fbpx

הפקת בישום חגיגית

ראש השנה בפתח ועם שלל השקות הבשמים החגיגיות, ידעתי שאני רוצה לעשות השנה משהו שונה. משהו רך, חגיגי, עדין. משהו שיצליח להעביר את התחושות שהבשמים מעבירים בי, או לפחות ינסה. הלבשה תחתונה ובישום, זה מה שעבר לי בראש, ועם המחשבה הזו התקשרתי לנועה מגר הצלמת המוכשרת ויצאנו לדרך. תחרות, קטיפה, סאטן ובדים רכים הקיפו אותי ברשת אינטימה החביבה עליי, ולא היה קשה לבחור את הפריטים היפים שילוו את ההפקה. על האיפור והשיער אחראית עינב כורש שהיא במקרה גם דיילת אוויר, כך שלא פעם יצא לנו להיפגש בטיסה ולקשקש על ענייני איפור. הלוקיישן – מלון מרגוזה ביפו, נבחר בקפידה ועלה על כל ציפיותי. את ההפקה חילקתי למספר חלקים, שמספרים בעיני כל אחד סיפור שונה, ויעלו בטפטופים לאורך תקופה החגים. ארבע סצנות ליוו את היום, כל אחת מתרחשת במקום אחר בחדר, מספרת סיפור משלה.

בוקר. מיטה רחבה ידיים, כותונת אוורירית, אור של בוקר ורכות של יום חדש. הבושם – TOUS NEONCANDY / TOUS* – פטל וגלידת לימון ממלאים את בלוטות הריח והטעם. בושם תוסס שמשלב בין מתוק לחמצמץ, בין צעיר לבשל. התו העליון הדרי, תו הלב חמים ופרחוני ותו הבסיס משלב מושק ונגיעה של וניל מתוק. 90 מ”ל / 219 ש”ח.

 


המקום – 
בשיטוטי ברשת באחד הידיים מצאתי את מלון מרגוזה היפהפה ביפו, כשהסוויטה רחבת הידיים בקומה הרביעית משכה את תשומת לבי במיוחד. החדר המאוורר מעוצב בטוב טעם, שילוב של עיצוב מודרני עם נגיעות אותנטיות והקפדה יתרה על הפרטים הקטנים. האמבטיה בחלל הפתוח היא תוספת מפנקת ומיוחדת, אליה מתווספים גם מקלחת ושני תאי שירותים, פינת ישיבה נעימה ומרפסת ענקית שצופה על כל יפו ואפילו על הים. אני מתחתנת ביפו בסוף החודש, במרחק של דקות הליכה ספורות מהמלון ומיותר לציין שזו היתה אהבה ממבט ראשון, וככזו זה גם החדר שבחרתי לי להתארגנות לפני החתונה ולשהות בו אחריה.

 

צהריים. היין נפתח, האווירה משוחררת. האוויר מלטף ומרגישים את הבריזה של הים. זה מה שנקרא חופש. הבושם – Pleasures Florals / ESTEE LAUDER* – ניחוח שהפך למועדף עליי, כזה שגורר אחריו שאלות בכל פעם שאני מתבשמת בו. הניחוח נפתח בתו של מנדרינה דרום אפריקאית (כמוני!) וממשיך עם נגיעות תפוז, יערה, שושנת מים ושני זני יסמין, איזון מושלם בין פרחים רעננים וארומה ירוקה ופריכה כמו שאני אוהבת. תו הלב הוא תמהיל של ארז ומושק עדין, פשוט ולא משתלט, נשי ונעים. 100 מ”ל / 620 ש”ח.

 

לפנות ערב. האור מתרכך, האווירה נינוחה. הבושם – DELICIOUS DELIGHTS FRUITY ROOTY / DKNY* – מתיקות של סוכריה או מקל סוכר של פעם. קרמי, פירותי ועשיר. שילוב של דומדמניות שחורות, אוכמניות ומנדרינה שנתמכים על ידי תווי לב ובסיס של סורבה תפוח וסיגליות, עם נגיעות ווניק ומושק. 50 מ”ל / 169 ש”ח (מחיר מיוחד לחגים).

 

את האיפור שמרנו מאופק וטבעי, כזה שמדגיש בעדינות את התווים מבלי לשנותם או לפסלם. הציפורניים נצבעו בגוון הנשי המצוין של ANNY שנקרא Naked Venus, ועונה על דרישותיי הגבוהות לגוון ורוד עדין כמעט מולבן לחלוטין. על השפתיים נמרח טינט-שמן חדש מבית איב סאן לורן Volupte Tint-In-Oil* מספר 6, שמוסיף את הטאצ’ הורדרד העדין המדויק למראה. התחושה הרכה על השפתיים מזכירה באלם איכותי אולם קלילה יותר, והגוון נשי, עדין ו-ורדרד.

 

ערב. אחרי מקלחת, זמן עם עצמך או לפני יציאה לאירוע. שקט בבית, נחת. הבושם – EVER BLOOM / SHISEIDO* – ניחוח עגול ומלטף שחוזר על עצמו ללא הפסקה. פירמידת הניחוחות הקלאסית נעדרת ממנו, והרכות הפודרתית שלו בולטת אך עם זאת שומרת על איפוק. תווים פרחוניים מאסקיים של פריחת תפוז וגרדניה, משולבים עם שקיפות אוורירית שקשה להסביר במילים. 50 מ”ל / 249 ש”ח (מחיר השקה), 590 ש”ח (מחיר רגיל).

 

זה סוף הסיפור (להיום), מקווה שנהניתן ממנו ואולי אפילו מצאתן ניחוח שיסקרן אתכן מספיק על מנת ללכת ולנסות אותו, כי אין יותר כיף מלפנק את עצמנו לכבוד השנה החדשה. מאחלת כבר עכשיו ולבטח אאחל עוד בעתיד, שנה נפלאה של יצירה, הגשמה אישית והרבה דברים טובים. ובעיקר שנדע גם לחלום בגדול – ולהגשים.
תודה למלון מרגוזה על האירוח הנפלא. 
כתובת: אברהם אבן שושן 1, יפו.
טלפון: 03-6805050

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

12 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: