל סטטוס לא קטן, אבל כמו הרבה דברים בחיים, הבמה המרכזית שאלו מקבלים לאחרונה קשורה בין השאר לעמודי אינסטגרם של מותגי שעונים שכבר הפכו לקאלט (מי אמר דניאל וולינגטון ולא קיבל?). אז אומנם יש לי באוסף דניאל וולינגטון משלי, הנרי לונדון בסגנון וינטג’ וגם מובאדו יוקרתי, אבל אני כידוע בחורה קלאסית שנוטה להישאר נאמנה למותגים שליוו אותי לאורך התבגרותי, והיה זה רק עניין של זמן עד שהרומן ביני לבין מותג השעונים קסיו יתעורר מחדש.

הקונוטציה הראשונית שלי של שעוני קסיו המיובאים לארץ על ידי חברת T&I, היא של אותו שעון דיגיטלי קטן וזהוב שלבטח היה כמעט לכל אחת מכן. הוא עדיין אחד השעונים החביבים עליי ויש לי אפילו שניים ממנו, אבל מאז שהתחלתי לעבוד בתור דיילת אוויר אי שם לפני ארבע שנים, הצרכים שלי השתנו ושעונים אנלוגיים הפכו להיות הדבר היחידי שמקשט אל ידי. יש כל מיני חישובים שצריכים להיעשות במטוס, ונוסף על כך כיוונונים שצריך לכוון כל פעם שמגיעים ליעד חדש, ועבורי כל הקונסטלציה הזו נוחה יותר כשאני רואה את המחוגים נעים באותו קצב מונוטוני מנחם.

 

 

בקסיו כבר חושבים על העתיד, כי הרי בינינו העתיד כבר לגמרי כאן. ומה העתיד מזמן? או, זה כבר ממש מעניין. סדרת Sheen של המותג, היא סדרת שעונים אלגנטית ויפה, מתוכה בחרתי שעון בעל טכנולוגיית בלוטוס המאפשרת לו להתחבר לנייד שלנו באפליקציה ייעודית. דרך אותה אפליקציה ניתן לכוון את השעון, לשנות את השעה וגם, גולת הכותרת עבורי, להגדיר עוד שעון מקומי שיופיע על צג השעון המרכזי, או לחילופין על צג קטן נוסף של השעון. כך למשל, כשאני מבלה בהונג קונג ואילו בעלי בארץ, אני מכוונת את הצג המרכזי לשעון הונג קונג, ואילו את הקטן לישראל. כך אני יכולה לדעת מה השעה אצלו בכל זמן נתון, פיצ’ר חשוב ומאוד רלוונטי למי שחיה על קו תל-אביב-ניו-יורק-הונג-קונג (ושאר יעדי העולם).

 

 

תחת מטריית המותג תוכלו למצוא גם את מותגי G-Shock ו-Baby-G הספורטיביים, שפופולריים מאוד בארצנו. קולקציית G-Shock הגברית מתחדשת בארבע קולקציות במהלך השנה, ובולטים בה אלמנטיים גבריים קלאסיים, עמידות גבוהה ומנעד סגנונות ספורטיבי אך רחב. אלה שעונים מלאי נוכחות וגדולים, סגנון שאהוב במיוחד על חיילים, ספורטאים ואפילו שוטרים. שעוני Baby-G הם כמו ‘האחות הקטנה’ של שעוני G-Shock, והם מציגים אלטרנטיבה ספורטיבית וצבעונית שמתאימה לנשים ונערות כאחד. תוכלו למצוא בקולקציות המתחלפות גימורים מטאליים, צבעוניות חזקה וגם מספר עיצובים מעודנים יותר, שיתאימו למי שעושה את צעדיה הראשונים בעולם השעונים הספורטיביים. את קולקציות השעונים החדשות אפשר להשיג בחנויות השעונים המובחרות, החל מ-395 ש”ח בהתאם לדגם.

 

 

שעון | CASIO T&I
שמלה | TOPSHOP
תיק | LASTER
איפור ושיער | NOK BEAUTY

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: