fbpx

תחתוני המחזור של מודיבודי + קוד הנחה

אני לא אגזים אם אומר שתחתוני המחזור של מודיבודי שינו את חיי. ואני אומר שגם אני הייתי קצת סקפטית בהתחלה, ולא ממש הבנתי איך הדבר הזה עובד. אבל היי, כמעט שלוש שנים אחרי שהתחלתי להשתמש בתחתוני המחזור של מודיבודי – ואין מרוצה ממני. אם יש דבר אחד שאתן יכולות לתת לעצמכן (וגם לכדור הארץ) במתנה – זה את ההיכרות עם תחתוני המחזור הרב פעמיים. ואחרי שתקראו ותבינו יותר את הפלא הזה – יש קוד הטבה שווה במיוחד המחכה לכן בכתבה.

תחתוני המחזור של מודיבודי, למי זה מתאים?

תחתוני המחזור של מודיבודי מתאימים בעיני לכולן, אבל יש להן פוטנציאל משנה חיים בעבור מי שעד היום השתמשה בתחבושות. כאמצעי מניעה אני משתמשת בהתקן לא הורמונלי, והמחזורים שלי מורגשים. הייתי מחליפה תחבושות בתדירות גבוהה ובקיץ הייתי סובלת מאוד. אני וטמפונים מעולם לא הסתדרנו – זה היה מוצא אחרון מבחינתי אם אין ברירה ונתקעתי עם אירוע בבריכה או בים. המחזור היה משהו שהתבאסתי שמגיע. ידעתי שהימים הבאים יהיו לחים ולא נוחים, שאצטרך לוותר על תכניות מסוימות ולהיות כל הזמן בקרבת שירותים.

ואז הכרתי את תחתוני המחזור של מודיבודי

כבר מהשימוש הראשון היה ברור לי שזו אהבה מלבישה ראשונה. התחתון הראשון שלי, ביקיני קלאסי, ישב על הגוף בצורה מדויקת שהרגישה בטוחה ונוחה. השימוש בתחתונים קל ונח, כשאני לרוב מחליפה אותם בין פעמיים לשלוש ביום, תלוי ביום המחזור ועוצמת הזרימה. באופן אישי רוב התחתונים שיש ברשותי הם בגזרת ביקיני קלאסי, אולם כיום הגזרה האהובה עלי היא גזרה גבוהה ומחבקת יותר, כמו למשל תחתוני הבוישורטס המעולים משיתוף הפעולה של מודיבודי ופומה.

לקבלת הנחה שווה הקלידי בקופה את קוד ההטבה BUNNY

תחתוני המחזור של מודי בודי ופומה

איך זה עובד?

במודיבודי מקפידים על שימוש בבדים איכותיים ונושמים עבור התחתונים (כמו למשל במבוק, כותנה אורגנית או ספנדקס ממוחזר) בשילוב עם סיבי טקסטיל חדשניים לחלקים הסופגים (צמר מרינו, מיקרופייבר ובגרסא הטבעונית – סיבי פוליאסטר), בייצור ידידותי לסביבה. טכנולוגיית הספיגה של מודיבודי היא פטנט רשום שנבדק באלפי בדיקות מעבדה, אז ממש אין לכן מה לחשוש. התחתונים סופגים, אינם זולגים ומרגישים מאוד מאוד נוחים. ואי אפשר שלא להתייחס לצד האקולוגי והחסכוני שבשימוש בתחתוני מחזור – בשימוש וכביסה נכונים יכול ללוות אתכן לכשנתיים. תחשבו כמה טמפונים ותחבושות זה, לא סתם אמרתי שזה מוצר משנה חיים.

תחתוני המחזור של מודיבודי

אז כמה תחתונים בעצם צריך?

אני ממליצה להתחיל מרכישה של מינימום ארבעה תחתונים, ברמות ספיגה שונות לימים שונים, וזאת כדי שתוכלו לבצע רוטציה בכל יום. זה אומר שאתן עלולות להיכנס לסחרור כביסה קל, אבל כרכישה ראשונית זו אופציה טובה להכיר את הדגמים ולהתנסות בשימוש. לכל אחת יש זרימה אחרת, אני מתחילה ומסיימת את המחזור עם תחתונים ברמת ספיגה בינונית, ובשאר הימים לרוב משתמשת בתחתונים ברמת ספיגה גבוהה, המספקים לתחושתי הגנה מאוד אמינה ונעימה. ללילה יש לי זוג של תחתונים ברמת ספיגה גבוהה מאוד.

איך מנקים?

קל לנקות את תחתוני המחזור של מודיבודי ולא, באמת שלא מלוכלך או מגעיל. לאחר השימוש אני מיד שוטפת את התחתונים היטב במים עד שהמים הנשטפים שקופים. לאחר מכן אכבס את התחתונים בכביסה של 30 מעלות, וחשוב מאוד -ללא מרכך! את התחתונים ניתן גם לכבס עם פריטים נוספים שאינם דורשים מרכך, כמו בגדי ספורט למשל. הם אינם מכתימים בגדים אחרים והכביסה יוצאת נקייה לחלוטין. ניתן גם לכבס את התחתונים ביד, אך חשוב להשתמש בחומרים ייעודיים ולא להשרות את התחתונים.

החלפות והחזרות

למודיבודי מדיניות החזרה והחלפה מעולה. בכל הזמנה ניתן להחזיר או להחליף פריט אחד שהאריזה שלו נפתחה. זאת כל עוד הוא לא עבר כביסה ולא נעשה בו שימוש מלבד מדידה על גבי תחתונים והוא מוחזר באריזתו המקורית, במצב חדש. בנוסף, ניתן להחזיר או להחליף כל פריט נוסף סגור. 

אני מזמינה אתכן לבקר אצלי באינסטגרם בהייליט ייעודי, לקבל מידע נוסף ולשאול שאלות בנושא, ומזמינה אתכן להשתמש בקוד האפיליאייט שלי לקבלת הנחה ברכישה.

לקבלת הנחה שווה הקלידי בקופה את קוד ההטבה BUNNY

קליק כאן לרכישה באתר מודיבודי

תחתוני המחזור של מודיבודי

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: