fbpx

קונים מקומי • מתנות מיוחדות לחג

בספטמבר האחרון באמצע של כל הטירוף הזה שנקרא ‘קורונה’, ישבתי וכתבתי פוסט מתנות לחג, שהורכב כולו מעסקים מקומיים. כמו אז, גם היום, אני מאמינה שרכישת מתנות מיוחדות לחג אפשר (וכדאי) לעשות כאן אצלנו, ולתמוך בעסקים קטנים. אני מרגישה שזו נהייתה מסורת עבורי, ללקט את הפריטים הכי יפים וייחודים, כאלה שישדרגו לנו את הבית (כי הרי גם לנו הכי מגיע להתחדש), או ישמשו כמתנה למשפחה ומארחים. וכמו בראש השנה, גם הפעם בחרתי להתמקד במתנות ורסטיליות שאינן מצריכות מידה, ומבוססות על תחומי עניין וטעם אישי, עם טוויסט ואמירה. בנוסף, רוב העסקים כבר החלו עם מכירות החג ומציעים הנחות משמעותיות, וחלקם גם הפיקו עבור הפוסט קוד הנחה ייחודי, שמקנה הנחה נוספת לכם, הקוראים.

קונים מקומי מתנות מיוחדות לחג

מתנות מיוחדות לחג

Urban Planter • פלנטרים יחודיים וכלים לעציצים

התשוקה שלי לגידול עציצים בכלל וייחורים בפרט התבססה לאורך השנה, היות ורוב הזמן הייתי בבית. עציצים עושים לי טוב על הלב וכשהם מגיעים בכלים יפים אני בכלל מרגישה שזכיתי בכל הקופה. האנשים מאחורי אורבן פלאנטר הקימו את העסק במטרה לספק מענה לכל מי שרוצה להכניס קצת ירוק למרחב האישי, ולעשות את זה בסטייל אינסופי. באתר תמצאו מגוון כלים יפהפיים לייחורים, סלסלאות קש ורסטיליות וכלים לעציצים, והכל במחירים ממש ממש נוחים. ובנוסף, אתם נהנים מ-15% הנחה נוספים באתר, עם קוד ההנחה BUNNY. ההנחה בתוקף עד ה-25.3.

אתר Urban Planter

אינסטגרם Urban Planter

Urban Planter כלי ייחור לעציצים
Urban Planter כלי ייחור לעציצים

Whitescent Home • נרות ריחניים Woodwick

האהבה שלי לנרות ריחניים היא משהו שקשה להסביר במילים. על הנרות של וודוויק שמעתי בעבר, אבל הקראש האמיתי נוצר בעקבות הקשר המיוחד עם לירון, הבעלים של חברת Whitescent Home. מאחורי העסק המשפחתי עומד הרעיון של מיתוג עסקי בעזרת ניחוח, והחברה ממתגת עם ניחוחות מלונות נחשבים, חנויות מוכרות וכמובן שפונה גם לשוק הפרטי. הם הזכיינים של שמות מוכרים ואהובים בתחום כמו Woodwick ו-Yankee Candles, ובאתר תמצאו נר בכל ניחוח שאי פעם חלמתם עליו, רק זהירות, זה ממש ממש ממכר.

לכבוד החג תוכלו לרכוש מארזי נרות שווים במחירים אטרקטיביים (299 ש”ח למארז). ובנוסף, אתם נהנים מ-15% הנחה נוספים באתר על הפריטים הבודדים + משלוח חינם ברכישה מעל 180 ש”ח, עם קוד ההנחה BUNNY. ההנחה בתוקף עד ה-22.3.

אתר Whitescent Home

אינסטגרם Whitescent Home

Whitescent Home • נרות ריחניים Woodwick
Whitescent Home • נרות ריחניים Woodwick

Lykke • זרים יבשים לחג

על Lykke (ליקה בעברית) כתבתי גם בראש השנה, והפעם אני רוצה להתייחס לזרים היבשים שלהם, שבעיני יכולים להיות תחליף מעניין לזר פרחים טרי, ולהישאר אצל המארחים לאורך זמן כפריט עיצובי. לאה וזיו שעומדים מאחורי המותג מציעים זרים המשלבים פרחים טריים ויבשים או סידורים של פרחים יבשים בלבד. תוכלו למצוא באתר גם ליקות – סידורי פרחים קסומים שמגיעים בכלים מינימליסטיים, או סידורי פרחים גדולים יותר בכלים מיוחדים ובמהדורות מוגבלות. קוד ההנחה BUNNY יקנה לכן 10% הנחה על הרכישה, אותה אפשר לבצע בווטסאפ (052-2891173) או באתר. בתוקף עד ה-25.3.

אתר Lykke

אינסטגרם Lykke

Lykke • זרים יבשים לחג
Lykke • זרים יבשים לחג

Michal Gelbard • כלי קרמיקה יפים

ספלי הקרמיקה של מיכל הן האהובות עלינו בבית, ואת הקפה של הבוקר אני הכי אוהבת לשתות מהם. אני לא יודעת להסביר את זה, אבל הקפה פשוט הרבה יותר טעים בספלים הללו, וזה תקף גם לפרחים שאנחנו שמים באגרטל המנטה הייחודי בעיצובה. מיכל היא קרמיקאית כבר 25 שנה, וניכר כי עבודתה נעשית בתשומת לב עדינה, רגישות ואהבה. הרבה מההשראה לעבודותיה היא מקבלת מהטבע ומפרחים, ולתחושתי לכלים היפים שלה יש ווייב יפני ייחודי. בין התאריכים 19-26/3, מיכל מקיימת מכירה פרונטלית בסטודיו שלה שברחוב אלמוג 20, רמת אפעל. השעות משתנות ומומלץ להתעדכן באתר או בעמוד האינסטגרם הרשמי.

אתר Michal Gelbard

אינסטגרם Michal Gelbard

Michal Gelbard • כלי קרמיקה יפים
Michal Gelbard • כלי קרמיקה יפים

Iris Fogel Ben Hamou • איורים מיוחדים

את איריס פוגל בן חמו (אמנית ומאיירת אופנה מתל אביב), הכרתי דרך האינסטגרם. אי שם לפני מי יודע כמה זמן, קפצה לי התראה של תיוג בתמונה, ונגלה לפני איור אופנה ייחודי שלי. מאז הקשר בינינו המשיך והתחזק, ואני עוקבת באדיקות אחרי העמוד הצבעוני שלה. בחנות שלה תמצאו פרינטים בהדפסה אמנותית ומאוד איכותית של איורייה, שיוסיפו צבע ועניין למגוון חדרים. לקראת חג הפסח איריס מציעה משלוח חינם בכל רכישה.

Iris Fogel Ben Hamou אתר

Iris Fogel Ben Hamou אינסטגרם

Iris Fogel Ben Hamou • איורים מיוחדים
Iris Fogel Ben Hamou • איורים מיוחדים

Don’t Cry Wolf • פריטים יפים לקטנטנים (וגם לגדולים)

האם אפשר להתאהב באתר, ואז גם לפתח קראש על האדם שמאחוריו? לגמרי כן, וזה בדיוק מה שקרה לי עם האתר המופלא Don’t Cry Wolf, ולילך שעומדת מאחוריו. לילך היא אמא לארבעה עם טעם משובח ועין יוצאת דופן לפרטים, כך שבאתר תוכלו למצוא מגוון מוצרים מעוצבים שנבחרו בקפידה לבייביז שלכן (אבל לא רק). עיצוב, מינימליזם ובחירות מדויקות הם קווים שמנחים את לילך בבחירת המוצרים לחנות שלה, מה שהופך אותה למקום מרגיע ונעים למציאת פריטים שימושיים עם טוויסט עיצובי וניחוח סקנדינבי.

מה למשל? סלי החתלה מינימליסטיים, תיבות תהודה שפועלות על עקרונות אקוסטיים בלבד (והן סופר מיוחדות!) ומנורות לילה עדינות בייצור כחול-לבן, שיכולות ללוות את הבייבי ממש מההתחלה. על תיבות התהודה המעוצבות ומנורות הלילה המקסימות, תקבלו 15% הנחה עם הקוד BUNNY. בתוקף עד ה-25.3.

Don’t Cry Wolf אתר

Don’t Cry Wolf אינסטגרם

Don't Cry Wolf • פריטים יפים לקטנטנים (וגם לגדולים)
Don't Cry Wolf • פריטים יפים לקטנטנים (וגם לגדולים)

My Hoshiko • ספר ייחודי לבייבי

הושיקו הוא מותג מקסים שהוקדם על ידי מורן ונועה, מעצבות ואמהות שמבקשות ליצור מוצרים פשוטים, עכשוויים ומכילים בעיצוב נקי ונגיש. ספר השנה הראשונה ‘Born as a star’ מזמין לתעד את הרגעים הראשונים עם הבייבי, בספר זכרונות פיזי ומיוחד. הספר בנוי בצורה שמנחה בקלות ובהירות כיצד למלא את הרגעים המרגשים ביותר לשנה הראשונה בהתפתחות הבייבי, ואני בטוחה שזה משהו ממש מרגש לחזור ולהסתכל עליו בהמשך הדרך. הספר נמכר כעת בהנחה משמעותית – 169 ש”ח במקום 199 ש”ח, ובאתר תמצאו גם אביזרים ליצירה, אותם תוכלו לרכוש בנפרד או כערכה.

My Hoshiko אתר

My Hoshiko אינסטגרם

My Hoshiko • ספר ייחודי לבייבי
My Hoshiko • ספר ייחודי לבייבי

Noor Living • קולקטיב עיצוב יוצא דופן

המותג NOOR נולד מאהבה לדברים יפים, אותם דברים שישדרגו ויגוונו את החוויות שלנו בחיים. האנשים מאחורי המותג מאמינים שניתן לעשות כל רוטינה יום-יומית בסטייל ובניחוח יוקרתי, בין אם מדובר באירוח חברים לארוחת ערב ייחודית, עיצוב חלל העבודה או תיחזוק שגרת טיפוח מפנקת. האתר מאגד מותגי נישה ובוטיק יפהפיים, וגילה לי עולם של מותגים קטנים, איכותיים ומאוד מיוחדים. זה מסוג האתרים שאפשר לשוטט בהם שעות, להיפתח לעולם חדש של עיצוב, לקרוא את התיאורים המעניינים ולהרכיב סל מתנות ייחודי, לעצמכם או לאנשים אהובים. ראוי גם לציין את המשלוח המהיר של NOOR (מהיום למחר), במיוחד בתקופה עמוסה זו של שלפני החגים.

NOOR Living אתר

NOOR Living אינסטגרם

Noor Living • קולקטיב עיצוב יוצא דופן
Noor Living • קולקטיב עיצוב יוצא דופן

Cotton Club • סדינים יוקרתיים איכותיים

אל מועדון הכותנה נחשפתי רק לאחרונה, למרות שמדובר במותג עם וותק של למעלה מ-30 שנה. האחיות רונה וטליה מוצפי הן דור שני ליצרני טקסטיל, והן מנגישות כיום את המוצרים האיכותיים באתר הנעים של המותג. באתר תמצאו מוצרי הלבשת הבית בייצור מקומי ובאיכות גבוהה, צבעוניות מאופקת ומדויקת ורכות בלתי מתפשרת. חלמתי על מצעים בגוון לוונדר עדין, ואחרי מספר לילות במצעי הסאטן 500 של המותג – אני יכולה להגיד שהתמכרתי באופן רשמי. הגוונים החדשים יפהפיים, וקיבלתי גם המלצות חמות על סדיני הבמבוק המיוחדים. הסדינים כעת בהנחה משמעותית של 30%, (525 ש”ח למצעי הסאטן 500 לדוגמא), ולתחושתי הם בהחלט שווים את המחיר.

Cotton Club אתר

Cotton Club אינסטגרם

Cotton Club • סדינים יוקרתיים איכותיים
Cotton Club • סדינים יוקרתיים איכותיים

Simee via nature • קוסמטיקה טבעית

מאחורי מותג הטיפוח הטבעי Simee via nature עומדות פנינה ושלי, אמא ובת המגיעות מעולם הרוקחות והארומתרפיה הטבעית. אביה של פנינה היה הרוקח הראשי בבית הלנה רובינשטיין, ובצורה הרמונית ונעימה נסללה הדרך שלה לרוקחות טבעית ובריאותית. שלי מביאה פן צעיר, מינימליסטי ועכשווי למותג, ויחד הן מנגישות את המוצרים למגוון שכבות גיל ומין. בקרוב אסקר פה בהרחבה את המוצרים, אבל בנתיים לא יכולתי שלא לכלול בפוסט את ערכת ההתנסות המקסימה של המותג, שמגיעה בתיק מעוצב ומכילה ארבעה מוצרים, מתנה מקסימה למי שרוצה להכיר את המותג ולחובבות הטיפוח הטבעי. ובנוסף, אתן מקבלות 15% הנחה על כל האתר עם הקוד BUNNY. בתוקף עד ה-25.3.

Simee via nature אתר

Simee via nature אינסטגרם

Simee via nature • קוסמטיקה טבעית
Simee via nature • קוסמטיקה טבעית

Naz Jewlery • תכשיטי כסף עם טוויסט

לא יכולתי להישאר אדישה לתכשיטי הכסף יוצאי הדופן של נועה זכרוביץ, עומדת מאחורי המותג NAZ Jewelry. במיוחד מצאה חן בעיני קולקציית ה-Minis (בתמונות), שכבר מעטרת את אוזניי וגם נרכשה כמתנה לחברה טובה שלי. נועה פתחה את המותג לקראת סוף לימודי הצורפות שלה, והיא מייצרת פריטים גולמיים מצד אחד אך עדינים מצד שני. כל התכשיטים עשויים כסף, ומנסיוני מהם איכותיים, נוחים ומאוד מיוחדים. תוכלו לקבל 10% הנחה בציון הקוד BUNNY, כשהזמנות ניתן לעשות באינסטגרם בדיירקט או בווטסאפ – 052-8909781. בתוקף עד ה-25.3.

Naz אינסטגרם

Naz Jewlery • תכשיטי כסף עם טוויסט
Naz Jewlery • תכשיטי כסף עם טוויסט

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: