fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של אור לב ארי

התחלתי את מדור ‘אין לי מה ללבוש‘ כשהקורונה היתה בעיצומה. הייתי בבית והרגשתי שחסרה לי קצת השראה צבעונית בחיים. אחרי כשלושה מדורים כבר דקלמתי את השאלות בעל פה ורשימת המשתתפות העתידיות הלכה וגדלה. אבל רגע, עצרתי וחשבתי לעצמי. למה רק נשים? הרי יש סביבי גם גברים עם סטייל יוצא דופן, מדויק ומעניין. פניתי למספר מצומצם מאוד של גברים שבעיני מייצגים משהו ייחודי ומצליחים לבטא את עצמם דרך אופנה. את אור לב ארי אני מכירה כבר המון שנים (אפילו עבדנו יחד בתור דיילים), והוא היה אחד השמות הראשונים שחשבתי עליהם למדור. לאור יש סטייל קלאסי ונקי  עם ניחוח של חו”ל וחשבון אינסטגרם הורס שממש שווה לבקר בו. בואו נכיר אותו ואת הארון שלו קצת יותר מקרוב!

אור לב ארי

מי אתה אור לב ארי?

אני אור לב ארי, 28, בלוגר אופנה, ביוטי ולייפסטייל וסטודנט לממשל ומשפטים בבין תחומי. ביום ביום אני עובד בחברת הייטק. לפני 5 שנים, בין ביקוריי הרבים בניו יורק כדייל אוויר באל על, החלטתי לפתוח בלוג אופנה העונה לשם Sang Blue (׳דם כחול׳). הייתי בין הבלוגרים הגברים היחידים בארץ בזמנו, כשהחזון היה להוציא את הגברים בישראל מהטי-שירט והג׳ינס במקרה הטוב, ולהעביר להם שטיפוח, אופנה, יופי ואסטתיקה שייכים לכולם ואפשר לשלב אותם בשגרת היום-יום, ועדיין לעשות את זה בצורה גברית ולא מתאמצת.

איך היית מגדיר את הסטייל שלך? מאיפה אתה שואב השראה?

הייתי מגדיר את הסטייל שלי כמגוון: מצד אחד אני אוהב מאוד אופנת סטריט ובעיקר הודיז ולבוש קליל, מצד שני אני גם מאוד אוהב לבוש אלגנטי – לא בהכרח חליפות שלמות אלא אפילו ספורט אלגנט: בלייזר על ג’ינס עם חולצת טי נקייה מתחת – ואתה בשניה משדר ביזנס (בעניי בלייזר הוא פריט חובה בארון של כל גבר).

אני שואב השראה מכל דבר: סרטים, מקומות שאני רואה ומחליט לצלם שם, מגזינים, בלוגרים גברים אחרים שאני עוקב אחריהם והאתר של מסימו דוטי שיש בו אימג׳ים מושלמים.

בארון של אור לב ארי

איך אתה מאחסן את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

את הבגדים שלי אני מאחסן בארון הן בתלייה והן בקיפול. אחד הטריקים שלי לשמירה על סדר כבר שנים זה פשוט לרענן כל הזמן את הארון ולשאול את עצמי מה שימושי לי ומה לא. אני גם לא קונה בגדים בכמויות, מעדיף לקנות איכותי ומעט – ככה אני לא עמוס בדברים שאני לא צריך ואני יודע בדיוק מה יש לי כל הזמן.

הארון של אור לב ארי

בארון של אור לב ארי

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

הקטגורייה האהובה עלי בארון היא התיקים שלי. אני אוסף תיקי יוקרה כבר כמה שנים, עליהם אני שומר בטירוף כולל את הקופסאות ואני פשוט נהנה להסתכל על זה.

תיק דיור

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

התיק שהתחיל את אוסף התיקים שלי: תיק של מוסקינו.

לפני 4 שנים העליתי תמונה לאינסטגרם עם התיק, מוסקינו והמעצב הראשי ג׳רמי סקוט הגיבו עליה ועשו לה שייר בעמודים הרשמיים של המותג’ דבר שהביא לי המון חשיפה, עוקבים והכניס אותי מהר לעניינים. בנוסף יש לי כמה פריטים סנטימנטליים ופריטי וינטג׳ שקניתי בשוק העתיקות והוינטג׳ של פאריז.

תיק מוסקינו

יש לך פריט שאתה חורש עליו נון סטופ? ואחד כזה שאתה לא לובש אבל לא יכול להיפרד ממנו?

אני אוהב לגוון ויש לי עשרות ג’ינסים, אבל בסופו של דבר אני לובש שני ג’ינסים של ראג אנד בון שאני חורש עליהם. אחד הפריטים שאני לא לובש אבל לא יכול להיפרד ממנו זה תיק של גוצ׳י מקולקצייה מיוחדת שקיבלתי במתנה לפני 5 שנים – הסטייל הכללי שלו מאוד מצועצע לי אבל הוא מאוד מיוחד ובעל ערך סנטימנטלי וקשה לי להיפרד ממנו.

תיק גוצ'י

באיזה אתרים אתה אוהב לעשות שופינג אונליין?

אני מאוד אוהב את אסוס, וטופ-שופ מן. טופ שופ הייתה אחת החנויות שהכי אהבתי לקנות בה טישרטים לקיץ ובגלל שהם סגרו בארץ את מחלקות הגברים אני פשוט מזמין מהם אונליין. בנוסף אני גם אוהב לקנות באתרי ביוטי שונים – קאלט, האתר הפולני וסופר פארם אונליין.

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

הטיפ הכי חשוב הוא להגיע ממוקד ועם רשימה ולא להתפזר – מאוד קל להגיע לסכומים ענקיים ברכישה באתרי האונליין אבל אם מגיעים ממוקדים – קונים רק את מה שצריכים ולא מתפרזים. כדאי לזכור את ימי ההנחות עליהם ניתן להתעדכן באמצעות הרשמה לניוזלטר של האתרים. בנוסף, בדקו האם אינכם מחוייבים בסכומים נוספים בגין משלוח לישראל במעמד הרכישה. לעיתים חיוב נוסף כזה יכול להגיע למאות שקלים ולהפוך את הקנייה ללא כדאית מבחינתכם. מצד שני אולי תעדיפו להשקיע כמה דולרים במשלוח אקספרס כדי להבטיח הגעה מהירה.

מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

אחד המותגים הישראליים שאני הכי אוהב הוא הולילנד – HolyLand של דור חן וענת משולם: מעבר לאיכות המעולה של הבדים והגזרות המגוונות; העיצובים מעולים, חכמים ומקוריים.

holyland מותג אופנה

אור לב ארי, אם היית צריך לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחד, מה הם היו?

בלייזר נטרלי בגווני בז׳ או כחול כהה/או מעיל טראנץ׳: בשני המקרים מדובר בפריט שמשדרג כל הופעה והופך אותך בשניה להרבה יותר לבושה ומסודרת.

משקפי שמש מחמיאות: משקפי שמש עושות פלאים ותורמות למראה הסופי של הלוק. ברגע אפשר להיראות הרבה יותר מתוחכם.

נעל אלגנטית: משתלבת כמעט בכל לוק והופכת אותו להרבה יותר מעניין ורציני. (אפילו לוק פשוט כמו טי שירט שחורה וגינס משתדרג כך ברגע).

נעליים ג'יבנשי

אור, אני יודעת שאתה בחור מטופח, אז בוא נדבר גם על ביוטי!

עולם הטיפוח אף פעם לא היה זר לי, כבר בהיותי ילד צעיר סבתי הייתה מסבירה לי על חשיבות השימוש בקוסמטיקה, בישום וטיפוח עור הפנים; מה שהוביל אותי לחפש עבודה בתחום ולאחר שנה של דיילות התחלתי לעבוד בבוטיק הבישום והטיפוח Individual. שם, למדתי המון ממיטב מומחי הבישום של חברות העל השונות (תווים, בשמים מוכרים, תרכובות, חשיבות השימוש במרכיבים איכותיים, איך יוצרים בושם וכו׳…) מה שהוביל אותי להעמיק בתחום וללמוד את עולם הבישום והטיפוח לעומקו, ובמקביל לקחת שיעורי איפור כדי להעביר ידע מקצועי, אמיתי ומדוייק בנושא.

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

אחד ממותגי הביוטי (וגם אופנה) שאני הכי אוהב זה דיור. הבישום שלהם מצויין וגם האיפור והטיפוח – אחד הבשמים שאני הכי אוהב שלהם זה ‘קולון רויאל’ ששייך לקולקציית הבית של המותג והוא פשוט מעולה. אני גם מאוד אוהב את בשמי SAUVAGE של המותג.

sauvage dior

מוצרי ביוטי דיור

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

קרם הלחות המפורסם של לה מר הוא אחד מהמוצרים שאני לא מחליף בשגרת הטיפוח שלי. בנוסף אחד ממוצרי טיפוח האהובים עלי הוא מיסט לחות לפנים – אני פשוט מת על זה! המומלצים שלי: (דיור הידרה לייף מיסט, שאנל הידרה ביוטי מיסט, פיקסי ביוטי – מילקי היידריישן, אומורוביצה (מותג טיפוח תרמלי) – מיסט לחות.

מוצרי טיפוח מומלצים

מוצר איפור שאתה שומר לו אמונים?

הפריימר האוניברסלי מסדרת הבאקסטייג של דיור –  מחייה את עור הפנים ומקנה לו זוהר מיידי, מטשטש ומצמצם את מראה הנקבוביות, כל איפור יושב עליו מושלם והוא נטול סיליקון. בנוסף אני מאוד אוהב את הטוש אקלה של סאן לורן והקונסילר של טום פורד בסטיק לגבר.

רוצים עוד מאור לב ארי? מוזמנים לעקוב אחריו כאן, ולקרוא בבלוג שלו כאן.

אור לב ארי

 

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: