fbpx

איך למנוע סימני מתיחה בהריון? • פיטולסטיל ג’ל ליראק

אחת השאלות שאני מקבלת הכי הרבה בפרטי, היא איך למנוע סימני מתיחה בהריון? הנושא של סימני מתיחה ומניעתם עניין אותי מתחילת ההריון, ואני מקפידה על טיפוח אזור הבטן, הירכיים והחזה לאורך כל התקופה. בעיצומו של החודש השביעי, אני שמחה לדווח שההשקעה השתלמה, והבטן שלי נותרה כשהיתה – ללא סימני מתיחה.

איך למנוע סימני מתיחה בהריון פיטולסטיל ג'ל ליראק

בואו נכיר את חברת ליראק פריז

חברת ליראק פריז פועלת משנת 1975. מדובר בחברה מוכרת ומבוססת בתחום הקוסמטיקה המקצועית ואת מגוון מוצריה תוכלו למצוא באתר החברה. המוצרים מבוססים על שנים של מחקר ופיתוח, והיא מציעה מגוון פתרונות יעילים המיועדים לתיקון ומניעת פגעי הזמן בעור הפנים והגוף. צוותי המחקר והפיתוח של מעבדות ליראק כוללים צוות רחב של רופאים וחוקרים מומחים, העובדים על התאמת המוצרים לסגנון וקצב החיים המודרני, ולטיפול והגנה מפני נזקים סביבתיים.

מה הם בעצם סימני מתיחה?

סימני מתיחה הם אותם קווים דקים לבנים, אדומים או סגלגלים על העור, שמופיעים באזורים כמו הירכיים, הבטן והחזה. הם נגרמים משינויים הורמונליים החלים בהריון וגורמים לעור להימתח, וקשורים גם לעלייה במשקל שמאפיינת את תקופה ההריון. חשוב להבין שהחל מהופעתם על העור אין דרך להעלים אותם לחלוטין, ולכן הפעולה האידיאלית ביותר בכל הנוגע לסימני מתיחה היא מניעה. בכלל בטיפוח, אני מאוד מאמינה בגישה של מניעה וטיפול מקדים, שכן היא מאפשרת הגעה ושמירה על תוצאות מוצלחות יותר לאורך זמן.

איך למנוע סימני מתיחה בהריון פיטולסטיל ג'ל ליראק

איך למנוע סימני מתיחה בהריון?

פיטולסטיל ג’ל של מותג הטיפוח הצרפתי ליראק מיועד לפעולת מניעה מקדימה של סימני מתיחה. הג’ל האפקטיבי מבוסס על קומפלקס צמחי ייחודי של אלכימלה, קיסוס ושבטבט, ועשיר בפלבונואידים ובטנואידים. זה מוצר מוכר מאוד בעולם שהוכח במחקרים קליניים כמונע הופעת סימני מתיחה ב-78%, מכיל 98% רכיבים טבעיים ונמכר בכל 6 שניות (!). התחלתי להשתמש בג’ל החל מסוף החודש השלישי להריון, בהתאם להנחיות החברה. ההמלצה היא למריחה פעם ביום באמצעות עיסוי עדין של האזורים הבעייתיים (חזה, בטן, מותניים וירכיים).

איך למנוע סימני מתיחה בהריון פיטולסטיל ג'ל ליראק

לג’ל אין ריח דומיננטי והוא נספג מהר יחסית בעור. בניגוד למוצרים אחרים מבוססי שמן, הוא אינו משאיר את העור שמנוני או דביק, וניתן להתלבש כבר מספר דקות לאחר המריחה. אני מקפידה על מריחה יומיומית אחרי המקלחת, ונמצאת כעת בטיובה השנייה שלי, עמה התחלתי לאחרונה (סביב חודש שביעי). אני מאמינה שתספיק לי לחודשיים הקרובים וכן לשימוש לאחר הלידה, כפי שממליצה החברה. מבחינת תוצאות, ניכר שההקפדה משתלמת, וגם בעיצומו של החודש השביעי אין לי סימני מתיחה בכלל על אזור הבטן.

איך למנוע סימני מתיחה בהריון פיטולסטיל ג'ל ליראק

בין מוצרי החברה תוכלו למצוא גם סרום לטיפול בסימני מתיחה. הוא אסור לשימוש במהלך ההריון ומיועד לטיפול רק לאחר ההריון, או בעבור נשים המחפשות סרום טיפולי לטיפול בסימני מתיחה, ללא קשר להריון. יש לכן שאלות על המוצר? מוזמנות לאינסטגרם לייעוץ בפרטי 🙂

אתן מקבלות 10% הנחה על המוצרים לטיפול בסימני מתיחה, עם קוד האפיליאייט BUNNY. לרכישה לחצו כאן.

ברכישה ב-300 ש”ח ומעלה – משלוח עם שליח בחינם.

לאתר של ליראק ישראל

לכל הפוסטים בקטגוריית בייבי באני לחצו כאן

לכל הפוסטים בקטגוריית הטיפוח בבלוג לחצו כאן

איך למנוע סימני מתיחה בהריון פיטולסטיל ג'ל ליראק

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: