fbpx

השמלה השחורה הקטנה

בתור מאמינה אדוקה בגישת ה’פחות זה יותר’, אני אוהבת לשמור על המלתחה שלי מינימליסטית ומהודקת. שמלה שחורה קטנה היא פריט הכרחי במלתחתה של כל אחת, ובמיוחד בשלי, חובבת השחור. בחודשים האחרונים אני מוצאת את עצמי נמשכת לקונספט של Capsule Wardrobe ומסננת את הארון על בסיס קבוע. אם אתן לא מכירות את המושג, הרעיון שעומד בבסיסו הוא יצירת סוג של ‘קולקציית קפסולה’ אישית שכוללת פריטים קלאסיים שתמיד יהיו באופנה (כמו ג’קט טרנץ’, מכנסיים שחורים, חולצה לבנה מכופתרת וכו’) שיוכלו לשרת אותנו לאורך מספר עונות, ובכך להימנע מקניות חוזרות ונשנות של פריטים טרנדיים שמשרתים אותי לזמן מוגבל. תחשבו קלאסיקות איכותיות ומעט יקרות יותר על פני עוד טי-שרט מודפסת או ג’ינס קרעים משמים. אחד הפריטים החשובים ביותר בארון של כל אשה (ובמיוחד בשל זו הדוגלת במינימליזם) היא השמלה השחורה הקטנה. ככזו, אני מאמינה שכדאי להשקיע בה מעט יותר ולמצוא את האחת שמחמיאה לגוף ולסגנון האישי שלנו.

 

ההעדפה האישית שלי היא שמלת שאינה קצרה או חשופה מדי, כך שלא תגביל אותי מבחינת האירועים בהם אני יכולה ללבוש אותה. השמלה שאני לובשת שייכת למעצבת שיר דור, אותה הכרתי לפני כמה חודשים. אחרי התמחות אצל פיליפ טרייסי, אלכסנדר מקווין ומארק ג’ייקובס, יצאה שיר לדרך עצמאית והציגה את קו השמלות שלה בשבוע האופנה בתל אביב. שיר שמה דגש על בדים איכותיים ונעימים שמצד אחד מחמיאים לגוף הנשי מבלי לחנוט אותו בגזרות נוקשות וארכאיות, ומנגד שומרים על קלאסיות שמתאימה גם (אם לא בעיקר) לנשים מעט בוגרות ובשלות יותר, שמחפשות שמלות איכותיות בהן מושם דגש על הפרטים הקטנים ביותר.
בבואי לבחור בגד, אני נוטה תמיד להושיט את היד לקווים נקיים עם אלמנט מעניין, שיוכלו לשרת אותי במגוון סגנונות סטיילינג. במקרה הנוכחי היה זה הפפיון הגדול ויוצא הדופן שבחזית השמלה שמשך את עיני, והופך את השמלה לאלגנטית ונשית מצד אחד, אך לכזו שגם יכולה לקבל טוויסט פין-אפ רוקיסטי אם תסוגנן עם שיער פזור ומעט פרוע, ג’קט עור באורך המותן ומגפון שחור. שיר מייצרת את השמלות בשני אורכים קבועים (לגבוהות ולנמוכות) עובדה שמאפשרת מציאת השמלה המדויקת עבור הלובשת, ושמה דגש גם על האלמנטים הקטנים ביותר, כך שכל קפל, חיתוך או קשירה מיוחדים, מונחים על הגוף בהרמוניה מחמיאה. את הקולקציה המלאה תוכלו לראות באתר של שיר, בפייסבוק ובאינסטגרם, וכן בשאורום בתיאום מראש בטלפון: 054-5376302.

 

 

 

 צילום  Mariana Stebeneva
שמלות SHIRD’OR
איפור & שיער Shira Motola
צולם במלון Lily & Bloom

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: