fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של החברה שיודעת

מאחורי ‘החברה שיודעת’ עומדת נירית לוי שנידמן, אשה חריפה, מוכשרת ומאוד מדויקת. החברה שיודעת זה לא רק עמוד אינסטגרם אסתטי ועשיר – זו קהילה נשית חזקה שמכוונת לנשים שיודעת מה טוב להן, ויודעות למי לפנות כדי לקבל עצה. אני עוקבת באדיקות אחרי ההתפתחות של העמוד, הקהילה והעבודה של נירית ברשת ונהנית מכל רגע. אפשר לגמרי להגדיר את זה כקראש, על נירית, על העמוד, על הטעם האסתטי שלה ועל הקסם שהיא יוצרת. היא גו-גטרית במלוא מובן המילה, וככזו היא עובדת במרץ כדי לייצר תוכן שונה, מעניין ויותר מהכל – מדויק.

החברה שיודעת

מי את החברה שיודעת?

אני נירית לוי שנידמן, בת 37, מעצבת אופנהגרפיקהפנים ומייסדת קהילת הלייפסטייל ‘החברה שיודעת’. כשאני לא באינסטגרם אני עוזרת לנשים להקים ולטפח את העסק שלהן, מעבירה סדנאות והדרכות אינסטגרם וסטורי ועושה דברים מגניבים עם המשפחה שלי (עומרי, ניב, אלון וגם טוי הכלב).

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

אין לי סגנון אחד, מבחינתי אופנה היא רגש וכל תקופה מביאה איתה סגנון אחר. בתקופת הלימודים בשנקר גיליתי את עולם היד שניה (שאני עדיין מאד מאד אוהבת). התקופה הזו היתה מלאה בהשראה ויצירתיות, והסטייל שלי היה בהתאם – מאד צבעוני ואקלקטי. היום הסטייל שלי מאד יום יומי, בדרכ ג׳ינס, טי שירט וכפכפים, או חולצות מכופרות מבד נעים ומכנסיים מחוייטים בגזרה רחבה.

beige feed

 

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

עברתי לבית חדש לא מזמן, עם חדר ארונות חדש. בחרתי לעשות את חדר הארונות באיקאה בגלל המודולריות שמאד חשובה לי. בנסיעה קצרה לסניף אני יכולה לשנות את חלל הארון (להוסיף תליה, מגירות, מדפים וכו’) – דבר שמאד מתחבר לאישיות שלי שאוהבת שינויים והתייעלותלמרות שחדר ארונות פתוח הוא יותר פוטוגני, הפרקטיות ניצחה ולכן הוספתי דלתות שישמרו על הבגדים מאבק. לפני שנה נחשפתי לשיטת קונמארי דרך סדנאות שאירגנתי לחברות הקהילה ותאהבתי, אמנם לא התחברתי לשיטת הקיפול אבל כן לשיטת הסינון. צריכת הבגדים שלי השתנתה מאד בעקבות סידור הקונמארי, אני בוחרת בקפידה את מה שאני קונה, מבצעים לא מושכים אותי יותר ואני שמה דגש על פריטים על זמניים ושימושיים ופחות בגדים שלובשים רק פעם אחת-פעמיים. את בגדי החורף אני מאחסנת בקופסאות בד של איקאה כדי שלא יצברו אבקכן, יש לי קטע עם אבק…).

בארון של החברה שיודעת

הארון של החברה שיודעת

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון?

קטגוריית הנעליים. במיוחד אוהבת את סנדלי השורש של ורסאצ’ה יאנג שמצאתי באתר ילדים בשיטוט אקראי.

ארון הנעליים החברה שיודעת

סנדלים ורסצ'ה

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

יש לי בארון שמלה שלאתא’ שמסמלת מבחינתי את ההיסטוריה של האופנה בישראל. בעבר הייתי לובשת אותה, היום היא נשארת בארון כפריט היסטורי ונוסטלגי.

שמלה אתא

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

חולצה לבנה מכופתרת היא הפריט הכי חרוש אצלי בארון, לובשת אותה לערב, לים, לפגישות, תמיד! יש פריט אחד שאני כבר לא לובשת (כי אני לא במידה שלה) אבל לא יכולה להיפרד ממנה, שמלת מיני פייטים אדומה עם כריות בכתפיים. (נירית, אני מוכנה לאמץ אותה :-)). 

שמלת פאייטים אדומה

החברה שיודעת, באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

זארה, אסוס ולאחרונה גם נקסט.

יש לך טיפ לרכישה נכונה אונליין?

הטיפ הכי חשוב הוא להכיר את מידות הגוף, לא רק את המידה של החלק התחתון/עליון – אלא ממש של כל חלק: חזה, אגן, מרחק בין הכתפיים, בטן תחתונה, אורך טורסו (חלק עליון של הגוף), אורך כף הרגל בס״מ וכל נתון נוסף שיכול לדייק את הבחירה. אם יש וידאו תמיד לצפות, זה עוזר להבין את נפילת הבד והמרקם.

ספרי לי על מותג/מעצב ישראלי אהוב במיוחד? מה מבדל אותו בעיניך?

אני אוהבת את סבינה מוסייב, דודו בר-אור ודנה סידי.

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

גי׳נס רחב וגבוה, חולצה מכופתרת לבנה, ג׳קט שחור/לבן מחוייט.

החברה שיודעת

החברה שיודעת, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

מאד קשה לי עם בשמים, רוב הריחות לא עושים לי את זה. אם אני מתחברת לבושם זה לרוב ריחות גבריים, למרות שאני לא מסכימה עם ההגדרות של נשים/גברים בבישום. המותג האהוב עליי והחרוש ביותר הוא  Creed ואני חורשת על Aventus.

בושם creed

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

עוד לא נמצא כזה 🙂 אלא אם כן קרם הגנה נחשב. (אנחנו צריכות לדבר על זה!)

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

שומרת אמונים למייקאפ של שאנל ולפלטת היילייט וקונטור של kkw.
contour pallete kkw

רוצות עוד מהחברה שיודעת? מוזמנות לעקוב אחריה כאן. ולמעבר לאתר החברה שיודעת לחצו כאן.

כובע קש

למעבר לכל הפוסטים בסדרת ‘אין לי מה ללבוש – בארון של’ – לחצו כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: