fbpx

ההכנה הכנה ללידה

כשסיפרתי לאלה, חברה שלי, שאני בהריון, היא אמרה לי שיש רק ספר אחד שאני חייבת לקרוא. היא העבירה לי עותק שנראה שכבר עבר אי אילו ידיים, של ‘ההכנה הכנה ללידה’ מאת קרן בויקו. הוא חיכה לי בצד כמה חודשים, אבל מהרגע שפתחתי אותו – לא יכולתי לעזוב.⁣ ומאז שקראתי אותו – אני רוצה שכמה שיותר נשים צעירות בהריון ייחשפו אליו, יקראו אותו וילמדו ממנו – כי יש בו המון.

ההכנה הכנה ללידה

ההכנה הכנה ללידה מאת קרן בויקו

הספר מורכב מ-26 סיפורים אישיים של נשים אחרי לידה, ואנשי מקצוע מהתחום. הוא כנה בצורה יוצאת דופן, בועט בבטן, מרגש, מטלטל ומאוד מלמד. זה לא ספר קל, זה ספר אמיתי. כזה שפורם את קשר השתיקה סביב פרק הזמן האינטנסיבי של הלידה והתקופה שאחריה. זה ספר שעושה סדר, מסביר דברים בגובה העיניים, והכי חשוב – מנרמל. את כל קשת הלידות, את כל קשת התחושות, את כל הדברים שעתידים לקרות. הוא עושה את זה דרך סיפורים של נשים אחרות, שמדברות בפתיחות יוצאת דופן, חשופה ואמיתית. מושגים שלא הכרתי כמו ‘פיטוצין’ ו’סטריפינג’ מוסברים בצורה פשוטה ונגישה, מאשה אחת לחברתה.

לא תמצאו פה נרטיב מסוים ונכון לא נכון. יש פה מגוון סיפורי לידה, כאלה שתוכננו בצורה מסוימת והסתיימו אחרת לחלוטין כי החיים מלאי הפתעות ואנחנו לא באמת יודעות למה אנחנו נכנסות בפעם הראשונה. תמצאו פה כלים, רגעים של צחוק מתגלגל וגם של דמעות, של מילים שחודרות את הלב ומידע אמיתי שעושה סדר בראש. זה ספר חובה מבחינתי, אבל יותר מהכל – זה ספר חשוב.⁣ לנשים, לגברים שמלווים אותן, להורים, לחברים מסביב.

אני רוצה שהספר הזה יגיע לעוד נשים וכמה שיותר מהן, וכאן אתן נכנסות לתמונה, ויכולות לפנק חברה בהריון ♡ מכירות הריוניות שישמחו לקבל מארז של הספר ומגוון מוצרי ביוטי המתאימים להריון? ⁣בפוסט החדש באינסטגרם שלי מתקיימת פעילות פרס, בה אחת העוקבות תוכל לזכות במארז מפנק לתקופה ההריון ובעותק של הספר.

להשתתפות לחצו כאן

לרכישת הספר לחצו כאן

לכל הפוסטים בקטגוריית ‘בייבי באני’ חצו כאן

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: