fbpx

דרמה רולר ומזותרפיה ביתית • פתרון מעשי לעור חלק ובריא

אם אתן מחפשות טיפול ביתי יעיל לצלקות אקנה, קמטוטים ומראה עור עמום או לא אחיד – הגעתן למקום הנכון. אתן בוודאי כבר יודעות שבכל הנוגע לחידושים בתחום הביוטי אני עם יד על הדופק ומאוד אוהבת להתנסות. את הפניה מאלק, הבעלים של חברת ‘נובה’ קיבלתי עוד בשנה שעברה, ולקח לדברים זמן להתבשל. אומנם רציתי לכתוב על דרמה רולר ומזותרפיה ביתית כבר זמן מה, אבל אני מודה שהיה לי חשש קל. דרמה רולר הוא מוצר שיכול לעשות פלאים לעור כשמשתמשים בו נכון, אבל בשימוש לא נכון ולא הגייני הוא יכול להיות בעייתי.

הגעתי להחלטה לכתוב את הפוסט לאחר התנסות משמעותית במוצר והבנה חד משמעית שהוא בטוח לשימוש ויעיל – כל עוד מקפידים על כללי ההגיינה עליהם אפרט בהמשך. אני סומכת על שיקול הדעת שלכן, הקוראות שלי ומאמינה שכמוני, גם אתן מקפידות על הגיינה ונקיון בכל הנוגע לפנים שלכן (ובכלל). אם המילים ‘דרמה רולר’ ו’מזותרפיה ביתית’ לא אומרות לכן כלום – אני כאן לעשות סדר, להסביר, להראות וכמובן כמו תמיד, לענות על שאלות. ויש גם הטבה שווה ובלעדית רק לכן.

דרמה רולר ומזותרפיה ביתית

מזותרפיה ביתית

 

דרמה רולר ומזותרפיה ביתית – מה זה בעצם?

הדרמה רולר הביתי הוא מכשיר קטן הבנוי מידית וראש ‘מתגלגל’, המורכב מעשרות מחטים קטנטנות בגדלים משתנים (החל מ-0.2 מ”מ ועד 1.0 מ”מ). אל תתנו למילה מחטים להטריד אתכן, הן זעירות, קטנטנטות וממש לא מזיקות. ההיפך הוא הנכון.

דרמה רולר ומזותרפיה ביתית

את הרולר מעבירים בעדינות על העור. הדגש כאן הוא על עדינות – לא צריך להפעיל לחץ רב. המחטים הקטנטנות ‘פוצעות’ בצורה מבוקרת את העור – חרירים קטנטנים ובלתי נראים לעין. לפעולה זו מספר יתרונות: הראשונה היא ספיגה איכותית יותר של מוצרי טיפוח, והשנייה היא שיקום עצמי של העור, על ידי עידוד יצירת קולגן ואלסטין לריפוי ה’חרירים’, כמנגנון הגנה טבעי של הגוף. לתהליך קוראים מזותרפיה, והוא מוכר ואהוב מאוד על קוסמטיקאיות, ובשנים האחרונות מתבסס גם בשימוש ביתי.

מזותרפיה ביתית

מזותרפיה ביתית

עכשיו אני חייבת לחזור ולהדגיש – לא מדובר בתהליך כואב או כזה שממש רואים בעין. המקסימום הוא מעט אי נוחות ועקצוץ עדין, ממעבר הרולר על הפנים. לאחר השימוש ישנה אדמומיות טבעית של העור שעוברת לחלוטין למחרת. הדרמה רולר בטוח לשימוש ומשפר את נראות העור – צלקות אקנה, כתמים, קמטוטים עדינים שאינם עמוקים. באופן אישי יש לי אזור צלקות בעייתי באזור הסנטר והפה, מתקופה של התעסקות מאסיבית ומיותרת עם העור. לתחושתי, השימוש בדרמה רולר משפר את מראה הצלקות ובאופן כללי את נראות העור.

איך משתמשים בדרמה רולר וכמה פעמים מומלץ לעשות את הטיפול?

בכל הנוגע לדרמה רולר, המפתח להצלחה הוא הקפדה על הגיינה והתמדה. זה תהליך שלוקח הרבה זמן, שכן את פעולת המזותרפיה הביתית מומלץ לעשות פעם בשבועיים בהתחלה, ולאחר מכן לא יותר מפעם בשבוע ועד עשרה ימים. בכל מקרה מומלץ להיות בהקשבה לעור ולראות איך הוא מגיב לטיפול. ההמלצה היא להתחיל עם ראש של 0.5 מ”מ ובעיני זה מספק, במיוחד לבעלות עור רגיש או עדין.

דרמה רולר ומזותרפיה ביתית

דרמה רולר ומזותרפיה ביתית

הרולר מגיע במארז סגור הרמטית ובקופסית פלסטיק על מנת לשמור עליו מלכלוך ואבק. לפני ואחרי השימוש יש להקפיד על כללי הגיינה מדויקים: את ראש הרולר צריך לטבול באלכוהול למשך כחמש דקות לפני השימוש. ניתן להשתמש בדרמה רולר על פנים נקיות, ולעבור אזור אזור לרוחב ולאורך. לאחר השימוש מומלץ למרוח סרום וקרם פנים עשירים בלחות, ולהימנע ממוצרים על בסיס רטינול או חומצות שעלולים לגרות את העור. בנוסף, השמש הישראלית לא פוסחת על אף אחת – הקפידו על שימוש במקדם הגנה איכותי ואם אתן שואלות אותי – גם כובע.

דרמה רולר

דרמה רולר

דרמה רולר

בכל מצב של עור פצוע מסיבה זו או אחרת, אקנה פעיל ובעיות עור כאלה ואחרות – מומלץ להתייעץ עם רופא העור שלכן בדבר השימוש במוצר.

אסור בתכלית האיסור לחלוק את הרולר עם אף אחד אחר. הרולר הוא אישי ולשימושכן הפרטי בלבד.

על מנת שתוכלו גם אתן להתנסות בדרמה רולר ובמזותרפיה ביתית, חברת נובה ייצרה קוד הנחה בלעדי רק לכן שמקנה 10% הנחה על כל האתר. קוד ההטבה: BUNNY. למעבר לאתר לחצו כאן.

מוצרי טיפוח הפנים של נובה

לצד השימוש בדרמה רולר התנסתי גם במוצרי טיפוח הפנים של נובה: קרם עיניים, סרום וקרם-ג’ל. שלושת המוצרים ניחנו במרקמים קלים ונעימים ונספגים היטב בעור, ובעלי ניחוח הדרי קל. מבין שלושת המוצרים הסרום היה החביב עלי, אך בסקאלת המחיר הזו אני מעדיפה לדבוק בסרום הלילה של אסתי לאודר. לתחושתי הקרם-ג’ל היה אומנם קליל ונעים במזג האוויר לאחרונה, אך לא סיפק לחות עשירה כמו שאני זקוקה לה למרות החום, ויתאים יותר לבעלות עור מעורב. קרם העיניים מאוד נעים ומגיע בכמות מכובדת – 30 מ”ל והיות ואין לי בעיות מהותיות באזור העיניים הוא עשה את מה שמצופה ממנו – ליחוח אזור העיניים.

מוצרי טיפוח נובה

מוצרי טיפוח נובה

בתור מי שמתנסה במוצרי טיפוח חדשים באופן תדיר, אני כנראה פשוט כבר מצפה ל’תותחים כבדים’ עם תוצאות מורגשות או כאלה שנראות לעין אצלי, כשזה נוגע למוצרי הפנים שלי. אני גם תמיד מתייחסת לפקטור של המחיר, ואין ספק שסקאלת המחיר מעט גבוהה. בסופו של דבר טיפוח הוא דבר אינדווידואלי, ובהחלט ייתכן שבעבור בעלות סוג עור אחר המוצרים יתאימו יותר.

מוצרי טיפוח נובה

מוצרי טיפוח נובה

טענה שהיתה לי והוצגה לאלק שלקח אותה לתשומת ליבו היתה לגבי אריזת המוצרים. מצד אחד אלה נראים מעוצבים ויוקרתיים, ומנגד בשניים מתוך שלושת הקרמים פקק הפלסטיק לא נסגר באופן מיטבי ונשאר רופף. בנוסף, העובדה ששלושת הבקבוקים זהים לחלוטין וגם הכיתוב, מעט הקשתה עלי בתהליך המריחה היומי. שמחתי לגלות אוזן קשבת ופתיחות לביקורת הבונה שלי לגבי המוצרים, מה שמעיד בעיני על בעל עסק שבאמת מעוניין בטובת לקוחותיו ומעוניין לשפר את המוצר שהוא מוכר.

על מנת שתוכלו גם אתן להתנסות בדרמה רולר ובמזותרפיה ביתית, חברת נובה ייצרה קוד הנחה בלעדי רק לכן שמקנה 10% הנחה על כל האתר. קוד ההטבה: BUNNY. למעבר לאתר לחצו כאן.

גילוי נאות – פוסט זה נכתב בשיתוף פעולה תכני-שיווקי עם חברת ‘נובה’.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

  1. הי שאנטי
    ראשית אני נהנית לקרוא את התכנים שלך.
    האם המזותרפיה והדרמה רולר מתאימה גם לקמטים יותר עמוקים? ( אני בת 49 )

    1. היי חני 🙂 מזותרפיה יכולה לעזור לחומרים להיספג יותר טוב בעור במקרה הזה. אין לי נסיון עם קמטים עמוקים יותר אבל אני מאמינה שתמיכה על ידי טיפוח משלים יכולה לשפר את מצב העור היות ותהליך הפציעה המבוקר מעודד ייצור קולגן.
      שנטי 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: