fbpx

המיסט החדש של שאנל

אם הייתי צריכה לזקק משב של מצב רוח מופלא לתוך בקבוק, התוצאה היתה המיסט החדש של שאנל מקולקציית הקמליה האדומה, שנקרא N°1 De Chanel L’eau Rouge. הבשם הראשי של שאנל אוליבייה פולג’, שאף ליצור ניחוח מרומם ומחייה – אחד כזה שבהתזה אחת שלו חיוך רחב מתפשט על השפתיים ומצב הרוח משתפר פלאים. אחד כזה מעודן דיו כדי להתאים למגוון נשים וגילאים, אך נוכח בדרכו כך ששובל ריחו העדין ישמח גם אחרים.

המיסט החדש של שאנל
N°1 De Chanel L’eau Rouge
המיסט החדש של שאנל
N°1 De Chanel L’eau Rouge

הקולקציה

קולקציית הקמליה האדומה שנקראת N°1, היא קולקציה מסקרנת במיוחד, ואולי זו של שאנל שהצליחה לדבר אלי באופן אישי בצורה המדויקת ביותר. היא שמה דגש לא רק על פורמולות ומרכיבים, אלא גם על רכיבים טבעיים, קיימות, מיחזור וגיוון אתני – נושאים בוערים וחשובים בעולמי. קולקציית הקמליה האדומה מורכבת מתשעה מוצרים, בעיקר מוצרי טיפוח (עליהם ארחיב עוד בעתיד) ומספר מוצרי איפור עדינים ויומיומיים. היא מבוססת על 97% רכיבים ממקור טבעי ו-76% תמצית קמליה אדומה, לה יתרונות אנטי אייג’ינג מוכחים והיא ידועה כנוגדת חמצון עוצמתית. בקולקציה השתמשו בפלסטיק ממוחזר בלבד וב-30% פחות זכוכית, והיא מיועדת ומכוונת לכל הגילאים והמוצאים האתניים. ככזו, נבחרו להציג אותה שש פרזנטוריות שונות ממוצאים שונים.

המיסט החדש של שאנל
N°1 De Chanel L’eau Rouge

הבקבוק

אי אפשר להתעלם מבקבוק הארגמן היפהפה של המיסט. זכוכית אדומה כהה וייחודית, פקק שחור בגימור מאט ותחושה יוקרתית ומתוחכמת שעוטפת את השימוש במיסט. זה בקבוק מרהיב שמבטא בעיני יוקרה מאופקת, ממש כמו הקולקציה. אין בו שום דבר מנקר עיניים מצד אחד, ומנגד הוא מצליח להיות מרשים ומיוחד בפשטותו. זה בקבוק שכיף להסתכל עליו, ולתת לאור היום הטבעי לשחק עם הצללים שלו.

המיסט החדש של שאנל
N°1 De Chanel L’eau Rouge

ניחוח המיסט החדש של שאנל

המיסט הוא אומנם חלק מרכזי בקולקצית הקמליה האדומה, אולם לפרח הקמליה האדומה עצמו אין ריח. עובדה זו שלחה את אוליביה למסע דמיון חלומי בחיפוש וזיקוק הניחוח שילווה את הקולקציה. הוא רצה ליצור לב ניחוח פרחוני, בהשראת הפרח האדום. הוא השתמש בתווים של יסמין, פריחת תפוז ו-ורד המזוהים עם הבשמים של שאנל, ושילב אותם עם תמצית של תערובת פירות אדומים עסיסית ורעננה. אלה מתכתבים בצורה מופלאה ליצירת ניחוח פירותי-פרחוני משמח. עדין, מרענן, נעים לאף ומרומז, כזה שמתחשק להתיז על עצמך לאורך כל שעות היום – והוא גורם לך להרגיש נפלא.

המיסט החדש של שאנל
N°1 De Chanel L’eau Rouge
המיסט החדש של שאנל
N°1 De Chanel L’eau Rouge

את הקולקציה הייחודית והמיסט ניתן להשיג בבוטיקים של שאנל. עוד על המיסט והקולקציה המופלאה של שאנל באתר הבינלאומי הרשמי.

לכל הפוסטים בקטגוריית שמתי לי פודרה לחצו כאן

צילום: ליה גלדמן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: