fbpx

המלצות לחיפה • אוכל, לינה ומה לעשות בעיר

ופתאום תקף אותי געגוע. למזוודת טרולי קטנה, לגיחות קצרות ליעדים מעבר לים. הרי הקורונה עצרה שבע שנים של עבודה בתור דיילת אוויר, ולגעגוע לקח כנראה זמן להתבשל. ומה עושה מי שנסיעות הן חלק כל כך נכבד מחייה? מתחילה לעשות את כל מה שהיא לא עשתה מספיק בשנים האחרונות – לחקור את הארץ. ההזמנה להגיע לבקר בחיפה הגיעה בתזמון מושלם. אחרי ביקור מוצלח בעכו העתיקה (כבר פעם שניה), ברור לי כמה אוצרות יש לארץ היפה שלנו להציע וזה לגמרי הזמן לצאת ולחקור. אחרי יומיים קסומים בבירת הצפון, אני לגמרי יכולה לסמן את חיפה כעיר שארצה לבקר בה שוב. אם אתם סקרנים לגבי העיר ומחפשים המלצות לחיפה – הגעתם למקום הנכון.

שנטי גדרון מלון שומאכר חיפה

 

מלון שומאכר חיפה – אואזיס אורבני

הגענו לחיפה בצהריים, שעה של נסיעה מתל אביב (זה תמיד מפתיע אותי כמה קרוב הכל כאן כשאין פקקים). אחרי ניווט קל בין הסמטאות הגענו אל מלון שומאכר – מלון בוטיק ייחודי ששוכן בלב המושבה הגרמנית הציורית ונראה כמו לקוח ממקום וזמן אחרים לחלוטין. עיירה קטנה באיטליה, למשל. אל מבנה המלון מוביל גן ירוק ומטופח. מוזיקה עדינה מתנגנת ברקע ושלט ‘Welcome home’ שמקדם את פנינו. השלט אגב, מדגיש את פילוסופיית האירוח של המלון והעובדים בו, ובאמת, אחרי לילה אחד בלבד במלון – הוא כבר הרגיש כמו בית. לגמרי אואזיס אורבני, כמו שבעלי המלון, דוד, מגדיר אותו. דוד הוא מארח גרוזיני (לדבריו), במלוא מובן המילה. זה אומר שהכל נעשה ברוחב לב, בתשומת לב ובעיקר – עם לב. מרגש בעיני לראות אנשים שהעשייה שלהם בוערת בהם בצורה כל כך אותנטית, ומוצאים איתי שפה משותפת וחברית – גם כשהבסיס הוא עסקי ומקצועי.

מלון שומאכר חיפה

מלון שומאכר חיפה

שנטי גדרון מלון שומאכר חיפה

מלון שומאכר חיפה

בעמדת הקבלה את פנינו מקבלות בחיוך מורן וחני, והן יריית הפתיחה המוצלחת לכל עובדי המלון שפגשנו. הן מוודאות שאנחנו מסודרים ודואגות לעדכן אותי בפרטים שכדאי שנדע. לתחושתי יש הרבה מלונות בארץ שמפספסים אלמנט גדול בחוויית האירוח בגלל הדרכה לא נכונה של הצוות, ואולי בחירה לא מדויקת של האנשים. במקרה של מלון שומאכר בחיפה, ניכר שכל אחד ממלא את תפקידו במקצועיות ואהבה, בחן, בתשוקה ובשמחה אמיתית. נדיר, מחמם את הלב ובעיקר נעים. נכנסו ברגל ימין, כבר אמרתי?

שנטי גדרון מלון שומאכר חיפה

מלון שומאכר חיפה

מלון שומאכר חיפה

הסוויטה במלון שומאכר חיפה

עלינו לסוויטה האורבנית שלנו ששוכנת בקומה השניה, צופה לגן שבקדמת המלון וממנה יציאה למרפסת קטנה (משותפת לקומה), בה אפשר לשתות אספרסו בבוקר ולהביט אל הגן – פסטורליה מדויקת באמצע העיר. הסוויטה מרווחת ומעוצבת בצורה מודרנית. בחדר תמצאו מכונת אספרסו, פינת ישיבה, שולחן כתיבה, מיטה רחבת ידיים וחדר שירותים ומקלחת נעים. בחדר חיכה לנו בקבוק אוויאן גדול, בקבוק יין קטן ושוקולד בעבודת יד, כחלק מחבילות האירוח שמציע המלון כעת (ועליהן ארחיב עוד בהמשך). הסוויטה מוקפת חלונות וצופה לגן, כלומר היא מלאת אור ומאוד נעימה, אבל בשביל פרטיות תצטרכו לסגור את הוילונות לחלוטין, שכן אין מדובר בחלונות מראה.

מלונות מומלצים בחיפה

מלונות מומלצים בחיפה

מלונות מומלצים בחיפה

מלונות מומלצים בחיפה

מלונות מומלצים בחיפה

החלפת בגדים זריזה ואנחנו כבר מצלמים ברחבי המלון, מוצאים פינות מיוחדות וחוקרים את האמנות שמעטרת את הקירות, החללים המשותפים והחדרים. למלון אין בריכה (כמו לרוב המלונות בחיפה), אבל יש לו גג נעים עם מיטות שיזוף ומבט על העיר, אוויר צלול ו-ווייב נינוח. לגמרי מקום לשתות בו כוס יין לעת שקיעה. המלון אגב מציעה האפי האוור לאורחים, סביב השעה 19:00. לא חווינו אותו הפעם כי היתה לנו הזמנה למסעדה, אבל בהתחשב בתשומת הלב שניתנת לכל שאר הדברים במלון – אני בטוחה שגם הוא נעים במיוחד.

מלונות מומלצים בחיפה

מלונות מומלצים בחיפה

מלונות מומלצים בחיפה

מסאז’ זוגי חלומי

אנחנו התארחנו במלון בחבילת אירוח שכוללת גם מסאז’ זוגי של 45 דקות. מה אני אומר לכם? אחד המסאז’ים הטובים שעשו לי בחיי (ועשו לי). מה ששימח אותי במיוחד זו העובדה שגם אודי, האיש היקר שלי שבדרך כלל לא נהנה במסאז’ים – יצא מהחוויה מרחף ובהנאה גדולה. בת שבע (שטיפלה בי) ואיילה (שטיפלה בו) היו רגישות וקשובות, מקצועיות, מדויקות ולא פחות חשוב – חייכניות. האנרגיה הכיפית שלהן השרתה עלינו רוגע ונינוחות, שני דברים שחשוב מאוד להרגיש לפני עיסוי, והמגע המדויק השכיח ממני כאב צוואר וראש פועם. בחיי שפשוט לא רציתי שזה יסתיים, והייתי חוזרת לטיפול נוסף בכיף.

ארוחת בוקר במסעדת ‘שטרודל’

ארוחת הבוקר של המלון מוגשת במסעדת ‘שטרודל’ הצבעונית, שנמצאת כחמש דקות הליכה מהמלון. הארוחה מוגשת עד מאוחר (12:00) וכוללת מספר אפשרויות לבחור מהן. אהבתי במיוחד את העיצוב של המקום – צבעוני, אקלקטי ותוסס. הארוחה היתה פשוטה ונחמדה ונראה שבצהריים ובערב המקום מציע מנות מעניינות ומגוון אפשרויות ישיבה.

שטרודל חיפה ארוחת בוקר

שטרודל חיפה ארוחת בוקר

חבילות האירוח – מידע ומחירים

שתי חבילות האירוח המרכזיות שמציע המלון כוללות לינה של לילה בחדר סופריור, בקבוק יין ושוקלד בחדר, עיסוי זוגי של 45 דקות או ארוחת ערב במסעדת ‘רולא’, (עליה קיבלתי הרבה המלצות) ולמחרת ארוחת בוקר במסעדת ‘שטרודל’. עלות החבילה באמצע השבוע (א-ד + מוצ”ש) – 1,050 ש”ח ובחמישי שישי – 1,200 ש”ח. ישנה אפשרות לשדרג את סוג החדר מסופריור לסוויטה בעלות של 200 ש”ח ללילה. לתחושתי מדובר במחיר נעים ובתמורה מצוינת, כשהמלון, הצוות והקרבה למרכז הופכים את השהות במלון שומאכר חיפה לאטרקטיבית במיוחד. להזמנות: 04-8806070 (שימו לב שישנה הנחה של 5% נוספים עם הקוד bloggers – ציינו זאת במעמד ההזמנה).

לאתר הרשמי של מלון שומאכר (שם תוכלו לנצל את הקוד bloggers ולקבל הנחה של 5% נוספים על השהייה).

מלון שומאכר בבוקינג

המלצות למסעדות בחיפה

יש מגוון מסעדות מומלצות בחיפה, כשאזור הבילויים התוסס נמצא בנמל. אחרי מנוחה קלה בחדר ומקלחת זריזה, התארגנו לארוחת ערב במסעדת ‘ביסטרו וניה’ בנמל. אבא שלי גר בחיפה ובדיוק סיים ללמד קורס בנשימה מודעת, שיטת טיפול בה הוא מטפל, כך שהיתה לנו סיבה למסיבה. השולחנות פזורים בחוץ והאווירה נינוחה, המוסיקה מדויקת וצוות המלצרים לבבי. המקום מוכר ואהוב וכדאי להזמין מקום מראש כי עמוס.

האוכל היה טעים מאוד והחברה נעימה, אבל לתחושתי תג המחיר של מרבית המנות גבוה למדי, ואומרת את זה מישהי שרגילה למחירים של תל אביב. אני מעריכה חומרי גלם ויודעת כמה עלויות נכנסות לחישוב מחירה הסופי של המנה, אבל לתחושתי יש מנות שנפלו לקטגוריית ה’אובר פרייסד’, בהתחשב במרכיבים וגודל המנה. מה בשורה התחתונה? היה טעים, נעים והשירות היה נפלא כך שאני יכולה להמליץ על ‘ביסטרו וניה’ לדייט מיוחד או חגיגה של אירוע, אבל קחו בחשבון שהמחירים גבוהים, וכולל שירות העלות הגיעה לכ-600 ש”ח לשלושה אנשים. להזמנות: 04-6716272

וניה ביסטרו חיפה

וניה ביסטרו חיפה

המלצות לחיפה – אטרקציות וסיורים מומלצים

נוסף למבצע האטרקטיבי שמציע מלון שומאכר, עד סוף אוגוסט המתארחים בחיפה יהנו מהטבות על השהייה – אטרקציה או סיור בעיר במתנה, על כל שהייה של לילה (את רשימת המלונות המשתתפים והאטרקציות הניתנות תוכלו למצוא בלחיצה כאן). כך זכינו לסיור מודרך קצר ומדויק בשוק הפשפשים הצבעוני של חיפה. סיימנו את ארוחת הבוקר המאוחרת ונסענו נסיעה קצרצרה אל השוק, שם פגשנו את תומר.

שוק הפשפשים בחיפה

שוק הפשפשים בחיפה

תומר, המדריך, אוהב מאוד את מה שהוא עושה וניכר שהוא עושה זאת באהבה עצומה וידע על כל אחת מהחנויות העמוסות שבשדרה הקטנה. שוק הפשפשים בחיפה הוא נקודת חובה לחובבי העתיקות ומחפשי המציאות, ואל תתנו לגודלו להטעות אתכם – כל חנות קטנה כוללת גם חדרים אחוריים עמוסי סחורה. ביקרנו בחנות שנקראת ‘הבובה זהבה’ – שמוכרת בזכות תלבושות תקופתיות מורכבות ויוצאות דופן, בגדי וינטג’ ובובות מעוצבות, בחנות של ‘שריקי שים לי בצד’, אצל מורדי עתיקות (שהוא גם אבא של מורן אטיאס), בחנות המסועפת של יאיר – מותיקי השוק ובחנות המקסימה ‘בון בון וינטאג’. כולם בשוק מכירים את כולם וישמחו לכוון ולעזור, אז אל תהססו לשאול שם לגבי החנויות והסוחרים שציינתי.

שוק הפשפשים בחיפה

שוק הפשפשים בחיפה

בימי רביעי בבוקר מגיעה מכולה עמוסה אוצרות מעבר לים, וזה ה-זמן, על פי תומר, להגיע לביקור בשוק. שוק הפשפשים של חיפה פועל בימים א’-ש’ משעה 8:00-15:00 (כשסביב השעה 14:00 החנויות מתחילות לסגור)הצטיידו במים קרים, עיני נץ ויכולת מיקוח ופשפוש – ואני בטוחה שתוכלו לצאת עם מציאות. לתיאומים: תומר 052-8346971.

המלצות לחיפה והסביבה – ביקור ביקב אמפורה

סיימנו את הסיור בשוק והתחלנו את הדרך בחזרה הביתה, לתל אביב. בדרך עצרנו ביקב אמפורה הנפלא, לאחר צהריים של טעימות יין, גבינות ופירות. האזור הפסטורלי נראה כאילו יצא מסרט איטלקי, והחוויה ביקב היתה פשוט מצוינת. החצר מזמינה, הישיבה בצל עץ הלימון מרגיעה, המוסיקה נעימה והעובדים יודעים בדיוק מה הם עושים. מבחר היינות נאה ופלטת הגבינות והפירות טעימה להפליא – ארוחה קלילה ומדויקת בצהרי היום.

יקב אמפורה

יקב אמפורה

טעמנו יין לבן, רוזה ושלושה אדומים (אהבנו את הראשון – השניים האחרים היו כבדים מעט באוגוסט המהביל). הצטיידנו בשני בקבוקים של היין האדום מסדרת Med הקלילה (הראשון מבין האדומים שטעמנו), אותו רצוי להגיש מעט צונן ואני כבר מחכה לפתוח. עלות הטעימות והכיבוד היא 140 ש”ח לאדם, ועלות הבקבוקים שרכשנו כ-80 ש”ח לבקבוק. לא זול, אבל לחלוטין שווה את החוויה ובהחלט נחזור לביקור נוסף ביקב אמפורה בעתיד. להזמנות: 04-9840702

יקב אמפורה

יקב אמפורה

לאתר הרשמי של מלון שומאכר (שם תוכלו לנצל את הקוד bloggers ולקבל הנחה של 5% נוספים על השהייה).

מלון שומאכר בבוקינג

גילוי נאות: הוזמנו להתארח במלון שומאכר על ידי המלון.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: