fbpx

הבושם החדש של פאקו רבאן FAME

הבושם החדש של פאקו רבאן FAME

הבושם החדש של פאקו רבאן

הבושם החדש של פאקו רבאן FAME שנמכר בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון, מייעד את עצמו לצעירות עם חוש אופנתי, ניצוץ שובבי ותעוזה אישית. ככזה הוא שם דגש על רכיבים טבעיים ייחודים שלא שולבו בעבר בבשמי נשים, ועיצוב בקבוק שיגרום לכל אחת לעצור ולרצות להתנסות. את הקמפיין מובילה השחקנית הצעירה והמוכשרת אל פנינג, שגם צולמה לקמפיין כמתבקש בשמלה כסופה של בית האופנה.

הבושם החדש של פאקו רבאן FAME
Courtesy of ©PACO RABANNE

בקבוק הבושם החש של פאקו רבאן

כמי שעוקבת אחרי מותג פאקו רבאן לאורך השנים, לא יכולתי להתעלם מהבקבוק המיוחד של הבושם החדש של המותג, גרסא מיניאטורית לשמלותיו האייקוניות של רבאן. אפשר לדמות את הבקבוק לדמות נשית עתידית, לבושה ומדוגמת. מגפיים זהובות, שמלה כסופה המזוהה עם רבאן, עגילים וצמידים. על פקק הבקבוק מוטבע לוגו המותג, ולחיצה קצרה עליו משחררת את הבושם מתוך משקפי שמש שחורות חתוליות, שעוצבו בהשראת אודרי הפבורן.

הבושם החדש של פאקו רבאן
הבושם החדש של פאקו רבאן

רכיבים טבעיים וטכנולוגיות מתקדמות

אם יש דבר שמרגש אותי בתעשיית הביוטי והבישום בשנים האחרונות, זה המעבר לחומרים ותמציות המבוססים יותר ויותר על רכיבים ממקור טבעי. החידוש הגדול בבושם הוא שימוש ברכיבים שהם 90% ממקור טבעי, ברי קיימא ומיוצרים בצרפת בטכנולוגיה חדשנית. התוצאה פירותית, עסיסית ומפתיעה, וכוללת תווים שמעולם לא שומשו לפני זה בבישום כמו למשל מנגו וקטורת קרמית.

הניחוח

הבושם החדש של פאקו רבאן FAME הוא בושם צעיר ומתוק. הוא מרוכז ודרושה ממנו כמות קטנה לקבלת ניחוח עוצמתי של פירות ופרחים. תמצאו בו יסמין שנקטף בגראס שבצרפת בתהליך מיצוי חדשני, הלוכד אץ המים בפרח ותורם לאיכות ניחוח טהורה ומרוכזת. לצדו תערובת קטורת מותאמת אישית, שנקטפה בטכניקה מסורתית ידנית בר קיימא, תוך אחריות חברתית ועקרונות סחר הוגן. מתכתב אתם בצורה מפתיעה ובולט בנוכחותו הקיצית – מנגו 100% ממקור טבעי. זה רכיב שלא ניתן לזקק ולכן הפרי יוצר במיוחד עבור הבושם החדש של פאקו רבאן. נוסף אליהם – אלגום מתוצרת בר קיימה הגדל באוסטרליה ו-וניל ממדגסקר שנקטף על ידי חקלאים שעובדים עם פאקו רבאן, וכך מובטחת פרנסתם. הבושם מבוסס על מולקולה חדשה 100% טבעית המשתמשת במקורות פחמן מתחדשים.

הבושם החדש של פאקו רבאן
הבושם החדש של פאקו רבאן

בית האופנה פאקו רבאן

פאקו רבאן הוא מעצב אופנה ספרדי, שהחל את דרכו כמעצב תכשיטים עבור בתי אופנה מוכרים כגון ז’יבנשי, דיור ובלנסיאגה. רבאן ייסד את בית האופנה הצרפתי הנושא את שמו ב-1966, והוא ידוע כמי שמשתמש בעיצוביו בחומרים לא קונבנציונליים, כמו למשל פלסטיק ומתכת. השמלות הכסופות האייקוניות של המותג היו תחילתו של קו עיצובי מלא אמירה, וכיום המותג מייצר חצאיות, גופיות, תיקים ואקססוריז נוספים המבוססים על עיגולי מתכת כסופים מחומרים שונים.

את הבושם החדש של פאקו רבאן אפשר להשיג בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון. 50 מ”ל 73 דולר, 80 מ”ל 96$.

קליק כאן להזמנה לפני הטיסה

הבושם החדש של פאקו רבאן
Courtesy of ©PACO RABANNE

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: